2022-09-02, 18:07
Medlem
Han är i medina nu enligt insta men vem är den andra snubben, ser ut som en riktig radikalist säkert suttit på kåken o blivit det där farligt,farligt
Citera
2022-09-02, 19:11
Medlem
Indos avatar
Alva Frykholms blogg.. 😂
https://natasaoalva.blogg.se/category/alva.html
Citera
2022-09-02, 21:21
Medlem
Nu har alex oxå bytit om https://ibb.co/SwgQ8QX
Citera
2022-09-02, 23:13
Medlem
geek12s avatar
Har han blivit hotad av riktiga muslimer som tyckt att Alex är en fejkmuslim? Som nu måste bevisa att han minsann är en äkta troende muslim ?
Citera
2022-09-03, 00:29
Medlem
Fan vad bipolär deras livsföring är. Blir åksjuk av att försöka hänga med i svängarna.

Först var det mecka brunt, nu är det islam, mekka och gud.

Nåväl, all heder om religion får Alex och Alva på banan. Men jag känner igen det där beteendet från missbrukande knaspolare. Är det inte all in i missbruk så är det all in i någon religion, träning, hälsosam livsstil eller något annat. Tills dom tröttnar och hamnar tillbaka i misär igen. Tror den magiska formeln är att lära sig att leva utan att behöva uppslukas av något helt maniskt.
Istället för att ta ansvar och gottgöra för sina dåliga handlingar så överlåter man det till religionen att lösa. Genom att tro att gud ska läka sina inre demoner så är tillfrisknandet långt borta. Det är inte gud som dom här människorna behöver förlåtelse ifrån, dom behöver förlåta sig själva. Kanske ägna sig åt att själva göra upp med sina demoner istället för att lägga det i ”guds” händer. Be alla dom sårat om ursäkt istället för att be om guds förlåtelse.

Men vad vet jag egentligen, hoppas dom tillfrisknar båda två.
Senast redigerad av Fanvadnice 2022-09-03 kl. 00:31.
Citera
2022-09-03, 04:04
Medlem
zeepaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmsterdamKush
Stod inte mycket här inte..Han behöver man väl inte säga mycket om han är kriminell som många andra och han har blivit en "tuffing" pga att han suttit på kumla och drar ofta den "jag satt på kumla" för ungodmarna i orterna..Bara spelar mangas i princip och sätter sitt namn bakom en högsäkerhets anstalt

SEN NÄR BLEV DET COOLT ATT SITTA PÅ KÅKEN VAR EN PERSON SOM PÅ MÖTET I GYMNASTIKSALEN PÅ EN KÅK MED OVIKTIGT NAMN, sa på skoj men menade det seriöst oxå. VI ÄR ALLA FAN MISSLYCKADE HÄRINNE o hann inte prata klart tills -Vem fan tror du du är pratar så där kommer gå illa för dig ta tillbaka jag är ingen mysdlyckad jävel!!! Killen känner hans skämt men stod på sig (blir det stryk så blir det) -jag påstår att vi allla är mysdlyckade på denna anstalt och menar vi gjort nåt fel 😑 för att sitta inne (va coolare typ ju mer nån suttit på denna kåk oxå) kan inte varit det som var planen att hamna bakom galler så låt detta bli en billig läxa dyrare för några ur förtroende rådet som av 4-5?hade 3 fått 5+ år för försök till rån o han fortsatte ärligt straffet är sjukt högt och få 5år för att planen på nåt vänster kom ända fram till de bökande grisarna som tog er och ni fick hårda straff 2/3 del räddar situationen men fan jag har aldrig fattat o kommer aldrig fatta som han killen ceesay (är du/han somalier,för ser inte riktigt ut som en men har feta ärr på båda sidor som han i en video tog bort kommentarer gissar var många ähh det är golhore ärr det där på båda sidor nästan exakt lika Dana. Kollade han och Alwas videor (alwa så skön tjej skulle backat upp Cesay på whatever) men stämmer han berättar om typ hur coolt det är på kåken. SOM EN KILLE SA O FRÅGADE NU ÄR DET INTE SÅ SOM JAG SÄGER DÅ? Att vi alla är misslyckade men låt oss aldrig mer hamna på emellan dessa väggar igen. O där fick han med de flesta men va några som fortfarande mumlade -kalla mig misslyckad vilken snubbe. Han tyckte tänk tror inte det hänt men tänk om tex Carlos Escobar var nr1 på sin tid kanske ingen var större men kan ha funnits nån cartell som utnyttjade att galningen fick allas ögon på sig medans dom smuggla för att tjäna pengar. Inte som Carlos escobar som ja tyckte. Va skitcool tills man fattade bättre han sköt ner ett passagerarplan eller nån sprängde det för att döda ett vittne VA ÄR DU FÖR JÄVLA 🐷 MÄNNISKA DÅ? Han satt i ett fängelse hannbyggde för att hålla bara han inne. Några år givetvis fanns cola horer men idioten fortsatte med för grova brott döda där inne tror några farbröder som gjorde hann än mindre populär och blev hans början på slutet. Inte många som aldrig torska okej många vet ju lucky luciano var en av få gangsters som rätta mig om ja har fel satt häktad nån gång men undvek att sitta ett längre fängelsestraff, det är mer lyckat i min mening men alla tänker inte som ceesay eller de med ingen respekt alls tycker det är coolt uttrycket brösta 4 bli 💯 gubbe eller hur den gick, vilket bs och de snutar trots jag inte gillar dom om dom inte bröstar fram 1kg heroin så fort han kommer ut det blir 7-12år sen minst en gång tilll så han verkligen bryter ihop o böjar gråta fan inte igen ja FICK 7 år för det ni stoppade. På mig beckna väska med kilot. Oh han gråter 😢 det gjorde vi med så vi har inte bestämt oss fan hoppas verkligen den 31årige snutens kolllegor läser detta och gör så min 2ggr.
Citera
2022-09-03, 04:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Backup https://ibb.co/JsW7WtZ
Slöjan på men fullständigt spacklad med smink och fillers.
Är ju så roligt att se dessa "muslimska" tjejer i slöja men tight sittande byxor och putandes med rumpan.

