2021-12-09, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheEyeUSee
Hon tar initiativet att rida mig igen, men denna gången åt andra hållet. Hon håller på ett par minuter, stönar ganska mycket men lite mindre än förut, det kändes som att hon mer tyckte om att få så att säga framför att själv göra grejerna. Kanske kan bero på att jag lätt blir lite passiv när jag inte kör.

Frågar om vi kan avsluta i missionären vilket hon inte har något emot och hon lägger sig på rygg igen. Hon stönar alltmer och jag kör på ganska snabbt, håller på typ 2-3 minuter men inser att det kan bli svårt att komma då det inte känns så mycket längre. Hon var inte den tightaste men var definitivt väldigt skön ändå men nu hade vi kört såpass intensivt och till stor del ganska snabbt att jag märkte att jag inte var lika känslig och hade nu hunnit bli ganska så trött fysiskt, för det här var lite som ett träningspass. Så jag börjar slakna lite. Hon frågar om vi ska avsluta med hennes händer så hon tar av kondomen och runkar i någon minut och vi småpratar lite, men jag vill gärna avsluta i ett roligare läge så hon sätter på en kondom och suger av mig medan jag står ståendes på knä, fortfarande pustar ut. Den reser sig ganska fort igen och jag är redo för finalen. Vi kör igång och jag känner att jag kommer att behöva köra på ännu snabbare och allmänt ta i mer om jag ska komma och att jag varken har så mycket mer tid eller så mycket mer energi efter detta väldigt fysiskt ansträngande pass. Så vi kör missionären en tredje gång och tempot är högt redan från början. Hon stönar, och jag känner hur skönt jag egentligen tycker det är, hela kroppen är liksom i sexvärlden och det känns allmänt skönt men tiden börjar verkligen snart ta slut och jag orkar inte höja tempot hur mycket som helst så jag hinner tänka sådär efter någon minut att det här nog får bli utan final. Tanken på det gör mig väldigt frustrerad så jag fortsätter och hon fortsätter att stöna. Hon måste sett på mig att jag var nära att komma för plötsligt tystnar och spänner hon liksom benen och drar åt mer så jag kommer och pustar ut.

Jag känner mig nu som efter ett rejält gympass, fast med väldigt mycket större glädje. Det kändes allmänt befriande alltsammans och verkligen som en kul grej i ordets rätta bemärkelse.
Vi pratar några minuter om lite blandade saker, bland annat prostitution i allmänhet och lite om det galna i att andra ska lägga sig i på vilka grunder man har sex. Vi konstaterar att är en rolig grej att göra och att alla är nöjda.

Hon lämnar mig för att snabbt ta en dusch medan jag klär på mig. Inser att det var närmast exakt en halvtimme, så det var riktigt bra tajming. Klär på mig och väntar någon minut innan hon kommer in igen för att följa mig ut. Säger att jag får komma tillbaka när jag vill och det blir en snabb kram. Telefondamen står vid ytterdörren och ber om ursäkt för att det drog ut på tiden, jag som för stunden känner mig nästan som en ny människa mot den som gick in för en timme sedan säger att det inte är någon fara alls och tackar för besöket och är verkligen bara nöjd!

Jag går med lätta steg genom staden och vandrar runt en stund, känner riktigt hur det syns vilket bra humör jag är på, har lite svårt att sluta le för jag allmänt kände mig både fysiskt och psykiskt glad och lite euforisk. Var riktigt tvungen att försöka dölja leendet för att inte se för glad ut. Det bara kändes så allmänt bra och skönt, verkligen som man önskar att det alltid gjorde när man haft sex.

Sätter mig på en bar och lyssnar lite på fulla svenskar och tar även en öl på färjan tillbaka och mår som en prins!

Definitivt en av de bästa gångerna, kanske t om den bästa. Mycket på grund av att allt föll sig så naturligt, det var verkligen bara sex rakt upp och ned, en kul och rolig stund och en jäkligt bra dag!

Insåg att det här skulle kunna vara början till ett betydligt mycket bättre och roligare fortsättning på sexdelen av ens liv.

