Citat:
Ursprungligen postat av Maowdig
2 Fantastiskt dåliga band! Har försökt att lära mig lyssna på Beatles flera gånger då dom är helgonförklarade. Jag klarar verkligen inte av dem! Ren smörja.
Smaken är som baken, delad! Beatles har väldigt varierade låtar så säkert finns det några låtar för dig!