Ska ni vara muslimer får ni fan skippa sminket,skönhetsoperationerna och låta unibrownet växa till sig och kanske läsa Koranen nån gång.
Citera
2022-09-03, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Nu jävlar är det påsk, glad påsk på er
https://i.imgur.com/3dpsKpY.png

Det var något av det mer motbjudande saker jag sett, ser ut som ett svullet rövhål med lite tyg runt sig.

Seriöst finns det folk som på riktigt gillar det där?

Usch.
Citera
2022-09-03, 08:11
Medlem
Asså va e dessa 2 för jävla lodisar helt ärligt haha , en svennehora som börjar bära slöja alltså vart fan är vi påväg , på riktigt
Citera
2022-09-03, 08:13
Medlem
Tänk å va pappa till en dotter som skulle göra såhär , eller ens tända på blattekuk öht , hade kastat ut henne så långt va , harregud.
Snacka om att misslyckas med uppfostran
Senast redigerad av Kungen9393 2022-09-03 kl. 08:15. Anledning: Edit
Citera
2022-09-03, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeepax
SEN NÄR BLEV DET COOLT ATT SITTA PÅ KÅKEN VAR EN PERSON SOM PÅ MÖTET I GYMNASTIKSALEN PÅ EN KÅK MED OVIKTIGT NAMN, sa på skoj men menade det seriöst oxå. VI ÄR ALLA FAN MISSLYCKADE HÄRINNE o hann inte prata klart tills -Vem fan tror du du är pratar så där kommer gå illa för dig ta tillbaka jag är ingen mysdlyckad jävel!!! Killen känner hans skämt men stod på sig (blir det stryk så blir det) -jag påstår att vi allla är mysdlyckade på denna anstalt och menar vi gjort nåt fel 😑 för att sitta inne (va coolare typ ju mer nån suttit på denna kåk oxå) kan inte varit det som var planen att hamna bakom galler så låt detta bli en billig läxa dyrare för några ur förtroende rådet som av 4-5?hade 3 fått 5+ år för försök till rån o han fortsatte ärligt straffet är sjukt högt och få 5år för att planen på nåt vänster kom ända fram till de bökande grisarna som tog er och ni fick hårda straff 2/3 del räddar situationen men fan jag har aldrig fattat o kommer aldrig fatta som han killen ceesay (är du/han somalier,för ser inte riktigt ut som en men har feta ärr på båda sidor som han i en video tog bort kommentarer gissar var många ähh det är golhore ärr det där på båda sidor nästan exakt lika Dana. Kollade han och Alwas videor (alwa så skön tjej skulle backat upp Cesay på whatever) men stämmer han berättar om typ hur coolt det är på kåken. SOM EN KILLE SA O FRÅGADE NU ÄR DET INTE SÅ SOM JAG SÄGER DÅ? Att vi alla är misslyckade men låt oss aldrig mer hamna på emellan dessa väggar igen. O där fick han med de flesta men va några som fortfarande mumlade -kalla mig misslyckad vilken snubbe. Han tyckte tänk tror inte det hänt men tänk om tex Carlos Escobar var nr1 på sin tid kanske ingen var större men kan ha funnits nån cartell som utnyttjade att galningen fick allas ögon på sig medans dom smuggla för att tjäna pengar. Inte som Carlos escobar som ja tyckte. Va skitcool tills man fattade bättre han sköt ner ett passagerarplan eller nån sprängde det för att döda ett vittne VA ÄR DU FÖR JÄVLA 🐷 MÄNNISKA DÅ? Han satt i ett fängelse hannbyggde för att hålla bara han inne. Några år givetvis fanns cola horer men idioten fortsatte med för grova brott döda där inne tror några farbröder som gjorde hann än mindre populär och blev hans början på slutet. Inte många som aldrig torska okej många vet ju lucky luciano var en av få gangsters som rätta mig om ja har fel satt häktad nån gång men undvek att sitta ett längre fängelsestraff, det är mer lyckat i min mening men alla tänker inte som ceesay eller de med ingen respekt alls tycker det är coolt uttrycket brösta 4 bli 💯 gubbe eller hur den gick, vilket bs och de snutar trots jag inte gillar dom om dom inte bröstar fram 1kg heroin så fort han kommer ut det blir 7-12år sen minst en gång tilll så han verkligen bryter ihop o böjar gråta fan inte igen ja FICK 7 år för det ni stoppade. På mig beckna väska med kilot. Oh han gråter 😢 det gjorde vi med så vi har inte bestämt oss fan hoppas verkligen den 31årige snutens kolllegor läser detta och gör så min 2ggr.

Va?
Citera
2022-09-03, 11:50
Medlem
Det där med slöjan känns mer som ett PR-trick, dom märker väl att folk börjar tappa intresse för dom. Plus det där är ju inte ens en riktig slöja, ser ut som hon tagit och snurrat in sig i en halsduk.

Hon skriver på sin instagram att hon skall ta ner de övriga bilderna så småningom, där man kan se hennes hår.

Men alla videos på youtube då? Skall dom ta ner alla dom också?

En avdankad pundare och ett WT som leker arab/muslim, nä fan det är en tickande bomb till katastrof.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in