Betyg: 4.5/5

Gentlemen, vilket du verkar vara får oftast en 5 stjärnig upplevelse.
Härligt skrivet, - ljusår från det stora Egot som brukar vara standars på FB.
Citera
2021-12-09, 14:47
Medlem
Citat:
Hon tar initiativet att rida mig igen, men denna gången åt andra hållet. Hon håller på ett par minuter, stönar ganska mycket men lite mindre än förut, det kändes som att hon mer tyckte om att få så att säga framför att själv göra grejerna. Kanske kan bero på att jag lätt blir lite passiv när jag inte kör.

Frågar om vi kan avsluta i missionären vilket hon inte har något emot och hon lägger sig på rygg igen. Hon stönar alltmer och jag kör på ganska snabbt, håller på typ 2-3 minuter men inser att det kan bli svårt att komma då det inte känns så mycket längre. Hon var inte den tightaste men var definitivt väldigt skön ändå men nu hade vi kört såpass intensivt och till stor del ganska snabbt att jag märkte att jag inte var lika känslig och hade nu hunnit bli ganska så trött fysiskt, för det här var lite som ett träningspass. Så jag börjar slakna lite. Hon frågar om vi ska avsluta med hennes händer så hon tar av kondomen och runkar i någon minut och vi småpratar lite, men jag vill gärna avsluta i ett roligare läge så hon sätter på en kondom och suger av mig medan jag står ståendes på knä, fortfarande pustar ut. Den reser sig ganska fort igen och jag är redo för finalen. Vi kör igång och jag känner att jag kommer att behöva köra på ännu snabbare och allmänt ta i mer om jag ska komma och att jag varken har så mycket mer tid eller så mycket mer energi efter detta väldigt fysiskt ansträngande pass. Så vi kör missionären en tredje gång och tempot är högt redan från början. Hon stönar, och jag känner hur skönt jag egentligen tycker det är, hela kroppen är liksom i sexvärlden och det känns allmänt skönt men tiden börjar verkligen snart ta slut och jag orkar inte höja tempot hur mycket som helst så jag hinner tänka sådär efter någon minut att det här nog får bli utan final. Tanken på det gör mig väldigt frustrerad så jag fortsätter och hon fortsätter att stöna. Hon måste sett på mig att jag var nära att komma för plötsligt tystnar och spänner hon liksom benen och drar åt mer så jag kommer och pustar ut.

Jag känner mig nu som efter ett rejält gympass, fast med väldigt mycket större glädje. Det kändes allmänt befriande alltsammans och verkligen som en kul grej i ordets rätta bemärkelse.
Vi pratar några minuter om lite blandade saker, bland annat prostitution i allmänhet och lite om det galna i att andra ska lägga sig i på vilka grunder man har sex. Vi konstaterar att är en rolig grej att göra och att alla är nöjda.

Hon lämnar mig för att snabbt ta en dusch medan jag klär på mig. Inser att det var närmast exakt en halvtimme, så det var riktigt bra tajming. Klär på mig och väntar någon minut innan hon kommer in igen för att följa mig ut. Säger att jag får komma tillbaka när jag vill och det blir en snabb kram. Telefondamen står vid ytterdörren och ber om ursäkt för att det drog ut på tiden, jag som för stunden känner mig nästan som en ny människa mot den som gick in för en timme sedan säger att det inte är någon fara alls och tackar för besöket och är verkligen bara nöjd!

Jag går med lätta steg genom staden och vandrar runt en stund, känner riktigt hur det syns vilket bra humör jag är på, har lite svårt att sluta le för jag allmänt kände mig både fysiskt och psykiskt glad och lite euforisk. Var riktigt tvungen att försöka dölja leendet för att inte se för glad ut. Det bara kändes så allmänt bra och skönt, verkligen som man önskar att det alltid gjorde när man haft sex.

Sätter mig på en bar och lyssnar lite på fulla svenskar och tar även en öl på färjan tillbaka och mår som en prins!

Definitivt en av de bästa gångerna, kanske t om den bästa. Mycket på grund av att allt föll sig så naturligt, det var verkligen bara sex rakt upp och ned, en kul och rolig stund och en jäkligt bra dag!

Insåg att det här skulle kunna vara början till ett betydligt mycket bättre och roligare fortsättning på sexdelen av ens liv.

