2019-01-11, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Universell
Har inte sett att nån har lagt upp åtalet ännu, här är det:

https://minfil.org/w8FbC2ceb2/_ngermanlands_TR_B453-17_Aktbil_158.pdf

Spoilerar den så att folk inte ska bli "äcklade" som inte vill bli det

Ja det är ju bög-barnvåldtäkter det här. Det är aldrig trevlig läsning sånt här
Iallafall så är åtalet där nu om det är nån som vill läsa det

Hej! fupen är bara 16 sidor den länken du skickade. är det verkligen rätt fup?
Citera
2019-01-11, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewWorldDisorder
RYM är en tjej.

fast i dokumentären är det ju en kille som berättar att han la upp en post på flashback som heter "hjälp mina vänner är pedofiler" ? Så nej det var en kille.
Citera
2019-01-11, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darknessemnodied
Hmm, okej, men du skulle vara den som gick till polis, och det skulle gjorts anonymt, och du e målsägare enligt egen utsago, Men ska inte spekulera i det hela mer, men tycker det e udda att med all media uppmärksamhet som finns har de bara nämt pojkarna och 1 släkting och aldrig om en tjej som bor i länet. Men men, i Trumps evigt klingande ord, Fake News

RYM är kille, lyssna på podden som kom ut idag i p1. Där berättar han allt
Citera
2019-01-11, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlirVansinnig
Är det någon som vet hur det gick för den här flickan som anmälde bröderna, hon hade ju en egen tråd här på forumet.
Kommer ihåg att hon mådde väldigt dåligt och bara ville avsluta allt, någon som vet om hon lever idag?

Edit: Jag hittade hennes konto, hon var iaf aktiv den 20e aug.
Edit2: Kollade lite av hennes senaste poster och hon verkar helt ok, iaf inga inlägg om psykisk ohälsa eller annat tråkigt.

Skönt att hon verkar klara sig!

Det är en kille och det släpptes idag en dokumentär om det på P1.
Citera
2019-01-11, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2014rosor
RYM är kille, lyssna på podden som kom ut idag i p1. Där berättar han allt

Nekro much? Jag vet, jag viste det då med men mycket av det blev raderat.

Kortfattat, Jag är Kim, VA, deras första offer, Transan som var bakbunden att tala p.g.a. idiotiska regler kring transvård (ingen vård om du varit utsatt för denna typen av saker) och fått betala med skam, ånger och skuldkänslor samt aldrig någonsin kommer få upprättelse. Fan snuten kunde inte ens länka min gamla och nya identitet utan jag fick kontakta DEM från utlandet trotts att de andra offrena hade påpekat att jag fanns, betala flera 100 tals euro för att flyga på förhör och rättegång, och betalar fortfarande för hjälp med bearbetning av sakerna jag tvingade mig själv att minnas för att långt om länge ge de andra hjälp att få sin rättvisa....
Och ja, jag är enormt bitter, inte över situationen att de andra fick upprättelse utan för att den enda upprättelsen jag kände var "iaf fick de max straff" men det togs ifrån mig med motiveringen att vi hade ett genuint utbyte...

Fuck Svenska landet lagoms lag, FUCK preskriptionstiden. Och detta är det sista jag gräver i detta
Citera
2019-01-11, 21:15
Medlem
Universells avatar
Citat:
Hej! fupen är bara 16 sidor den länken du skickade. är det verkligen rätt fup?

Jag har inte följt den här tråden på ett tag
Men jag tror inte det är nån FUP jag länkat, tyvärr nej
Citera
2019-01-11, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Universell
Jag har inte följt den här tråden på ett tag
Men jag tror inte det är nån FUP jag länkat, tyvärr nej

FUP finns inte då priset var satt på en enorm summa för att skydda involverade som INTE framträdde i rättegång.
Citera
2019-01-11, 21:38
Medlem
Citat:
Nekro much? Jag vet, jag viste det då med men mycket av det blev raderat.

