Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-03, 15:40
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baertling
Att på lösa grunder avboka ett sådant stort evenemang med så kort varsel måste vara ett solklart kontraktsbrott. Hoppas de stämmer skiten ur staden...även om det är mina skattepengar som i så fall går till skadeståndet. Sossarna är fullkomligt vidriga i sitt fulspel!
Hahne:
Citat:
EN DEMOKRATISK SKANDAL UTAN DESS LIKE!

Vi har lagt hundratusentals kronor och hundratals timmar på att förbereda vår stora valfinal som nu blir stoppad med hittepåanledning. Stå upp för demokratin och anslut dit ändå! ALLA TILL KUNGSAN! #AllaTillKungsan
https://twitter.com/William_Hahne/status/1036608999955881986

Det här kan bli den slutknuff som behövdes...
Citera
2018-09-03, 15:41
Medlem
Märkligt nog så tar text-tv upp denna händelse med avbokningen. Det är bra. Då sprids nyheten ännu fortare.
Citera
Moderator
Talet i Kristianstad nu klockan 16 blir ju genast lite extra intressant. Blir nog fler LIVE-tittare än vanligt också...
Citera
Medlem
baggebo1s avatar
AfS insåg direkt att det inte fanns möjlighet att planera om allt detta på fyra dagar. Nu höjer man budet och så får det bära eller brista. UPPMÄRKSAMHET, lär det bli, i vilket fall.
Citera
2018-09-03, 15:43
Bannlyst
Bara att följa ledaren vill han ha oss i Kungsan så lyder vi! Ingen reträtt bara fullt framåt! Det är så här demokratiska revolutioner startar!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Rätt svar. Låt dem kommendera ut ridande poliser med batonger. Vi ska till Kungsan.

Tänkte precis så, vi går dit i alla fall, men tar på oömma kläder. 12.00 i Kungsan!!
Citera
Medlem
Till alla:

1. Ingen har sagt att alla muslimer ska ut, detta är ren och skär lögn. Globalistlakejerna har fått panik och börjar fabulera ihop vad som egentligen sagts eller inte.

2. Hets mot folkgrupp-anmälan gäller även för att jag använt "Sverige åt svenskarna".

3. Jag kommer på nästa torgmöte upprepade gånger använda Sverige åt svenskarna.

Fortsätt kriga på i sociala medier. De har panik nu, de gör allt för att stoppa oss. Anmälan var bara ett svepskäl för att kunna avboka oss i Kungsträdgården, vi skiter i det och kommer ändå köra på i Kungsträdgården. Nog är nog, man ur huse och ner till Kungsträdgården för att kämpa för demokratin. Nu kör vi över dem!

Den egentliga anledning är att vi skruvat upp retoriken mot globalisterna och de är livrädda att vi håller på att skapa en politisk jordbävning.
Citera
2018-09-03, 15:44
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Rätt svar. Låt dem kommendera ut ridande poliser med batonger. Vi ska till Kungsan.

Ja, nu har jag inget val. Kommer självklart.
Citera
2018-09-03, 15:44
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
AfS insåg direkt att det inte fanns möjlighet att planera om allt detta på fyra dagar. Nu höjer man budet och så får det bära eller brista. UPPMÄRKSAMHET, lär det bli, i vilket fall.
Och det är ju inte förbjudet att besöka, eller bestämma träff i, Kungsan. Det bästa vore ju om någon huvudtalare redan avbokat och festen var på väg att bli avslagen, och så kommer detta...
Citera
2018-09-03, 15:45
Medlem
HotPopcorns avatar
Jag tänkte inte dra till Kungsträdgården men jag skall banne mig ta och pallra mig dit nu. Oerhört fult att försöka stoppa detta.
Citera
2018-09-03, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Frågan är om det blir någon skada...?

Jag skulle säga att det för AfS mycket väl kan vara positivt med medieexponering i slutskedet, speciellt polariserande sådan (som är fallet här).

Vissa kommer att tycka att det är horribelt att AfS ens misstänks för HMF. Men de var knappast potentiella väljare ändå.

Andra - sådana som i vissa fall lutar åt SD/AfS/blankt-hållet - kan istället reagera på avbokningen i sig. Och de behöver inte vara tillnärmelsevis så många som den första gruppen för att det här netto ska vara en positiv händelse för AfS.

Kom ihåg att det räcker med att t ex 5% som läser om det här tar AfS parti för att det ska hjälpa dem att nå målet riksdagsinträde.
Citera
2018-09-03, 15:46
Medlem
Vi ses i kungsan kl 12 på fredag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här