2019-10-21, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moongoat
Jag är numera medlem i AFS. Känns rätt fräsigt!

Citat:
Ursprungligen postat av Noebo
Samma här! Blev medlem i våras. Känns bra på något sätt.
Kan tänka mig att man känner sig rätt unik
Citera
2019-10-23, 00:29
Medlem
Äntligen har jag blivit indoktrinerad av min sommar/höst med Den Kokta Grodan och Ingrid & Maria i lurarna. Tar steget att bli AfS:are, från att ha varit en förvirrad filur som tyckte att MED lät rätt rumsrent och lite sådär smygnationalist. Nu i efterhand får man PK-vibbar av MED, usch!

Ser inget annat parti som har matchar mina politiska åsikter så bra som AfS och retoriken känns verkligen rakt på sak! Som en pil rakt in i hjärtat!

Har skrivit upp mig som medlem och aktivist.
/Kasper
Citera
2019-10-23, 08:49
Medlem
Fot.Notens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moongoat
Jag är numera medlem i AFS. Känns rätt fräsigt!

Citat:
Ursprungligen postat av Noebo
Samma här! Blev medlem i våras. Känns bra på något sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av kabbedi
Äntligen har jag blivit indoktrinerad av min sommar/höst med Den Kokta Grodan och Ingrid & Maria i lurarna. Tar steget att bli AfS:are, från att ha varit en förvirrad filur som tyckte att MED lät rätt rumsrent och lite sådär smygnationalist. Nu i efterhand får man PK-vibbar av MED, usch!

Ser inget annat parti som har matchar mina politiska åsikter så bra som AfS och retoriken känns verkligen rakt på sak! Som en pil rakt in i hjärtat!

Har skrivit upp mig som medlem och aktivist.
/Kasper

Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Kan tänka mig att man känner sig rätt unik

Till er tre första vill jag säga. Grattis! Det känns bara bättre och bättre med tiden. Riktigt sunda och fräscha åsikter.

Grodan visar bara med 9 ord vilken unken stofil han/hon är.

/ Ingrid
Citera
2019-10-26, 21:33
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fot.Noten
Till er tre första vill jag säga. Grattis! Det känns bara bättre och bättre med tiden. Riktigt sunda och fräscha åsikter.

/ Ingrid

Varför fanns det ett sug efter att starta ett nytt parti på konferensen, när AfS finns?

Har du någon fundering?
Citera
2019-10-27, 22:25
Medlem
Fot.Notens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
Varför fanns det ett sug efter att starta ett nytt parti på konferensen, när AfS finns?

Har du någon fundering?

Jag har inte varit på konferensen och har ingen insyn på något sätt. Är ett stort fan av Gustav och delar helt partiets åsikter när det gäller de stora frågorna såsom EU, invandringen, utvisning av kriminella osv. ( Debatten i Agenda ikväll om terroristerna. Man blir ju mörkrädd av vänsterns åsikter i frågan. )

/ Ingrid
Citera
2019-10-28, 18:32
Medlem
moongoats avatar
Citat:

/ Ingrid

Man tackar!
Citera
2019-10-28, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet

Har du någon fundering?

Vilken konferens? Vilka deltog? När ägde den rum? Inte hängt med så mycket.
Citera
2019-11-01, 01:36
Medlem
Citat:
Jag har inte varit på konferensen och har ingen insyn på något sätt. Är ett stort fan av Gustav och delar helt partiets åsikter när det gäller de stora frågorna såsom EU, invandringen, utvisning av kriminella osv. ( Debatten i Agenda ikväll om terroristerna. Man blir ju mörkrädd av vänsterns åsikter i frågan. )

/ Ingrid

Vad tror du om att försöka rekrytera Leif Östling?
Citera
2019-11-01, 21:31
Medlem
Fot.Notens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Vad tror du om att försöka rekrytera Leif Östling?

Det verkar ju vara en förnuftig man. Sommarprogrammet med honom på radion var väl det intressantaste att lyssna på detta året. Duktig och framgångsrik på sina arbeten.

Men, jag vet faktiskt inte. Kanske han kommit till insikt på senare tid. Dessutom är han ju rätt gammal och van vid uppassning på alla sätt på sina jobb. Nää.

/ Ingrid
Citera
2019-11-02, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Vilken konferens? Vilka deltog? När ägde den rum? Inte hängt med så mycket.

Tror han menar SwebbTV:s senaste konferens som var på en finlandsbåt. Kolla på filmen (Youtube) med den avslutande frågeställningen till alla deltagare, där först Janousch får frågan om hon vill bli politiker/partiledare för nåt parti och sedan ställer någon i publiken frågan varför det inte startas ett nytt parti och alla i publiken applåderar.
Citera
2019-11-02, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Tror han menar SwebbTV:s senaste konferens som var på en finlandsbåt. Kolla på filmen (Youtube) med den avslutande frågeställningen till alla deltagare, där först Janousch får frågan om hon vill bli politiker/partiledare för nåt parti och sedan ställer någon i publiken frågan varför det inte startas ett nytt parti och alla i publiken applåderar.

I så fall hoppas jag att de bildar ett nytt. Henne ska man inte ens ta i med tång.
Citera
2019-11-03, 12:05
Medlem
Fot.Notens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall

Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
I så fall hoppas jag att de bildar ett nytt. Henne ska man inte ens ta i med tång.

Tänker jag långsamt kanske men vad har detta med AFS att göra?

/ Ingrid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in