Betyg: 4.5/5

Härligt skrivet, - ljusår från det stora Egot som brukar vara standard på FB.
Citera
2021-12-10, 15:02
Medlem
Tack för en fin recension med många härliga detaljer! Sitter faktiskt med ståfräs efter att ha läst om din intensiva upplevelse med Freya. Hon åker nu in högt upp på min "to do-list". Det är stor igenkänning i det du skriver. Både om hur nervös man är före, lekfullheten i själva upplevelsen och hur glad och upprymd man känner sig efteråt.

Jag tyckte också att det var otroligt jobbigt med den indiskreta adressen vid mina första besök på Citygirls, men har nu helt kommit över det. Det "värsta" som hänt är att jag råkat komma upp på gatan rakt framför några tjejer i gymnasieåldern. De fnissade lite, vilket kanske indikerade att de inte var helt omedvetna om vad som pågår i källaren med hjärtan i fönstren.
Citera
2021-12-12, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyckeMus
Tack för en fin recension med många härliga detaljer! Sitter faktiskt med ståfräs efter att ha läst om din intensiva upplevelse med Freya. Hon åker nu in högt upp på min "to do-list". Det är stor igenkänning i det du skriver. Både om hur nervös man är före, lekfullheten i själva upplevelsen och hur glad och upprymd man känner sig efteråt.

Jag tyckte också att det var otroligt jobbigt med den indiskreta adressen vid mina första besök på Citygirls, men har nu helt kommit över det. Det "värsta" som hänt är att jag råkat komma upp på gatan rakt framför några tjejer i gymnasieåldern. De fnissade lite, vilket kanske indikerade att de inte var helt omedvetna om vad som pågår i källaren med hjärtan i fönstren.

Kul att höra! Det var en väldigt trevlig upplevelse som jag fortfarande blir på bra humör av att tänka på.
Freya var jäkligt skön att ha att göra med, är både sexig och väldigt trevlig och lättsam. Tror detta var bästa gången någonsin för mig faktiskt.

Var faktiskt där nyss igen och träffade en annan tjej som hette Maja som också var åt det bra hållet. Helt klart en bra upplevelse det också. Får skriva en recension om det snart.

Ja byggnaden är ju inte direkt diskret med lysande hjärtan vid fönsterna. Jag hade aldrig vågat besöka ett så här icke-diskret ställe för några år sedan men har väl blivit lite mer avslappnad kring det här fritidsintresset antar jag.
När jag gick ut var det något medelålders par som gick förbi och såg mig gå ut, men jag var verkligen på så bra humör att jag knappt brydde mig. Kändes väldigt befriande faktiskt.
Citera
2021-12-12, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hurdy
Härligt skrivet, - ljusår från det stora Egot som brukar vara standard på FB.

Haha, tack!
Citera
2022-02-07, 16:49
Medlem
Nytt besök på Citygirls

Hann åka förbi Helsingør för ett tag sedan och besökte även denna gång det trevliga stället citygirls. Efter det väldigt sköna och avslappnade sexet med Freya i somras så valde jag den här gången en tjej som kallar sig Maja, en tjej jag skulle tro är några år plus/minus 25. Typ 170 lång, långt färgat ljust hår och verkligen snygg och klassiskt sexig kropp. Italiensk.

Vi växlar några få ord och hon står ett par meter framför soffan där jag sitter. Betalningen är gjord för en kort stund sedan och hon har bara trosor och bh när hon står i det mystiskt belysta rummet framför sängen. Jag tar av mig allt utom kalsongerna och går fram till henne, vet inte varför men jag blir lite nervös så jag känner mig lite stel när jag når fram till henne, jag gör någon lite nervös gest och hon skrattar till lite, jag också, vi vaggar tillsammans en kort stund innan vi fortsätter på knä i sängen. Inga kyssar från någon av oss.

Vi tar snabbt av oss återstående delar av kläderna och jag lägger mig i sängen, är nog ganska hård redan från början och hon använder händerna en stund innan hon tar fram en kondom, sätter på den och börjar suga. Ganska sköna sug, har nog känt det tydligare tidigare med andra men det var ändå skönt och upphetsande.

Ber henne att rida mig och hon sätter sig över mig och rättar in kuken och börjar i typ halvtempo. Hon stönar lite och tar för sig ganska mycket. Det blir relativt snart att jag tar över och det blir rätt snabbt och hon stönar lite mer. Sängen lät en del, vilket bara var mysigt.

