2017-02-22, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Labbé Solinas är nu omnämnd i Expressen som Mona Sahlins livvakt och bör väl därför vara tillräckligt känd för en egen tråd. Han var alltså Sahlins livvakt, men de flesta tror väl att det var mer än så.

Han försökte alltså, med ett intyg från Sahlin, dupera en bostadsrättsförening att han tjänade 120 000 kronor, och inte 43 000 kronor som var den verkliga summan, för att få köpa en lägenhet i den exklusiva föreningen.

Även tidigare verkar han ha levt ett liv i sus och dus med bland annat bilar i en prisklass som det är svårt att förstå hur han kunde ha råd med. Så vad känner ni till om denne man. Finns det flera lik i garderoben?

Han kanske nallar lite på beslag av pengar och knark o får lite extra den vägen?
Citera
2017-02-22, 18:07
Bannlyst
Planen var att bo där själv. Mona visste att uppdraget som samordnare var tidsbegränsat och att skeppet höll på att sjunka.

Mona gav honom sex och förmåner.
Labbe köpte huset åt Mona.

Quid pro quo
Citera
2017-02-22, 18:51
Medlem
The_cripplers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
Planen var att bo där själv. Mona visste att uppdraget som samordnare var tidsbegränsat och att skeppet höll på att sjunka.

Mona gav honom sex och förmåner.
Labbe köpte huset åt Mona.

Quid pro quo

Hur menar du nu? har du inte fått till det bak och fram? Livvakten satte på Mona och mjölkade henne så mycket det går . Sjöng i hennes håriga öron att han minsann behöver lägenhet för att "underhålla" henne om nätterna då livvakten har en fru och Mona är väl också fortfarande gift.

Det är fan ironi att svensk MSM anklagar andra länder för korruption medans politiker i Sverige leker med skattebetalarnas Pengar.
Citera
2017-02-22, 19:20
Medlem
-TheRiddle-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EbolaTillAlla
OK. Jag antar att du har något slags data som stödjer detta
Jasså nej nej. Det är bara mina egna teorier men nog tycker jag att det är en fullt tänkbar hypotes, t.o.m. trolig
Citera
2017-02-22, 20:02
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Intressant att han var kompis med Magnus Hedman. Är det inte han som åkte dit för knark och var gift med Graaf? Han ser väldigt spänd ut på bilderna och med lite kokain i kroppen kan den klenaste balle stå även för Måna?

Har dom inte spelat i Aik tillsammans då?
Citera
2017-02-22, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Säpo hade 6 personer avsatta till skydd av Mona, frågan är ju varför hon skulle behöva en till.

Hur vet du att hon hade 6 personer avsatta för sitt skydd från Säpo?
Citera
2017-02-22, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
Har dom inte spelat i Aik tillsammans då?
Jo, och hans bästa vän var Hedman. Oftast kommer väl inte allt fram utan enbart toppen på isberget.
Citera
2017-02-22, 21:34
Medlem
Zilvios avatar
Citat:
Säpo hade 6 personer avsatta till skydd av Mona, frågan är ju varför hon skulle behöva en till. Att hon dessutom skulle betala honom 60 000 per månad ur egen ficka ca 80 000 inkl sociala avgifter är ju rent nonsens. Mona är helt enkelt gammal och kåt så enkelt är det nog.
Exakt, när jag såg intervjun där hon säger det så gav alla lögndetektorer maximalt utslag direkt.
Är hon så korkad så att hon på allvar tror att någon skulle kunna gå den lögnen?
Hennes egen lön var om jag mins rätt 63000/månad vid det tillfället.

Om hon håller sig med gigolo privat så borde hon väl även utredas utifrån sexköpslagen, ???
Det är ju inte olagligt att sälja sig så Labbe kan väl inte ha något att oroa sig för men att köpa är ju brottsbelagt.
Citera
2017-02-22, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zilvio
Exakt, när jag såg intervjun där hon säger det så gav alla lögndetektorer maximalt utslag direkt.
Är hon så korkad så att hon på allvar tror att någon skulle kunna gå den lögnen?
Hennes egen lön var om jag mins rätt 63000/månad vid det tillfället.

Om hon håller sig med gigolo privat så borde hon väl även utredas utifrån sexköpslagen, ???
Det är ju inte olagligt att sälja sig så Labbe kan väl inte ha något att oroa sig för men att köpa är ju brottsbelagt.

60.000:-/månad + sociala avgifter är omöjligt för de flesta att betala ur egen ficka. Kanske hade någon invaggat henne i tron tron att staten skulle ta hand om betalningsansvaret, i avvaktan på att så skulle ske tvingades hon vända på varje sten, ett stressigt liv. MS har förmodligen tillräckligt med problem utan att behöva hänge sig åt sexköp.
Citera
2017-02-22, 22:50
Medlem
Jag tror hon mötte sin baneman som var exakt lika slug som hon själv. Tyvärr sprack allt som det kan göra då folk ökar ribban och går för långt, Får tankar till den galna Arbogakvinnan och andra bedragerskor som inte skyr några medel och stimuleras enbart på att sko sig. Vad säger att Måna ens är intresserad av politik? Så skruvad historia och jag tror att hon fortfarande är skyddad då hon borde räknas som ett allvarligt fall för regeringen och rikets säkerhet. En galning i regeringsställning. Helt öppet fortsätter människan år ut och år in att ljuga, stjäla, förfalska och skita i att betala dom flesta böter, skatter och dagisavgifter.

Tänk att den här flinande människan som ser ut som en giftorm när hon hånler kunde ha blivit Sveriges statsminister. Tror fanskapet skulle kunna sålt både Rosenbad och hela djävla slottet. Bosse må vara alkoholiserad och spelar på hästar i sin enrummare men är nog ändå nöjd att kommit undan med livet i behåll. Livförsäkringar är ju aktuellt just nu och ganska vanligt i en del kretsar.

Nu handlar ju tråden om livräddaren visserligen men dom tu får väl förenas en liten stund här igen.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-02-22 kl. 22:56.
Citera
2017-02-22, 23:49
Medlem
guldkorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terranullius
Kanske är han som är master i BDSM leken
https://minfil.org/E9Q5mbbcbe/journoklick_mona_oring.jpg
Stämmer listan på myndigheter/tidningar som laddat ner filen i länken? Lite småroligt om så är fallet...
Citera
2017-02-23, 06:22
Medlem
Citat:
Säpo hade 6 personer avsatta till skydd av Mona, frågan är ju varför hon skulle behöva en till. Att hon dessutom skulle betala honom 60 000 per månad ur egen ficka ca 80 000 inkl sociala avgifter är ju rent nonsens. Mona är helt enkelt gammal och kåt så enkelt är det nog.
Det verkar som historien om denna affär är inte den vi vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in