Ett stort skämt att man skall ringa 114 14. Går knappt att komma fram en helt vanlig vardag.
Dan Eliasson..... snälla. Han ringer säkert själv med... pucko.
Känns oerhört skönt att kungen är på väg hem nu med .. tryggt det känns
Jaja, bara 3 döda, det blev ju inte så stort och hemskt ändå. Bussolyckan förra veckan (där barn var offren) var en betydligt större och allvarligare händelse.
Det här är mycket värre. Det var en olycka. Det dog väl runt 80st människor i Nice under lastbilsattacken. Vi har runt 100 återvändande IS-krigare redo att spilla svenskt blod.
Har man Svensk fana på Facebook eller liknande får man oftast rasiststämpeln, och nu passar det folk att byta. Vidrigt.
Ska Dan och resterande förrädare göra nu då? Ringa in militären och PK-patrasken så armbandsproduktionen går snabbare? Kanske bjuda sympatisörerna till IS på saft och bulla?
Kommer säkerligen vara som vanligt imorgon, media förnekar eller försöker orma sig igenom, offerkoftan skall omfamna dessa parasiter, kanske extratid hos psykolog då det är så synd om dom? Kanske lite mer cash i fickan? Kanske större lägenhet så dom får återförenas med familj då det kanske är saknaden som triggar igång dessa sjuka begär?
Det är synd att det händer men det man sår skall en gång skördas, öppnar inte detta folkets ögon tappar jag min sista procent hopp jag hade för Svea Rike och blir fan nya lasermannen.
GM är fortfarande lös och folk är avspända eller vadå? Är det inte väldigt sannolikt att han kommer meja ner lite mer folk så att han blir just mördad utav polisen precis som i Frankrike?