2017-04-03, 21:05
Medlem
Är det bara jag som tycker att det är löjligt och skrattretande när tidningen skriver: "tungt kriminell belastade och dömdes för bla. Olaga hot, Försök till utpressning, Brott mot knivlagen, Bilbältesförseelse, rattfylleri, övergrepp i rättsak" osv. Dessa brott känns mer som små potatis om man jämför med mord dråpförsök grovt vapenbrott narkotikabrott rån, människorov grov misshandel osv. osv.

*
Citera
2017-04-03, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10minute
Hittat vad jag tror är Benj*min och Os*m's Facebook. Os*m's är redan raderad, men Benj*mins är fortfarande uppe. Ahmads kan jag inte hitta, måste gå under något annat namn eller så är den raderad.
Länk?
Citera
2017-04-03, 21:07
Medlem
Jag har fått höra att det är samma killar som dödat både 16 åringen o 23 åringen.

16 åringen blev mördad av misstag då det var 23 åringen man var ute efter.
Mördarna hade gått fram till 16 åringen o ropat Ahmed o när han vänt sig sköt de honom. Sen när de väl sköt så insåg de att det var fel kille.

23 åringen var i närheten o därför kunde han ta en bild på det o han visste att det var honom de var ute efter och det var därför han nämnt att han tror hans tid e nära.

Killarna som är häktade är högst sannolikt skyldiga till morden.
Citera
2017-04-03, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tystaorden
Jag har fått höra att det är samma killar som dödat både 16 åringen o 23 åringen.

16 åringen blev mördad av misstag då det var 23 åringen man var ute efter.
Mördarna hade gått fram till 16 åringen o ropat Ahmed o när han vänt sig sköt de honom. Sen när de väl sköt så insåg de att det var fel kille.

23 åringen var i närheten o därför kunde han ta en bild på det o han visste att det var honom de var ute efter och det var därför han nämnt att han tror hans tid e nära.

Killarna som är häktade är högst sannolikt skyldiga till morden.
Värdelös teori, går man till rosengård och ropar ahmed för att identifiera någon så lär minst 25 personer vända sig om, då ahmed, ali och mohammed är de vanligaste namnen där.
Citera
2017-04-03, 21:21
Medlem
Jue mer man läser desto mer förvirrad blir man.

Är jaw4d bröderna o b3nyamin häktade för mordet på jazz? och YTTERLIGARE två bröder är annhållna för mordet på 0baid? Läste ii 0baid tråden då att detta skulle vara ahm3d moghrebi (JA, HAN SOM KALLAS FÖR FÅR PÅRIKTIGT) och dennes brosha?
Citera
2017-04-03, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay

Är jaw4d bröderna o b3nyamin häktade för mordet på jazz? och YTTERLIGARE två bröder är annhållna för mordet på 0baid? Läste ii 0baid tråden då att detta skulle vara ahm3d moghrebi (JA, HAN SOM KALLAS FÖR FÅR PÅRIKTIGT) och dennes brosha?
Verkar som det
Citera
2017-04-03, 21:41
Medlem
Citat:

Stämmer!
Citera
2017-04-03, 21:45
Medlem
Mina kontakter nämner dessa namn.

Ahm*d Jaw*d
Os*m Jaw*d
Benj*min Uys*l
Ahm*d El Moghr*bi

* = A
Citera
2017-04-03, 21:46
Medlem
Varför var man ute efter JAZZ från början? Nån som vet? Nån skuld, hämd, kränkning?
Citera
2017-04-03, 21:54
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Sluta prata om sånt ni inte vet.
Engång för alla AHMED FÅR är marockan och körde på kvinnan och hennes barn ii malmö. Bild finns nedan på fårhuvet ahmed.

http://www.friatider.se/h-r-smiter-ahmad-efter-vansinnesf-rden-l-mnar-kvinna-och-barn-med-d-dliga-skador

AHMED JAZZ är han tråden handlar om, kommer från palestina och har INTE får hår.. PUNKT SLUT.

Till er som påstår att han kallats får ii FUP, länka istället för att snacka masska skit. ?

Du, ta och tagga ner lite va? Här är det jag hittade i Victoria Park-FUPen bland förhören. Det telefonnummer som det hänvisas till tillhör *bdulaziz på ett annat ställe i förhöret. Efternamnet på den person du hänvisar till som "Får" finns inte alls att hitta i FUPen.

"Ett samtal spelas upp mellan avlyssnat nummer 0765668609 som ringer till 0765670220. Det ä den 4 februari kl 15.27 På fråga vem som pratar säger Emina att det är hon och Ahmed som hon känner som Ahmed Får. Hon säger att hon inte kan sina telefonnummer men det måste vara ett av hennes telefonnummer som användes vid detta tillfälle. Hon säger att hon minns lite av detta samtal. Emina säger att Ahmed suttit och hållit på med lite snapchatt på Internet där man kan spela in olika grejor. Han hade spelat in att han var golare och det är därför som hon undrade. Han säger att hon är golare och då kunde det sluta som Ashkan. Detta samtal var precis efter mordet på Ashkan vid Mobilia. Det som han nämner att han hade träffat Nermin och att Abbe och Zoher är golare, minns hon inte att hon har pratat med honom om. Det som avslutar samtalet vem som sitter och att de inte känner varandra är som de skojar och Emina undrar när Ahmed skulle in för att alla andra sitter."

Vidare finns följande stycke att läsa:

"Förhörsledaren läser upp vilka som var med vid kontrollen. Det var Daabas och Abdullaziz. Zoher säger att *bdullaziz är "Ahmed Får"."

Det är ju mycket möjligt att de personerna som nämner *bdulaziz som "Får" har fel, men då är det ju bättre att du försöker bringa klarhet i det än att bara anklaga andra för att snacka skit. Det kanske till och med är så att *bdulaziz kallades både "Får" och "Jazz", beroende på umgänget?
Citera
2017-04-03, 22:32
Medlem
Är ni helt efterbluvna människor? Det är ju bekräftat sen länge att det är Ahmed JAZZ som är BO. Varför fortsätter ni diskuterara det? era inavlade fårskallar Finns bilder på FB där hans vänner skrivit hans namn med ljus. Hjärta sen hans namn Ahmed Jazz under.
PS. Ahmed FÅR heter Ahmad El-Moghrabi
Citera
2017-04-03, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bratte888
Är ni helt efterbluvna människor? Det är ju bekräftat sen länge att det är Ahmed JAZZ som är BO. Varför fortsätter ni diskuterara det? era inavlade fårskallar Finns bilder på FB där hans vänner skrivit hans namn med ljus. Hjärta sen hans namn Ahmed Jazz under.
PS. Ahmed FÅR heter Ahmad El-Moghrabi

Ja. Vi vet redan att BO är 'Ahmed Jazz'.

Tror de pratar om vem GMsna är, inte vem BO är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in