Citat:
Ursprungligen postat av
elmiro
Varför har inte farbror blå knackat på min dörr om det nu skulle vara olagligt som vi gjorde med att sälja paket till folk. Ingen har blivit tvingad med en GUN mot skallen då alla har fått ett val att investera. Jag även sagt att gå o kolla upp vad SIC är innan ni återkommer till mig med registering osv..
Inget är olagligt inom swisscoin. Vad Onecoin har gjort med lagen har swisscoin inget med att göra. Varför smuts kasta SIC med vad andra krypto gör. Onecoin har en hel del fiffel so swiss inte har. Sen är även onecoin värd rätt mycket så när den släpps kommr folk göra sig en hacka för jag tror den kommer släppas inom en snar framtid den med fast med alla skandaler i bagaget
Folk oroar sig för mycket i onödan och tyvärr går ni på det mesta. Dumma Svensson ajajaj därför de flesta husvagns svensson inte kommer någon vart i livet
Oroar sig?
2016 "skapades" Swisscoin som en bluff och ett Ponzi bedrägeri - klappmongon som du lurades med och fick betala dyrt för era Tokens i Swisscoins...
I det här läget fanns ingen kryptovaluta , utan det vara bara "poletter" som alla medlemmar fick - och detta för EXTREMT DYRA PENGAR!!!
2017 i Mars så låg "Hitta på" värdet på 0.15 Euro samt att deras whitepaper skrev att
"The value of the SWISSCOIN will be protected by commodity values in the form
of precious metals. And this underlapping not by means of value rights separated but in a mix of
1/3 of gold, platinum and palladium will occur in actual form."
Nu tittar vi på deras löfte....
Värdet är flytande då dom nu släppt ut en "officiell valuta" vilket i sig innebär att deras löften om att valutan skulle vara uppbackad av guld och gröna skogar var en lögn , eftersom värdet , i skrivande stund är ofattbara 0.006363$ per Swisscoin!!!
Vilket i sig är under 0,01 Euro per Swisscoin!!!
Om ett klappmongo i mars köpte Swisscoin så kommer klappmongot att göra en riktigt skön förlust affär....
Du skriver på sedvanligt klappmongosätt "Vänta och se..." - men nu är det kört...
1) Alla i ledningen för Swisscoin har redan tjänat sina pengar på er klappmongon i samband med Ponzi starten
2) Ni klappmongon har fått en kryptovaluta som innehåller MILJARDER coins - så ni kan inte klaga
3) Nu kan alla toppar i Swisscoin dra med era stålar och alla klappmongon sitter och tokrunkar till fantasisiffror som aldrig kommer att komma
Det kommer konstant att ligga säljordrar på ett antal miljoner coins eftersom nu vill alla klappmongon casha in någonting för att minimera förlusten - så någon större kursändring kommer aldrig att komma.
Detta är konceptet Onecoin skulle ha kört - men Bulgarerna blev nog för giriga och ville inte göra en cashout - utan försökte alldeles för länge.....