Vi byter till missionären och hon lyfter först underkroppen med benen så positionen är ovanligt högt upp över sängen.
Det är ganska direkt mycket stönanden som formas till ord ”oyeah” och ”fuck”. Väldigt sköna stön och det är högt tempo. Blir tvungen att lugna mig en kort stund för att inte komma för fort men så fort jag fortsätter så är vi i takt igen och det är härligt att se hennes bröst guppa i rytm till sexet.

Även om jag känner att vi kanske egentligen inte har världens bästa personkemi så känns det som att vi ändå gör det hela rätt bra båda två. Det känns som instinkterna gör jobbet och det blir allt mindre stelt ju längre stund vi håller på. Vi stannar upp och jag funderar på vad vi ska köra härnäst och och säger ”yeah, now like...haha, thats good” hon har redan börjat suga av mig igen och jag behöver inte säga något mer. Ganska djupt och hon håller nog på ett par minuter innan vi går över till doggystyle.

Hon stönar direkt som att hon tycker det är skönt och verkar som hon vill bli tagen ganska hårt och djupt. Så jag kör upprepande snabbt och så lite långsammare och varvar mellan. Mycket flämtande från henne och ”oh-yes” och ”Oh, fuck!” och ”mmm-mmm” i takt till tempot. Helt klart väldigt upphetsande!

Blir återigen avsugen en stund innan hon frågar ”like this?” och rider mig åt andra hållet. Känner hennes sköna rumpa och tar en del på brösten (vilket jag säkert gjort flera gånger tidigare vid det här laget). Lite lugnare takt och mindre flåsande och stönanden. Vi skrattar till lite smått när den råkar åka ut men hon tar direkt tillbaka den igen och kör lite till. Lutar sig mer framåt.

Riktigt känner att det är dags för avslutningen, känner för mer doggy då det kändes som favoriten med henne och verkligen få köra på i lite högre tempo igen även om det nu inte är så mycket tid kvar. Jag har märkt att jag har lättast att gå hela vägen i denna ställning. Hon ställer sig på ett sätt så att jag uppenbart ska se mig själv och henne genom en spegel som är vinklad just åt det hållet. Ärligt talat, även om jag kanske gillar idéen lite så har jag mer tyckt att det är lite obekvämt annars att se sig själv ha sex på bordeller men det här var verkligen riktigt hett! Kanske för att hon placerade sig på ett sådant sätt att vinkeln blev perfekt. Typ lite vinklad profil, lite framifrån men man såg bådas kroppar väldigt bra. Det såg väldigt mycket ut som porr som jag själv hade gillat att se. Det är verkligen en konstig känsla att se sig i såna här situationer. Är det där verkligen jag?! Men vad fan, jag knullar en tjej jag aldrig träffat för en halvtimme sedan, just nu!
Hon stönar väldigt skönt och jag flåsar för nu har vi kört ganska intensivt och jag kämpar nu för att komma. Det gäller verkligen att inte sabba det när man lyckats klara sig så här länge och samtidigt inte har mycket tid kvar. Säkert lätt hänt att man inte hade klarat det. För inte särskilt många besök sedan hade jag nog lätt slaknat av den pressen men jag har blivit lite bättre att prestera på tid och tanken på att få komma är såpass upphetsande att jag bara kör vidare och det blir skönare för typ varje sekund. Fattar att det snart är dags. Stannar till samtidigt som jag sprutar för det är såpass intensivt. Känns t om som det hade gjort ont att köra samtidigt. Jävligt skön utlösning! Just när jag kommer så tar hon tag i mina händer just exakt samtidigt och det blev ett par sekunder av någon slags känsla av någon annorlunda slags gemenskap. Lite intimt på ett annat sätt, även om vi inte tittar på varandra. Det var nog så nära romantiskt som det här sexet blev, annars var det mer en ganska porrig stund. Om jag ska jämföra med tjejen jag träffade där förra gången så var det här lite mer porrigt, lite hårdare och lite mer anonymt men ändå bra fast på ett annat sätt. Förra gången var lite mer lekfullt och roligt. Med den här tjejen hade jag mindre personkemi med men på något sätt så funkade det ändå och jag tycker ändå att vi fick till det bra. Hon kändes kåt och liksom sexuellt medveten.

