2017-02-11, 19:18
Medlem
Nrebellions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobby_smoker
Han Gert har jag festat med senast för en månad sen hos polarens alkis morsa.
Fett chockad när jag såg bilden.

Bor han också i Skivarp?

Byakrogen i skivarp, någon som varit där? Enligt Fb var söndag 5/2 sista öppetdagen på ett tag...
När tros de ha dödats? Tänkte om de tre/fyra var där den kvällen innan?
Citera
2017-02-11, 19:28
Medlem
emileflournoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finneiaslet
MGM:
https://www.facebook.com/ger-t.johan-sson.144
Ta bort bindestreck om det behövs!

Och vänligen sluta med att byta ut bokstäver mot *
Förbannat onödigt...

Varför har han blivit utmålad MGM helt plötsligt, för att han finns på JH´s vänlista på fejjan?
Citera
2017-02-11, 19:54
Medlem
Katten-Janssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emileflournoy
Varför har han blivit utmålad MGM helt plötsligt, för att han finns på JH´s vänlista på fejjan?

Finns en fjärde kompis som det spekuleras kring.. Någon här "hade en känsla" av att det kunde vara GJ... inte mer än så...än så länge...

Från JHs FB
Tack lugnt med drickat jag o en kompis kommer imorgon o då så på söndag på byakrogen o äta planka o öl så räkna inte med att du kommer på ett tag roligt ska vi ha
Gilla · Svara · den 3 februari kl 15:54
Citera
2017-02-11, 19:58
Medlem
hobby_smokers avatar
Vet inte vart han bor, men han var trevlig o bjöd på öl på krogen senare.

Druckit med han 3-4 gånger ca.

Han har inte uppvisat något tråkigt beteende alls. Trots gliringar från wt alkisar.
Citera
2017-02-11, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobby_smoker
Vet inte vart han bor, men han var trevlig o bjöd på öl på krogen senare.

Druckit med han 3-4 gånger ca.

Han har inte uppvisat något tråkigt beteende alls. Trots gliringar från wt alkisar.

Malmö kanske?

Citat:
Ursprungligen postat av emileflournoy

En användare här på Flashback "cumminspower" påstår att hen har hört av en skum vän att det är G.J som är den gripne.

Det finns alltså inte mer än ett tomt påstående som grund.
Citera
2017-02-11, 20:03
Medlem
hobby_smokers avatar
Ja det är i Malmö vi festade iallafall.
Citera
2017-02-11, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Jovisst men skott i huvudet tenderar att generera tecken på yttre våld..
Naturligtvis, men den typen av uppgifter har svajat förut.
Citera
2017-02-11, 20:37
Medlem
Känns som nån typ av förgiftning då polisen var tveksam om dödsorsaken länge..
Citera
2017-02-11, 20:43
Medlem
hobby_smokers avatar
Pratat med vän som också festat med honom han drog sig inte för att dricka hembränt enligt honom
Citera
2017-02-11, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Jag satt och funderade lite på möjliga scenarier och vad som känns "naturligast" är att trojkan avlidit p.g.a. en drog.
Betänk om polisen via de dödas mobiltelefoner har kunnat säkra textmeddelanden som visar att de har köpt någon syntetisk drog av en person, och att det finns skäl att misstänka att de avled pga att de brukade drogen.
Snacka om ett smashläge för polisen då de har möjligheten att misstänka langaren för mord och under i alla fall tiden för anhållandet få bruk för den verktygslåda som du refererade till.
Snacka om Julafton för poliserna, med en mordmisstanke mot en sketen langare!

Men vilket ansvar har langaren? Det är så klart olagligt att sälja drogen.
Tänk så många liv systembolaget har på sitt samvete då.
Ja tycker det är köparens ansvar hur han använder drogen, det finns ju en risk att använda droger värsta fall så tar man en överdos och dör, såklart att visa droger är värre och speciellt dom nya så kallade "lagliga" syntetiska RC drogerna, ja vet inte hur lagen ser ut? Ja hade inte kunnat ha det på mitt samvete,
Citera
2017-02-11, 21:18
Medlem
Nu har jag skummat igenom tråden efter bästa förmåga, och försökt få klart för mig vilka det är som har hittats döda. Har jag förstått det rätt, att det ska vara Jimmy, Tapio och Ari?

Edit: Ser nu att en släkting har bekräftat på Facebook att Tapio är en av de döda (sorry om det redan har postats).

Senast redigerad av DilsNacke 2017-02-11 kl. 21:35.
Citera
2017-02-11, 21:32
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTSweden
Men vilket ansvar har langaren? Det är så klart olagligt att sälja drogen.
Tänk så många liv systembolaget har på sitt samvete då.
Ja tycker det är köparens ansvar hur han använder drogen, det finns ju en risk att använda droger värsta fall så tar man en överdos och dör, såklart att visa droger är värre och speciellt dom nya så kallade "lagliga" syntetiska RC drogerna, ja vet inte hur lagen ser ut? Ja hade inte kunnat ha det på mitt samvete,
Självklart, en sketen langare är ju normalt inte så viktig.
Men, kanske den här langaren har anknytning till något gäng, kanske 1% grupp eller annat, och polisen får chansen att sätta "tumskruvarna på" med en misstanke om mord.
Det kan ju bli en snöbollseffekt med narkotikapoliser som får möjligheten att gräva djup där de normalt inte hade kunnat söka?
Hoppas att polisen i sådant fall kan kapitalisera på mordmisstanken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in