Kortfattat, Jag är Kim, VA, deras första offer, Transan som var bakbunden att tala p.g.a. idiotiska regler kring transvård (ingen vård om du varit utsatt för denna typen av saker) och fått betala med skam, ånger och skuldkänslor samt aldrig någonsin kommer få upprättelse. Fan snuten kunde inte ens länka min gamla och nya identitet utan jag fick kontakta DEM från utlandet trotts att de andra offrena hade påpekat att jag fanns, betala flera 100 tals euro för att flyga på förhör och rättegång, och betalar fortfarande för hjälp med bearbetning av sakerna jag tvingade mig själv att minnas för att långt om länge ge de andra hjälp att få sin rättvisa....
Och ja, jag är enormt bitter, inte över situationen att de andra fick upprättelse utan för att den enda upprättelsen jag kände var "iaf fick de max straff" men det togs ifrån mig med motiveringen att vi hade ett genuint utbyte...

Fuck Svenska landet lagoms lag, FUCK preskriptionstiden. Och detta är det sista jag gräver i detta

Hänger tyvärr inte med... RYM är kille, ditt konto är ju inte RYM? RYM är ju den som anmälde först och berättar det i P1 idag om hur han startade tråden "hjälp mina vänner är pedofiler".
Citera
2019-01-11, 21:48
Medlem
Venators avatar
Citat:
FUP finns inte då priset var satt på en enorm summa för att skydda involverade som INTE framträdde i rättegång.

Nej, däremot finns domen från tingsrätten ute och i den finns det mycket nog av vidrigheter om dessa båda bröder.

Edit: Domen finns länkad i trådstarten.
Senast redigerad av Venator 2019-01-11 kl. 21:50.
Citera
2019-01-11, 21:54
Medlem
Citat:
Hänger tyvärr inte med... RYM är kille, ditt konto är ju inte RYM? RYM är ju den som anmälde först och berättar det i P1 idag om hur han startade tråden "hjälp mina vänner är pedofiler".

Ja, RYM är en kille, Ja, RYM startade tråden,
Dock var han rädd att spåras och påstod sig vara en tjej.
Senare uppdagades att deras första offer (vars överfall är preskiberade) är en transsexuell kvinna, född pojke men bytte kön ( det är jag)
I med att vi talar små orter i Sydsverige och Norrland så lade folk ihop 1+1 Och trodde att jag skulle vara den samma. Så fick en hel del obehagliga medelanden och samtal.

Att anmäla först och vara det initiala offret är inte det samma, RYM var deras 4e offer. Och utsattes under många år..
Citera
2019-01-11, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Nej, däremot finns domen från tingsrätten ute och i den finns det mycket nog av vidrigheter om dessa båda bröder.

Edit: Domen finns länkad i trådstarten.

Long time no see, håller med dig, även om det är toppen av isberget. Och jag hoppas innerligt FUPen aldrig kommer ut i det vilda
Citera
2019-01-12, 00:55
Medlem
lilalis avatar
Citat:
Ja, RYM är en kille, Ja, RYM startade tråden,
Dock var han rädd att spåras och påstod sig vara en tjej.
Senare uppdagades att deras första offer (vars överfall är preskiberade) är en transsexuell kvinna, född pojke men bytte kön ( det är jag)
I med att vi talar små orter i Sydsverige och Norrland så lade folk ihop 1+1 Och trodde att jag skulle vara den samma. Så fick en hel del obehagliga medelanden och samtal.

Att anmäla först och vara det initiala offret är inte det samma, RYM var deras 4e offer. Och utsattes under många år..

Jag har inte hängt på flashback på väldigt länge, och missade på något sätt när det skrevs i tidningen om detta fallet, men jag är så jävla glad att pedofilerna åkte fast och fick sina straff!~
Hoppas du och han som skrev flashbacktråden för länge sedan mår bra/bättre nu.
Har tänkt mycket på detta och er som utsattes de senaste åren, och undrat hur det gått för er <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in