2017-02-27, 14:28
Avslutad
Merapi och Statistenidittliv, har ni verkligen inget vettigare för er en måndag i februari än att sitta och spamma en flashbacktråd med samma enfaldiga svammel och önsketänkande som ni skrev igår och i lördags? Alltså, har ni inget arbete som kräver att ni är offline lite då och då? Eller är det långtidssjukskrivningar och/eller arbetslöshet som gör att ni kan spendera hela dagen med att oförtröttligt följa tråden och tjata om samma saker som två trasiga skivor?
Citera
2017-02-27, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Merapi och Statistenidittliv, har ni verkligen inget vettigare för er en måndag i februari än att sitta och spamma en flashbacktråd med samma enfaldiga svammel och önsketänkande som ni skrev igår och i lördags? Alltså, har ni inget arbete som kräver att ni är offline lite då och då? Eller är det långtidssjukskrivningar och/eller arbetslöshet som gör att ni kan spendera hela dagen med att oförtröttligt följa tråden och tjata om samma saker som två trasiga skivor?

Jag är sjukskriven och satt just och funderade på om jag skulle börja med maten. Själv då?

Vill du sen inte att folk ska följa dina trådar så starta inga.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2017-02-27 kl. 14:34.
Citera
2017-02-27, 14:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Jag är sjukskriven och satt just och funderade på om jag skulle börja med maten. Själv då?
Ja, det kunde jag väl ge mig fan på.
Citera
2017-02-27, 14:35
Medlem
Citat:
Ja, det kunde jag väl ge mig fan på.

Jag är emot feminism så det är ok för mig att vara det.

Du är ju man så jag antar att du sitter och skriver på lunchrasten nu?
Citera
2017-02-27, 15:44
Medlem
Machinerators avatar
Citat:

Det låter som en perfekt beskrivning på valfri SJW. Man klagar på "systemet" och slåss för de "svaga" som kodord för: jag vill ha pengar utan att lyfta ett finger, jag är Guds lilla snöflinga: ge mig saker gratis.

Fucking hippies. Har aldrig vunnit, kommer aldrig vinna.
Citera
2017-02-27, 15:46
Medlem
Machinerators avatar
OT: stackars hjärntvättade lilla flicka. Hoppas hon får hjälp.
Citera
2017-02-27, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machinerator
Det låter som en perfekt beskrivning på valfri SJW. Man klagar på "systemet" och slåss för de "svaga" som kodord för: jag vill ha pengar utan att lyfta ett finger, jag är Guds lilla snöflinga: ge mig saker gratis.

Fucking hippies. Har aldrig vunnit, kommer aldrig vinna.

Men jag är kvinna och ska egentligen inte jobba. Samhället tvingade mig att jobba trots att det går emot min biologi så nu får samhället betala.
Citera
2017-02-27, 15:47
Medlem
Citat:

Tänk om de är troféhustrur som inte behöver arbeta helt enkelt.
Citera
2017-02-27, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SixtenSixX
Tänk om de är troféhustrur som inte behöver arbeta helt enkelt.

Förrut ville jag bidra till samhället men det var innan jag insåg hur hjärntvättad jag var.
Citera
2017-02-27, 15:54
Medlem
Citat:
Förrut ville jag bidra till samhället men det var innan jag insåg hur hjärntvättad jag var.

Ok
Citera
2017-02-27, 16:05
Medlem
Citat:
Men jag är kvinna och ska egentligen inte jobba. Samhället tvingade mig att jobba trots att det går emot min biologi så nu får samhället betala.

Ja där har vi en stor del av förklaringen till att sjukvården är på väg att kollapsa och ta hela välfärdssystemet med sig. Det är också så att så länge ni ändå jobbar så gör ni enormt mycket skada genom att som inkvoterade myndighetschefer skänka bort vårt land till främlingar.
Citera
2017-02-27, 16:15
Bannlyst
Citat:
Jag är emot feminism så det är ok för mig att vara det.

Du är ju man så jag antar att du sitter och skriver på lunchrasten nu?

Han har väl rätt att ta sig en liten stund på lunchrasten. Du har ju hela dagen med ditt socialbidrag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in