2023-04-05, 01:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dulcenea
Haha nej de är inte gifta i någons ögon. För det första finns inte ens bevis på att de haft en muslimsk ceremoni, detta är bara något Alva tvingade på Alex att säga för att förlåta hans snedsteg, som han lovat skulle bli av men som förmodligen rann ut i sanden. Och är de mot all förmodan "gifta" muslimskt vis så är det fortf inte vatten värt i Sverige innan de registrerat äktenskapet. Alex vet även detta och skulle ALDRIG gå med på att ingå äktenskap om han visste att det skulle vara permanent. Tomma löften och Alva spelar med o håller masken som vanligt.

Det är enkelt att ta reda på, ring dolt till skatteupplysningen...

Citera
2023-04-05, 06:13
Medlem
Kan det vara en lögn i minuten? Någon bör kontakta Guinness world record. Kring 22:00 i videon får hon frågan om att hon kallade folk efterblivna för att de inte ville gå med att överföra/mottaga pengar från Ceesay. Detta blånekar hon till, vilket är en lögn. Jag har tidigare skrivit inlägg om att hon gjort det, likaså har andra och jag är rätt säker på att det finns screenshot. Det var en story hon la upp för att uppmana folk att gå med penningtvätten.

Varför är paddan inte häktad?
Citera
2023-04-05, 09:30
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dulcenea
Hur många ggr rätta hon till kvastskaften på ögonen? Alva saknar djup. Allt hon ba dravlar på om visar sån avsaknad av både reflektion och självinsikt. Mytoman. Hon har också offentligt avslöjat sig som totalt olämplig att nånsin bli morsa eller tex jobba med barn. Vilken kvinna och fru egenskaper. Hur nån nånsin kunnat kalla henne stark är ett skämt. Hon har inte uppvisat såna kvalitéer en enda gång. Hennes drivkraft och "kärlek" till Alex är ytterst självisk. Alva har inte ansvar över Alex men hon har ansvar över sig själv. En kvinna med stolthet och självrespekt, men även respekt för HANS barn och ex, går inte och blir gravid och sitter hoppas på bebisar med en man som inte lyfter ett finger för sina barn för han pundare runt i misär. Man uppmuntrar inte sånt beteende. Man umgås inte ens med en sån. Man tänker inte ens tanken om man inte själv är samma bottenskrap. I mina ögon är kvinnor som inte sätter barns välmående först riktiga jävla häxor. Hoppas Alva förstår att soc skulle ta deras unge direkt om hon skulle få för sig att bli på smällen igen. (Vilket jag för övrigt tro var lögn, men är ju vad hon påstod iaf)

Citat:
Ursprungligen postat av samtsu
Kan det vara en lögn i minuten? Någon bör kontakta Guinness world record. Kring 22:00 i videon får hon frågan om att hon kallade folk efterblivna för att de inte ville gå med att överföra/mottaga pengar från Ceesay. Detta blånekar hon till, vilket är en lögn. Jag har tidigare skrivit inlägg om att hon gjort det, likaså har andra och jag är rätt säker på att det finns screenshot. Det var en story hon la upp för att uppmana folk att gå med penningtvätten.

Varför är paddan inte häktad?

Det var Alex som la upp ett sådant inlägg på sin instagram storie inte Alva. Den lades upp på natten och togs ner några timmar senare 😁
Citera
2023-04-05, 09:41
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starlink
Du behöver inte vara en raketforskare för att kunna se och höra det.

Mest troligen bensodiazepiner.

”Aa, aa, exakt, aa” innan Dialogiskt ens ställt klart frågan.

Sluddrar till och från.

Listan kan göras lång.
Aa exakt aa så snackar ju varenda fjortis mellan 15-28 så det var inte direkt något tydligt tecken.
Citera
2023-04-05, 09:48
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skadad87
Är de någon som vet vad hon är påtänd på? Ser flummig ut men kan inte riktigt gissa rätt

nån skrev tjack, hon ser helt nerpundad ut. Inte speedad

Har du vart vaken nån dag ser du bara pundad ut och mindre speedad.
Citera
2023-04-05, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Aa exakt aa så snackar ju varenda fjortis mellan 15-28 så det var inte direkt något tydligt tecken.

