2022-11-17, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Var det i rätt forum? Du kan lägga upp den i youtubers tråden. Det krävs att man har 10.000 följare för att den ska godkännas men det har hon ju så det borde gå. En skvaller om Alva Frykholm Youtuber hade ju vart kul hehehe

... Som får fler läsare än denna tråd. Det hade nog fått Alex att tappa dom få kilon han har kvar
Citera
2022-11-17, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
... Som får fler läsare än denna tråd. Det hade nog fått Alex att tappa dom få kilon han har kvar
Svårt att tänka mig att mycket folk skulle va intresserade av henne. Då måste hon ju bjuda lite på sig själv, och det gör hon inte för tillfället!
Jo kanske en sväng efter Alex sista överdos kommer folk va intresserade, men inte mer. Sen är hon bortglömd. Såvida hon inte börjar ligga med Jaffar, Don V eller ngn liknande. Kanske Alex bror tom! Sen tror jag inte hon kommer va aktiv socialt, efter hans död. Hon är en rätt introvert människa i grunden det märks emellanåt.

Det är kanske konstigt att jag sitter här o skriver efter hans död osv. Men jag ser ingen annan utväg inom närmsta framtid, om han inte lägger in sig på studs!
Citera
2022-11-17, 23:41
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Hur tar sig luffarparet från stad till stad? Jag antar att dom snor en bil eller hotar någon att köra för varken Alva eller Alex har väl körkort?
Citera
2022-11-18, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hur tar sig luffarparet från stad till stad? Jag antar att dom snor en bil eller hotar någon att köra för varken Alva eller Alex har väl körkort?
Alex tar betalt av följare som får äran att köra dem!
Citera
2022-11-18, 02:16
Medlem
Hur ser det ut på drog fronten för Alex ceesay? Såg senaste storyn på ig... såg jävligt slirigt ut... Resten av sällskapet såg även ut som halv pundare. Tragiskt.
Citera
2022-11-18, 02:26
Medlem
Så slitna både Alex och Alva såg ut på Alex senaste story. Han fyller alltså år. Såg inte först att det var Alva ens. Varför sitter hon och gråter för att dom sjunger ”Ja må han leva”? Jättekonstigt. Teorier?
Citera
2022-11-18, 02:55
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Så slitna både Alex och Alva såg ut på Alex senaste story. Han fyller alltså år. Såg inte först att det var Alva ens. Varför sitter hon och gråter för att dom sjunger ”Ja må han leva”? Jättekonstigt. Teorier?

Hon blir så rörd av att hon får vara kvar i hans liv ännu ett år. Vara så sliten av droger och alkohol gör henne extra känslig också antar jag. Stört att hon gråter. Mycket som inte stämmer här. Men Alex har fullt upp med filma och fira sig själv.
Hennes grattis till honom på sin instagram story fick mig spy. "Mr and Mrs Ceesay föralltid" "Du är mitt allt!" osv osv. Hon är helt jävla besatt! Sjukligt...

Ett barn är med under sången också. Oroväckande. Men de verkar vara runt/i Gbg fortfarande iallafall. Samma folk runt dem som senaste tiden.

Alva. Du får inte ens tillbaka fem procent av det du ger honom. Fortfarande. Ser du inte?
Citera
2022-11-18, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Hon blir så rörd av att hon får vara kvar i hans liv ännu ett år. Vara så sliten av droger och alkohol gör henne extra känslig också antar jag. Stört att hon gråter. Mycket som inte stämmer här. Men Alex har fullt upp med filma och fira sig själv.
Hennes grattis till honom på sin instagram story fick mig spy. "Mr and Mrs Ceesay föralltid" "Du är mitt allt!" osv osv. Hon är helt jävla besatt! Sjukligt...

Ett barn är med under sången också. Oroväckande. Men de verkar vara runt/i Gbg fortfarande iallafall. Samma folk runt dem som senaste tiden.

Alva. Du får inte ens tillbaka fem procent av det du ger honom. Fortfarande. Ser du inte?
Reagerade också på barnet där i bakgrunden, borde ha sovit för längesedan. Mamman till det barnet såg extremt sliten ut. Stackars pöjk.
Citera
2022-11-18, 03:27
Medlem
Citat:

Jag har fått en helt annan bild av medberoende nu. För mig är det ofattbart att hon är kvar hos honom efter allt det han sagt offentligt om henne. Förmodligen är Alex en duktig manipulatör. Han har väl inte ens tagit bort videon där han berättar varför dom gjort slut/skämmer ut henne i? Alex vägrar väl pga det är hans mest visade video. Men om inte ens det är en väckarklocka så vet jag inte vad som är.
Alex är så sjuk i sitt missbruk och Alva i sitt medberoende. Rädd för att det där är sista födelsedagen dom firar om ingen griper in eller att dom lägger in sig självmant.
Och helt sinnes med det där barnet, den där pundarkvarten är inget ställe för ett barn att vistas på.

Om Alva läser här: du är sjuk i ditt medberoende. Och Alex kommer att dö om han inte lägger ner drogerna snart.
Det är inte du och Alex mot världen, det är Alex och drogerna mot världen och du får vara med på ett hörn om du spelar efter hans regler. Sök hjälp och låt er familj och era riktiga vänner hjälpa er. Lallarna ni hänger med nu är inga riktiga vänner, det enda ni har gemensamt är misären och drogerna.
Citera
2022-11-18, 03:39
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:

Alva är väldigt omogen för sin ålder, ser upp till arbetslösa losers som driver runt på dagarna i jakt på pulver, i huvudet är hon inte äldre än 13.

