2017-03-04, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Kalla kass i den taktiska körningen och inte kan lära sig ta plats i spåret eller ligga först då är det ingen som kan trampa av staven Smal tydligen bara av enligt hon själv dessutom.

Är du blind eller? Kalla ligger före Weng i spåret.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Kalla kass i den taktiska körningen och inte kan lära sig ta plats i spåret eller ligga först då är det ingen som kan trampa av staven Smal tydligen bara av enligt hon själv dessutom.
Jo jo av WENG så small staven och det vet Kalla vem som var bakom henne!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
Haha vad va det jag sa. Kalla törs inte säga ett skit.

Svenskar är svaga människor mentalt. Riktiga undermänniskor som hör hemma som slavar på ett bomullsfält.
2017-03-04, 14:57
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Hur kan du vara så säker? Jag tycker man skall införa hockeyregler, man ha har ansvar för sin kropp och utrustning. Orsakar man skada så skall man straffas.
Det är mycket lätt i en sådan här situation att bara köra över en stav i stället för att bemöda sig om att ta hänsyn. Jag tycker Weng skall diskas.

Och skulle det varit tvärtom, kalla som råkade bryta av Wengs stav, skulle inte en jävel här tyckt det varit Kallas fel. Idiotisk mobbmentalitet.
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:

Björgen låg först hela tiden och hennes stav åkte också. Kalla hade maximal otur att det hände på den sämsta tidpunkten i loppet.
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paine
Alltså, tjejen som intervjuar åkarna i SVT måste ju kunna komma med lite bättre frågor och anpassa sig efter de svar hon får. Hon frågade dessutom inte om det var ett tramp på staven som gjorde att den gick av.
. När det för en gångs skull finns chans att göra annat än standardfrågor så följer de ändå bara konceptet.
2017-03-04, 14:58
Medlem
Harald99s avatar
Knappast medvetet av Weng (det kräver en hjärna med logisk slutledningsförmåga) men ren skär jävla vårdslöshet. Sånt är straffbart i det vanliga samhället, men här kommer man tyvärr undan med s k "racing-incident".

Mer än något annat så understryker det här att RIKTIG skidåkning är med intervallstart!!
Enda masstarterna som borde köras är de långa stafetterna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africaboi
Svenskar är svaga människor mentalt. Riktiga undermänniskor som hör hemma som slavar på ett bomullsfält.

Jag är ledsen att behöva säga det, men ja Svenskar är svaga mentalt. Det är sant.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Och skulle det varit tvärtom, kalla som råkade bryta av Wengs stav, skulle inte en jävel här tyckt det varit Kallas fel. Idiotisk mobbmentalitet.

Hon var ju på Charlotte mer än en gång under loppet som den idiot hon är.
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Nu är jag inte svensk så jag är objektiv i frågan.
Medlem
Förstör man för en annan åkare oavsett om det är avsiktligt eller inte så ska man diskas. Gör man inte det öppnar man för dom som gör det avsiktligt, men där det är svårt att bevisa.
2017-03-04, 14:59
Medlem
Nu stängde jag av. Orkar inte höra mer hur fantastiska de norska åkarna är. Surt på Kallas medalj.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in