Från en som tidigare kollade en hel del på deras videos så märker man STOR skillnad på sättet hon pratar och rör sig på. Hon är antingen påverkad eller så har drogerna hon använt senaste tiden gjort henne sne även när hon är nykter. Men störst sannolikhet är väl att hon är påverkad av något.
Citera
2023-04-05, 11:08
Medlem
https://youtu.be/3YFcOX0GkNA

Kolla 24:50 när han frågar om dom har slut på pengar. Man ser direkt att hon ljuger, kolla bara sättet hon rör ögonen på 😂😂
Citera
2023-04-05, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det var Alex som la upp ett sådant inlägg på sin instagram storie inte Alva. Den lades upp på natten och togs ner några timmar senare 😁
Jo men det stämmer nog. Hon delade hans inlägg. Va väl vid säkert typ 3 olika tillfällen han sökte sådana här konton? Men tyckte Alva sa att han va häktad för ngt ifrån januari eller hörde jag fel? Det är långt efter att han umgicks med Prefab iaf. Och sen har jag för mig att dessa stories om företagskonto kom upp förra vintern?
Hur som helst kan hon ju sluta spela dum, hon vet mkt väl vad det gäller, finns väl inte en chans att han ens får en timmes ledighet ifrån henne!
Citera
2023-04-05, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sammagamlavanliga
Från en som tidigare kollade en hel del på deras videos så märker man STOR skillnad på sättet hon pratar och rör sig på. Hon är antingen påverkad eller så har drogerna hon använt senaste tiden gjort henne sne även när hon är nykter. Men störst sannolikhet är väl att hon är påverkad av något.
Hon ser levande död ut. Finns ingen själ. Det har gått riktigt snabbt utför för henne. Att hon verka va så jävla uppgiven och låg, kan också vara att det kanske handlar om ngt större och hon vet att Alex blir borta länge denna gången!
Citera
2023-04-05, 11:17
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Det är enkelt att ta reda på, ring dolt till skatteupplysningen...

Muslimska äktenskap registreras inte.

Citat:
Ursprungligen postat av milfen88
Hon behöver räddas från sig själv. Hur kan hennes föräldrar bara se på när deras dotter förfaller mer och mer?

Varför gör ingen runt henne något?!

Vad ska de göra menar du? Paret är vuxna individer, det finns inget anhöriga kan göra mer än att ställa krav.

Det finns två sorters föräldrar/vänner:
1. De som ställer ultimatum på förbättring och genomför avståndstagande om förbättring uteblir.
2. De som är för rädda för att sätta relationen på spel och därför avvaktande accepterar beteendet.
Citera
2023-04-05, 11:23
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Jo men det stämmer nog. Hon delade hans inlägg. Va väl vid säkert typ 3 olika tillfällen han sökte sådana här konton? Men tyckte Alva sa att han va häktad för ngt ifrån januari eller hörde jag fel? Det är långt efter att han umgicks med Prefab iaf. Och sen har jag för mig att dessa stories om företagskonto kom upp förra vintern?
Hur som helst kan hon ju sluta spela dum, hon vet mkt väl vad det gäller, finns väl inte en chans att han ens får en timmes ledighet ifrån henne!

Precis, hon delade hans inlägg.
Dom delningarna var i januari eller februari. Relativt nyligen.
Strax innan hon helt plötsligt kunde bjuda sin tjejkompis på drinkar på någon sunkig småstadskrog för att Alex swishade henne vilket det skröts om på en pundig live.
Alex var i Göteborg samtidigt.
Det delades någon bild på en guldtacka på Bergs brors Snapchat under deras Göteborgsresa också.
Det är en gammal klassiker att ta ut en massa kontanter eller köpa guld i samband med att man fått insättningen som ska tvättas.
Att dom skulle åka dit var bara en tidsfråga
Citera
2023-04-05, 12:22
Medlem
De är inte gifta, så släpp den frågan. Båda är registrerade som ogifta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in