2017-08-22, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Jag har väl inte sagt att Gert förtjände att strypas, inte alls, han var ingen våldsam gubbe. Jag spekulerar inte så mycket, jag vet. Du kan ta det du vet via PM till mig och jag kommer inte lägga ut det här. Det har du mitt ord på. Ska vi köra på det?

Det blir bra men senare ikväll har lite o stå i just nu
Citera
2017-08-29, 18:58
Medlem
Byxan81s avatar
Verkar som WT-ludret LG är fri. Åter på facebook och frikänd. Enligt henne själv iaf.
Citera
2017-08-30, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Verkar som WT-ludret LG är fri. Åter på facebook och frikänd. Enligt henne själv iaf.

Jag såg också henne på facebook. Se print: https://goo.gl/BuZyM6
Citera
2017-08-30, 12:19
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Det var lite intressant. Då lutar det mot en friande dom, för den kan väl inte hunnit expedierats ännu.
Förmodligen ansåg de inte att hon kunde dömas för medhjälp, om det nu var det som hon åtalades för.
Citera
2017-08-30, 13:23
Medlem
Citat:
Det var lite intressant. Då lutar det mot en friande dom, för den kan väl inte hunnit expedierats ännu.
Förmodligen ansåg de inte att hon kunde dömas för medhjälp, om det nu var det som hon åtalades för.

Ja tjejerna är släppta i väntan på dom, Han sitter kvar med restriktioner i väntan på dom va va det jag sa dom kommer lindrigt undan, men helt friade är inte någon av dom dom yrka på livstid på LG och AE men dom släppte henne igår nu får man väl se vad grisen får.
Citera
2017-08-30, 14:55
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaggesgagg
Ja tjejerna är släppta i väntan på dom, Han sitter kvar med restriktioner i väntan på dom va va det jag sa dom kommer lindrigt undan, men helt friade är inte någon av dom dom yrka på livstid på LG och AE men dom släppte henne igår nu får man väl se vad grisen får.
Så åklg yrkade på livstid även för LG? Släpps man i väntan på dom kan man räkna med en friande dom, särskilt när det yrkades på livstid.
Senast redigerad av Champagneoclock 2017-08-30 kl. 15:06.
Citera
2017-08-30, 15:19
Medlem
Citat:
Så åklg yrkade på livstid även för LG? Släpps man i väntan på dom kan man räkna med en friande dom, särskilt när det yrkades på livstid.

ja han yrkade på livstid för LG ja nån livstid lär det inte bli och du har rätt hon kan bli friad, Men borde bli något hon har ändå ljugit och undanhållit information och var på plats när det hände
Citera
2017-08-30, 15:40
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaggesgagg
ja han yrkade på livstid för LG ja nån livstid lär det inte bli och du har rätt hon kan bli friad, Men borde bli något hon har ändå ljugit och undanhållit information och var på plats när det hände
Finns FU här på Flashback?
Citera
2017-08-30, 16:29
Medlem
Citat:
Finns FU här på Flashback?

vet inte men förundersökningsprotokollet finns på mord.nu bara registrera dig det är gratis.
Citera
2017-08-31, 15:18
Medlem
Ur na.se (plusartikel)

En 34-årig man och en 29-årig kvinna misstänks för ett strypmord på en 45-årig man i Ställdalen.
Under onsdagen pågick den sista rättegångsdagen i Örebro tingsrätt.
– Vi yrkade på livstid för mannens del. För kvinnans del är det i vart fall i närheten av livstid, säger Karl-Erik Antonsson, åklagare.
Det var den 13:e mars i år som den 29-åriga kvinnan ringde till SOS och påstod att hon utsatts för ett våldtäktsförsök – och i självförsvar strypt en 45-årig man. Polisen fattade snart misstankar om att kvinnan i själva verket mördat mannen.
– Vi menar att kvinnan borde få ett livstidsstraff eller minst 18 års fängelse, säger Karl-Erik Antonsson, åklagare.
I april greps en 34-årig man misstänkt även han för strypmordet i Ställdalen. Mannen har tidigare avtjänat ett längre fängelsestraff för ett brutalt knivmord han begått i Vivalla.
– De var så pass delaktiga i händelseförloppet att de båda ska betraktas som gärningsmän. Vi yrkade på livstids fängelse för mannen.
En 40-årig kvinna stod även åtalad för att ha varit delaktig i händelserna genom att ha hjälpt de båda misstänkta mördarna.
– Hon undanröjde bevis och det var ett så pass allvarligt brott att hon borde få ett fängelsestraff på mellan 9 månader och ett år.
Rättegången mot de tre åtalade pågick under åtta dagar och avslutades på onsdagen.
– Vi tycker att rättegången gick som planerat. Vi tycker att den samlade bevisningen visar att de har begått de här brotten.
NA har utan framgång sökt de åtalade personernas försvarsadvokater.
Citera
2017-08-31, 16:15
Medlem
Atlantas avatar
Kvinnan frias:
http://www.na.se/blaljus/brott/kvinna-som-misstanks-for-mord-i-stalldalen-slappt-pa-fri-fot-hon-ar-lattad
Citera
2017-09-02, 00:00
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atlanta
Kvinnan frias:
http://www.na.se/blaljus/brott/kvinna-som-misstanks-for-mord-i-stalldalen-slappt-pa-fri-fot-hon-ar-lattad
Så bruden som visar "kroppen" för 100 pix/folköl frias.
Ingen som reagerade på att hon ca 4 tim senare lagade mat med en död i badrummet?
Inte friskt någonstans, fy fan vilka äckel.
Kräks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in