2017-04-29, 22:05
Medlem
Parallaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
Haha Kakan ställdes i valet mellan en kille och en tjej till final och givetvis valde hon tjejen. Hon sade nåt om att hon självklart valde sin"medsyster".

Regerade på det också, tänk om tex David sagt att han röstar på trollkarlen för "grabbar måste hålla ihop" eller liknande....
Citera
2017-04-29, 23:02
Medlem
Min favorit som var Oliver gick direkt till finalen så är otroligt nöjd

Rapptjejen Enigma var min nummer två och hos gick också vidare, riktigt bra där juryn
Citera
2017-04-30, 12:31
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knight22
Kan Kakan med sitt manshat verkligen fungera som jurymedlem?

I dagens program stod det mellan en kvinna och en man i slutet. Då deklarerar Kakan "naturligtvis röstar jag på systerskapet" och till sist blir mannen utslagen.
Måste man inte på nåt sätt vara opartisk för att sitta i juryn?

Vilket djävla liv det hade blivit om en man hade sagt "Självklart röster jag på min broder" om det stod mellan en man och en kvinna. Den jurymedlemmen hade sannolikt fått löpa gatlopp i media och fått sparken direkt. Men för Kakan gäller väl andra måttstockar då den idioten liksom kan säga vad hon nu vill och ändå älskas av media.

Hoppas nu bara Talang utvärderar antal tittare efter säsongen och ser att siffran är usel och är smarta nog att förstå att en stor del av förklaringen till detta är Kakan. Utifrån att TV4 nu lever på reklampengar så de kan inte göra som SVT att bara skita i tittarna.
Citera
2017-04-30, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svettigturk
Medelmåttig fetto rock alltså !? Herregud.....

Varken Oliver eller Enigma var medelmåttor!! Dem var båda fantastiska med enorm talang!!
Citera
2017-04-30, 18:28
Medlem
Kommer Nigma från en svensk familj? Var övertygad om att hon hade en utländsk bakgrund tills man såg hennes familj som uppenbarligen är svenskar.
Citera
2017-04-30, 18:32
Medlem
Skandal att Cane ej gick vidare. Var ju bäst än feta killen
Citera
2017-04-30, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plexiiar
Kommer Nigma från en svensk familj? Var övertygad om att hon hade en utländsk bakgrund tills man såg hennes familj som uppenbarligen är svenskar.

Tror inte det var hennes biologiska familj. Förmodligen en i raden av fosterfamiljer som sågs i inslaget.
Citera
2017-05-01, 11:02
Medlem
Copiadyos avatar
Ni som hyllar kane kan ni förklara för mig vad som är coolt? Man har ju sett försvunnit sådär tusen gånger... fattar ej grejen. Tycker inte de som gick vidare var bättre heller iofs men förstår inte trollkarlsgrejen...
Vet inte hur han gjorde (någon som vet?) Men det är ändå bara meh.
Citera
2017-05-02, 20:07
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Det går ju att streama underhållning också.

För övrigt så sänds det ju program på TV fortfarande, så alltså måste det gå runt rent ekonomiskt. Tittarsiffrorna är därför fortfarande höga, speciellt bland de som är lite äldre.

Jo, för all del. Min onödiga kommentar handlade nog mer om förvåning att folk faktiskt tittar på program som talang och andra typer av dokusåpor fortfarande. Schemalagda dessutom, Fast i mer reflektiv sinnestämning så måste man låta var och en se vad för underhålling de föredrar.

Har blivit mer och mer anti-tv nyglien. Med teknik som finns tillgänglig 2017 borde programpaket och shcemalagda program vara en förbigången era. Ändå är inte kunden i komplett kontroll över vilket utbud man vill ta del av.

Kanske har något med gemenskap att göra...
Citera
2017-05-03, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Jo, för all del. Min onödiga kommentar handlade nog mer om förvåning att folk faktiskt tittar på program som talang och andra typer av dokusåpor fortfarande. Schemalagda dessutom, Fast i mer reflektiv sinnestämning så måste man låta var och en se vad för underhålling de föredrar.

Har blivit mer och mer anti-tv nyglien. Med teknik som finns tillgänglig 2017 borde programpaket och shcemalagda program vara en förbigången era. Ändå är inte kunden i komplett kontroll över vilket utbud man vill ta del av.

Livesändningar brukar vara svårt att inte schemalägga.
Citera
2017-05-03, 14:08
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts

Förstår din synvinkel, men vilken underhållning är inte schemalagd?
Citera
2017-05-05, 20:01
Medlem
.-.-.s avatar
Är ju ganska självklart att programmet är upplagt så att den sjungande stackars flyktingen som skulle utvisas kommer att vinna, sen samtidigt som han får veta att han vunnit kommer migrationsverkets boss kliva upp på scen med papper där han får permanent uppehållstillstånd.
Hela juryn och alla på läktarna kommer gråta. Han kommer sen utses till årets Svensk och få jobb på Aftonbladet som krönikör, sen kommer han gå med i sossarna och utses till migrationsminister

Juryn valde tex inte att ta med norrmannen i tunnan, samtidigt som dom valde en massa feminist dansare och annat istället.
Känns som att dom valt dom flesta så att den sjungande flyktingsopranen ska ha ett lätt motstånd ända fram till vinsten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in