Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-05, 23:16
Medlem
DirtyBerties avatar
Garvade när min granne idag visade ett klipp han fått delat på mobilen och sa att han skulle rösta på SD. Det första jag ser är Kasslern mot flighttavlan på ett torg Han kunde inte fatta att det var AfS utan trodde det var SD. Fick korrigera lite där och stoppade senare ner några röstsedlar i brevlådan.
Citera
2018-09-05, 23:18
Medlem
Tjyvass avatar
Tröttsamt med mjukisliberaler som spammar om ideologiska gränsdragningar och avståndstagande från allt som utmanar den nuvarande världsordningen.

AfS existensberättigande vilar helt och hållet på att de inte kuvar sig för den kulturmarxistiska moralkodexen.

Så alla "goda" råd från bekymrade liberaler som vill partiets "bästa" kan stoppas upp där solen inte skiner.
Citera
2018-09-05, 23:20
Medlem
Nu har jag tittat på Breaking News och är förvisso partisk i målet men vem fan tittar på den här skiten? Det är ju så långt ifrån kul man kan komma. Jag är seriös, känner ni någon som på allvar tittar på programmet?

Och då vill jag inte ens prata om deras förakt gentemot Bernt Herlitz. Herregud vilka stolpskott!

Men nåja, man får tacka för reklamen. Där rasslade det in tusentals nya röster.
Citera
2018-09-05, 23:21
Medlem
robotguras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Förresten vad tycker du om följande till Sverige hyllande låt?

Kanske något för AFS att spela i pauserna/före talen.

Den är mäktig, speciellt Körberg.
Citera
2018-09-05, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robotgura
https://www.dplay.se/program/breaking-news

Ungefär 5 minuter in i programmet.
Tack.

Det är många år sedan jag tittade på F&F. De har inte rört sig någonting. Produktionsbilden är pompös och de verkar ha en orubblig tro på att de tycker "som alla andra" utan att ha anknytning till människor på marken. De förstår inte att många svenskar håller med och gärna skriker EXAAAKT på söndag. Jag har dock fått ett nytt intresse för för sällskapet och ser fram emot hur de hanterar valresultatet.
Citera
2018-09-05, 23:23
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellirstreymr
Nu har jag tittat på Breaking News och är förvisso partisk i målet men vem fan tittar på den här skiten? Det är ju så långt ifrån kul man kan komma. Jag är seriös, känner ni någon som på allvar tittar på programmet?

Och då vill jag inte ens prata om deras förakt gentemot Bernt Herlitz. Herregud vilka stolpskott!

Yeap man får tacka för reklamen och himla med ögonen när man ser vilken sjukdom av hjärnan PKismen har förgiftat dem med, de brukade vara rätt sköna, för många år sen.
Citera
2018-09-05, 23:24
Medlem
Jag kunde inte bry mig mindre om någon tycker om judar eller inte. Vad jag bryr mig om är att sådant stannar som åsikter inte leder till uppvigling till våld, rena trakasserier och direkt våld. Att hålla på och muppa med att ta "avstånd" etc har inget att göra i en demokrati. Jag tar avstånd från socialdemokrati och nationaldemokrati och liberalism men jag kan ändå prata med dem som har de ideologierna och tänker inte gära någon jävla "virtue signaling".
Senast redigerad av Yaskaleh 2018-09-05 kl. 23:27.
Citera
2018-09-05, 23:25
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Tag lärdom av Jeff Ahl. Dom här kraven på ständigt avståndstagande är judeliberalers sätt att leda in politiska motståndare i fållan och måla in dem i ett hörn. Det är precis det dom lyckats göra med Jimmie som ska utesluta alla och ta avstånd från allting när judeliberalerna blåser i sina antisemitism- nazism- eller andra moralkakevisselpipor.

Om man ser detta och vet att inte låta sig ledas in i fållan kan liberaler av alla slag stå och meta utan mask gång på gång på gång utan att lyckas få någon nationalist på kroken. Det slutar bara med "men vore det inte antisemitism?" och den undrande smileyn - men det är stopp där för tar vi inte självmant första steget in i cuck-fållan kan dom inte fortsätta knuffa. Och då blir det ingenting kvar.
Det är exakt så man ska bete sig. Aldrig låta sig hunsas. Aldrig slå åt höger.

Det är liberalerna och vänstern man ska ta avstånd ifrån. Man ska aldrig låta deras moral få styra ens egna åsikter och val. De vill utrota oss svenskar. De vill förgöra våra kvinnor och våra barn. De vill splittra våra familjer och göra alla svenskar arvlösa. De är ondskan och man ska aldrig köpslå med dem!

Jeff Ahl bara växer och växer i mina ögon. Efter Kasselstrand och Hahne är han bäst i hela AfS.
Senast redigerad av Tjyvas 2018-09-05 kl. 23:27.
Citera
2018-09-05, 23:26
Medlem
http://forumbilder.se/H82GR/44eff479-cb04-4e3b-9e4f-20aa9692d861

Denna bild gjorde min dag
Citera
2018-09-05, 23:26
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Tröttsamt med mjukisliberaler som spammar om ideologiska gränsdragningar och avståndstagande från allt som utmanar den nuvarande världsordningen.

AfS existensberättigande vilar helt och hållet på att de inte kuvar sig för den kulturmarxistiska moralkodexen.

Så alla "goda" råd från bekymrade liberaler som vill partiets "bästa" kan stoppas upp där solen inte skiner.
De flesta liberaler är även globalister och vi vet vad AfS anser om globalister. För globalister är SD ett givet val och det verkaf vara målet i tråden för globalisten. Försöka fösa över väljare från AfS till SD.
Citera
2018-09-05, 23:28
Medlem
Doktor Porks avatar
Citat:

Jag funderar också på vem som tittar på skiten, å andra sidan finns det ju folk som viftar med regnbågeflaggor och gormar på torgmöten också, så det finns väl någon målgrupp av lägre stående varelser även för saker som uppenbart är skit.
Citera
2018-09-05, 23:29
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:

Tydligen så har dom extremt få tittare nuförtiden, programmet tappar ju flera tusen tittare varje år, vilket inte är så konstigt. I tv program forumet på flashback om Breaking News så brukar nån ibland uppdatera antalet tittare och det har verkligen rasat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in