Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-30, 20:57
  #1
Medlem
petzxys avatar
Jag har försökt under många dagar att installera iTunes på Windows 10, men det verkar vara omöjligt. Jag har försökt alla tips som finns på internet t.ex. avinstallera programmet och starta om datorn, logga in som administratör osv osv. Däremot gick det bra att installera iTunes till en äldre dator som har Windows 7. Vad är skillnaden? Just nu känns det som det är lättare att få fred på jorden än att installera iTunes på Windows 10...

Tacksam för svar!

:-)
Citera
2017-03-31, 07:16
  #2
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petzxy
Jag har försökt under många dagar att installera iTunes på Windows 10, men det verkar vara omöjligt. Jag har försökt alla tips som finns på internet t.ex. avinstallera programmet och starta om datorn, logga in som administratör osv osv. Däremot gick det bra att installera iTunes till en äldre dator som har Windows 7. Vad är skillnaden? Just nu känns det som det är lättare att få fred på jorden än att installera iTunes på Windows 10...

Tacksam för svar!

:-)
Får du något felmeddelande under installationen?
Har du försökt att ladda ned och installera 64-bitsfilen manuellt?
Citera
2017-04-14, 13:48
  #3
Medlem
petzxys avatar
Skickade ett svar förut på denna tråd men det försvann i cyberspace.. funkar just nu utan iTunes, kollar andra alternativ :-)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback