2023-03-04, 20:24
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snotomte
Det kanske är Alvas hämd på honom att se han i träsket, dö långsamt, han va med en annan brud och snackade skit om Alva, vem vet om hon är så slug..

Hm...tja, hon kanske medvetet eller omedvetet börja lägga ut äckelbilder på honom när han är tokpundad för att få bort andra tjejer. Då är hon ensam med honom sedan när han hamnat i buren igen. Ju mindre poppis han är hos andra tjejer desto mer blir han beroende av henne. Tjejer är ju helknasiga och galna när det kommer till kärlek så skulle inte alls förvåna mig att det är något åt det hållet. Ju äckligare han framstår ju mindra galen av svartsjuka slipper hon vara. Typ.
Citera
2023-03-04, 20:36
Medlem
XtraXs avatar
Vad händer Arvidsjaur??!

https://www.imagevenue.com/ME163HJC
Citera
2023-03-04, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Vad händer Arvidsjaur??!

https://www.imagevenue.com/ME163HJC
Hahaha hahaha där fick du till det haha
Citera
2023-03-05, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin
Fängelset är inte långt bort från Alex Ceesay. Han är inte dum, han förstår nog vilken relation han och Alva har. Han utnyttjar henne, hon honom. Han gör nog snart något dumt rån bara för lite vila. Då har Alva tappat hela sin identitet.

Sanningen. Hon äter sover andas (och skiter) utan honom. Kommer bli tufft för Alvisen när han lämnar henne. Medberoende är en sjukdom. Dags att älska sig själv Alva. Slösa inte bort ditt liv!
Senast redigerad av imluvrgrl 2023-03-05 kl. 04:00.
Citera
2023-03-05, 08:35
Medlem
När jag var typ 14 år la jag lika många kärleks förklaringar som alva gör per dag.
Så jävla cringe
Citera
2023-03-05, 12:39
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enskildaasikter
När jag var typ 14 år la jag lika många kärleks förklaringar som alva gör per dag.
Så jävla cringe
Det som är mest cringe är att hon kommenterar kärleksförklaringar från Alexs instagram till sina egna bilder.
Citera
2023-03-05, 19:21
Medlem
Hahahah och så var de vidare i nästa stad 😅
Citera
2023-03-05, 20:10
Medlem
Varför photoshoppar hon sina bilder så mycket? Senaste bilden med fräknar? Det är ju inte ens i närheten så hon ser ut, jag förstår inte? Visst kan vissa redigera lite här och där, men inte fan ändrar man hela ansiktet?
Citera
2023-03-05, 20:14
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imluvrgrl

Står mellan Lesjöfors eller Orsa.
Citera
2023-03-05, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samtsu
Varför photoshoppar hon sina bilder så mycket? Senaste bilden med fräknar? Det är ju inte ens i närheten så hon ser ut, jag förstår inte? Visst kan vissa redigera lite här och där, men inte fan ändrar man hela ansiktet?
Sinnessjukdom förklarar nog det.
Citera
2023-03-06, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imluvrgrl

Jag har inte hängt med här är dom ute på någon slags turné?
Citera
2023-03-06, 08:44
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Jag har inte hängt med här är dom ute på någon slags turné?

Tja, han är säkert sjukt paranoid och vill röra på sig hela tiden och byta bostad av många anledningar:

1.) Han är skyldig "fel" folk pengar.
2.) Han skulle inställa sig i tingsrätten förra veckan för 2x ringa. Polisen söker honom.
3.) Tror han skall bli skjuten av några faktiska eller inbillade ovänner.
4.) Har inte råd att ta in på hotell och kan ej hyra lägenhet då han och Alva har betalningsanmärkningar. Alva fick väl i somras då de smet från att betala lägenheten i Täby och drog till Turkiet.

Kan ju vara så att Polisen söker han för andra brott också i andra städer. Han vet att de snart kommer hitta honom och att han snart hamnar i buren igen och pga detta skiter i att betala sina skulder? Han måste låna pengar av alla då han säkert bränner minst 2000kr per dag på droger, alkohol, cigg, taxi och annat. Typ 60 000kr i månaden. Han betalar ju säkert allt för Alva som inte har en spänn. Kronkalle tar säkert allt från Youtube och Spotify.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in