2017-03-28, 20:47
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Inget för oss med svaga nerver. Se batikhäxornas kärleksförklaringar på egen risk.

https://www.youtube.com/watch?v=3vTL28TqnK4

De Goda Kvinnorna går till attack mot filmen.

Vi kommer att polisanmäla den här filmen eftersom den är skärmdumpar från en sluten grupp samt att den utmålar goda kvinnor som sexköpare.

Bra film! Hemska kärringar.
Citera
2017-03-28, 20:50
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Bra film! Hemska kärringar.

Det där var den bästa film jag sett på länge. Jag gillar ju inte kärleksfilmer egentligen men den var ju en rysare också.
Bästa att spara ner filmen innan kärringar får den stoppad på youtube.
Det är starka drifter som driver tanterna. Dom kan förflytta berg.
Citera
2017-03-28, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Det får bli tårta med 20 ljus. Jag kommer bli fet innan vi kommer upp i de utlovade 80 000!
Kan tänka mig att köpa 80 000 ljus i slutändan om det finns paketpris. Vad det är för fel på dessa fi-kärringar är en gåta. Kan tänka mig att dom vill ha lite extra kuk och ser möjligheten försvinna i skyn?
Citera
2017-03-28, 21:05
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Kolla in bilderna på dessa kärringar som bråkar, skriker och gråter just nu: http://www.gp.se/nyheter/göteborg/nu-tvångsutvisas-de-till-afghanistan-1.4213337

Klockan 21.50 blir det till att korka upp champagnen!
Varför står Samir med ett täcke om sig? Han framstår som rätt udda.
Citera
2017-03-28, 21:10
Medlem
Batikhäxorna ser verkligen ur precis som jag förväntar mig att batikhäxor ska se ut. Jädrar vilka anskrämliga "kvinnor".
Citera
2017-03-28, 21:12
Medlem
Önskar jag kunde ha 3 ensamkommande 20-åringa kvinnor som hävdar att de är 15 och också tar hand om mig nu när jag hostar. De kunde få laga mat och pyssla om mig på alla sätt.
Min fru hade jag lätt dumpat för att kunna ta emot flickorna
Citera
2017-03-28, 21:12
Medlem
AmaiLiuIVs avatar
Haha fyfan det här landet är så jävla kört, 20st! Hur många tror ni smyger in via Danmark en tisdagkväll?
Citera
2017-03-28, 21:18
Medlem
fasligts avatar
Citat:
Det där var den bästa film jag sett på länge. Jag gillar ju inte kärleksfilmer egentligen men den var ju en rysare också.
Bästa att spara ner filmen innan kärringar får den stoppad på youtube.
Det är starka drifter som driver tanterna. Dom kan förflytta berg.

Det är nog bäst. Tanterna vill kanske byta ut en del av barnen mot några som inte ser så ... hm ... slitna ut. Till nyutgåvan alltså. Kanske ta med några av de tjejer som tydligen ska finnas. Låta dem kramas med några 60+ män som tillkännager att de älskar sina tjejer. Det vore härligt jämställt och bra. Fast de utståendeoförmögna damerna kanske tillhör den mer fittmösserabiata sorten som hatar alla män som inte är invandrade från jämställdhetsfientliga länder. Sexistiska muhammedaner och sexistiska fittmössor i skön förening medan jämställdhetsvänliga män och kvinnliga muhammedanska sexismoffer mobbas kollektivt. Obegripliga människor.
Citera
2017-03-28, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaqxswc
Önskar jag kunde ha 3 ensamkommande 20-åringa kvinnor som hävdar att de är 15 och också tar hand om mig nu när jag hostar. De kunde få laga mat och pyssla om mig på alla sätt.

Existerar det ens ensamkommande kvinnor?
Citera
2017-03-28, 21:20
Medlem
sasos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaqxswc

vad skulle dom få i utbyte?
Citera
2017-03-28, 21:21
Bannlyst
Hoppas vi skickar hem alla babbar och batiktanterna in i häktet,
Citera
2017-03-28, 21:29
Avslutad
Citat:
Inget för oss med svaga nerver. Se batikhäxornas kärleksförklaringar på egen risk.

https://www.youtube.com/watch?v=3vTL28TqnK4

De Goda Kvinnorna går till attack mot filmen.

Vi kommer att polisanmäla den här filmen eftersom den är skärmdumpar från en sluten grupp samt att den utmålar goda kvinnor som sexköpare.

Bring it on, Batikgråterskor.

Jag har en känsla av att det kliar i avstängde Trotteris fingrar.

#ViKastarUtDem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in