Efteråt blev det mest att vi pustade ut en bit ifrån varandra på sängen. Och sedan knackade det snart på dörren och hon reste sig och vi småpratade en kort stund. Hon tar kondomen och slänger och frågar om jag vill ha nått att dricka. Ber mig att stanna på rummet medan hon duschar och ska sedan hämta vatten. Jag klär snabbt på mig. Ganska rejält andfådd som om man tränat rejält en längre stund. Vilket ju faktiskt är precis vad det här är. Hon kommer tillbaka med ett glas vatten, fattar att det är ganska bråttom att gå för hon var lite försenad redan innan vi började och skulle förmodligen ha nästa kund närsomhelst. Men vi pratar någon halv minut medan jag dricker och jag säger att det alltid känns lite konstigt att köpa sex, men på ett bra sätt. Hon svarar typ att hon märkte att jag var nervös i början men att det blev bra sedan. Jag har druckit upp och vi går ut i hallen och hon släpper ut mig, tror det blev en kort kram också.

Åker omedelbart från Helsingør med första bästa färja men är helt klart nöjd med upplevelsen. Det var helt klart bra sex, lite mer porrigt än jag hade tänkt, men det var kul verkligen! Och verkligen värt varenda krona.
Citera
2022-02-07, 18:27
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Tack för en underhållande och utförlig recension, något man är rätt svältfödd på här i dessa dagar när det mest verkar vara värdelösa diskussioner om thaisalonger fram och tillbaka. (Men det är ju så klart orättvist att för oss skåningar finns ett härligt, LAGLIGT betalknull alltid bara en timme bort...)

Har själv aldrig varit på Citygirls men får nog se till att maka mig dit någon gång snart. Är det ungefär samma prissättning som på klinikerna i Köpenhamn?
Citera
2022-02-07, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Tack för en underhållande och utförlig recension, något man är rätt svältfödd på här i dessa dagar när det mest verkar vara värdelösa diskussioner om thaisalonger fram och tillbaka. (Men det är ju så klart orättvist att för oss skåningar finns ett härligt, LAGLIGT betalknull alltid bara en timme bort...)

Har själv aldrig varit på Citygirls men får nog se till att maka mig dit någon gång snart. Är det ungefär samma prissättning som på klinikerna i Köpenhamn?

Nu är jag faktiskt inte skåning men har vägarna förbi där rätt ofta så det är väldigt praktiskt!
Kan verkligen rekommendera både tjejerna, nu har jag bara träffat två men båda var bland de bästa jag träffat. Och stället är väldigt trevligt och mysigt. Ja, priset är ganska precist som Köpenhamn. 1100 danska kronor för en halvtimme.
Citera
2022-02-18, 21:35
Medlem
Är det fortfarande kontanter som gäller?
Citera
2022-02-20, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrle
Är det fortfarande kontanter som gäller?

Det är det! Danska helst.
Citera
2022-02-20, 19:38
Medlem
Citat:
Det är det! Danska helst.

Ok, misstänkte detta. Brukar skicka efter kontanter när jag ska dit så har jag allting klart.
Citera
2022-03-28, 18:48
Medlem
Fantastisk story. Ja Citygirls levererar oftast, det är ju vår närmast lagliga massageinstitut. Har ibland åkt dit bara över dan för att få till det. För en hel del år sedan fanns det ytterligare ett ställe. Jämfört med Citygirls fick man knata en hel del västerut från färjeläget, förbi Marienlyst. Fördelen med Citygirls är närheten till färjorna. Nackdelen är att ingången är lite vid sidan om det värsta turiststråket Stensgade. Tar alltid höger när jag kliver ut så man inte springer på en granne direkt. Efter att kollat lite över axeln och det är fritt vänder jag om mot färjan.

Citygirls har alltid levererat utom 2 ggr. Ena gången var det en ungerska och vår personkemi gick inte alls ihop. Det var den enda icke danska eller svenska som jag träffat där. Andra gången så hade jag för ovanlighetens skull bokat, men tjejen strulade och kom aldrig vilket skapade problem för mamsen/telefontjejen. Jag fick ett knull med en annan tjej men fick gå o dra i Helsingör i två timmar innan det hände. Övriga 25-30 gångerna har varit allt från bra till fantastiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in