Hon behöver ett bättre umgänge innan det är försent, tror fö dom är kvar i Göteborg han dem där Leonidas bor väl där?
Citera
2022-11-18, 04:43
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Jag har fått en helt annan bild av medberoende nu. För mig är det ofattbart att hon är kvar hos honom efter allt det han sagt offentligt om henne. Förmodligen är Alex en duktig manipulatör. Han har väl inte ens tagit bort videon där han berättar varför dom gjort slut/skämmer ut henne i? Alex vägrar väl pga det är hans mest visade video. Men om inte ens det är en väckarklocka så vet jag inte vad som är.
Alex är så sjuk i sitt missbruk och Alva i sitt medberoende. Rädd för att det där är sista födelsedagen dom firar om ingen griper in eller att dom lägger in sig självmant.
Och helt sinnes med det där barnet, den där pundarkvarten är inget ställe för ett barn att vistas på.

Om Alva läser här: du är sjuk i ditt medberoende. Och Alex kommer att dö om han inte lägger ner drogerna snart.
Det är inte du och Alex mot världen, det är Alex och drogerna mot världen och du får vara med på ett hörn om du spelar efter hans regler. Sök hjälp och låt er familj och era riktiga vänner hjälpa er. Lallarna ni hänger med nu är inga riktiga vänner, det enda ni har gemensamt är misären och drogerna.

Ja hon är farligt medberoende! Att videon är kvar säger allt!
Kolla också bara nu på hennes instagram stories. Tre olika storys som kommit nu vid kl 03-04. Om hur han är "hela hennes värld". Olika bilder på honom där det står att "ingen förtjänar allt så som du gör". Och vad gör Alex... Inte ett ord tillbaka. Bara re-uploadar en av hennes smöriga stories om sig själv. Om hur avgudad han är. Inte ett ord om dig Alva! Vakna!
Det enda inlägget han lägger upp är bilder på sig och andra "polare". Vart är uppskattningen till dig? Du hänger oerhört löst fortfarande/trots allt, du kommer inte gå lycklig ur detta med honom.

Hade lämnat Gbg om jag var Alva. Åkt till familjen och lämnat hans röv. Det är inte ens ett tveksamt fall. Alla ser vad som sker. Och det är bara en tidsfråga innan han lämnar henne ändå. Hon kväver honom med namnbyte, giftermål på nytt, joinar schlajfet, han får inte andas en sekund nu. Och nej han började inte älska henne plötsligt igen. It's all business, och inte ens det går bra nu...

Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Alva är väldigt omogen för sin ålder, ser upp till arbetslösa losers som driver runt på dagarna i jakt på pulver, i huvudet är hon inte äldre än 13.

Hon behöver ett bättre umgänge innan det är försent, tror fö dom är kvar i Göteborg han dem där Leonidas bor väl där?

Ja så vansinnigt omogen också, riktigt fjortisbeteende tyvärr. Tatuera in namn, skrika ut att hon heter Ceesay och pinka revir kors och tvärs. Hon är desperat och hon glamoriserar det här luffiga livet på ett oerhört pinsamt sätt. Pangpangar på tiktok tills fingrarna blöder. Samtidigt som hon flaggar om psykisk ohälsa som gör att hon inte orkar ur sängen. Festa går dock lysande Alva, eller hur.. Även fixa hår och naglar och flänga runt som en riktigt hoodrat. Nääääeee. Dags för föräldrarna att ta hem sitt barn. Hon är minderårig mentalt. Och bättre sent än aldrig. Kom igen nu. Rädda er dotter.

Ja jag skrev också att det ser ut som de är kvar i Gbg. Tror dock de bytt hotel bara efter knarket på rummet häromnatten.
Citera
2022-11-18, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Svårt att tänka mig att mycket folk skulle va intresserade av henne. Då måste hon ju bjuda lite på sig själv, och det gör hon inte för tillfället!
Jo kanske en sväng efter Alex sista överdos kommer folk va intresserade, men inte mer. Sen är hon bortglömd. Såvida hon inte börjar ligga med Jaffar, Don V eller ngn liknande. Kanske Alex bror tom! Sen tror jag inte hon kommer va aktiv socialt, efter hans död. Hon är en rätt introvert människa i grunden det märks emellanåt.

Det är kanske konstigt att jag sitter här o skriver efter hans död osv. Men jag ser ingen annan utväg inom närmsta framtid, om han inte lägger in sig på studs!

Du har, med största sannolikhet, rätt...

Såg precis deras storys på Insta. Vilka är dom inhyrda polarna? Varför bölar Alva? Och vem faaan är tjackismorsan till det stackars barnet?!! VEM låter sitt barn vara med och räkna ner till tolvslaget - när en absad smutsig föredetting sitter och hinkar bort ångesten?? Jävla pisspack som absolut inte ska ha ansvar över nåt barn!

Skönt utvilad den ungen kommer kommer vara i skolan om ett par timmar. Om han nu ens tar sig dit.

Hoppas att någon personal på skolan uppmärksammar när han sitter och kör teckenspråk som "ammo Alex" lärt honom i natt, med hans musik som bakgrund, och flexar för sina skolkamrater. Han såg ut att kunna fångas upp ännu - åldersmässigt...

Väldigt sorgligt hur många barn växer upp, i vårt land.

Edit: Varför använder hon Alex kycklingdans, i hennes hommage? 🥴😁
Senast redigerad av Kokhett 2022-11-18 kl. 07:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in