2016-12-24, 14:25
Medlem
Schukats avatar
Camilla har jag också träffat, två gånger. Trevlig att prata med, ser bra ut. En härlig tjej, blondin med stora bröst, och knullar med stor inlevelse. Hon stönar verklighetstroget, utan överdrifter, och tungkysser. Både jag och hon tog initiativ till att pröva flera olika ställningar, både i och utanför sängen.

Spansk avslutning mellan hennes fina bröst.

Det blir säkert fler gånger... ,
Citera
2017-02-03, 17:58
Medlem
Elina på Citygirls i Helsingör

Varning, det här blev ganska långt och väldigt detaljerat. Finns en TL;DR längst ner.

Har varit sugen på att testa Citygirls ett tag, och idag fick jag tillfälle. Enligt schemat på sidan var det Elina och Emilie som skulle jobba och jag fattade tycke för Elina. Jag tog färjan över, ganska nervös (bara köpt sex en gång tidigare), och vandrade runt lite i Helsingör först för att "komma i stämning". Efter en stund traskade jag över till stället och ringde på.

Jag blev insläppt, sa att jag inte hade bokat tid och kvinnan där sa att det var ingen fara. Hon frågade om jag ville träffa tjejerna, men jag sa att jag bestämt mig för Elina redan. Jag blev invisad i ett rum med en säng, nån slags fåtöljpallliknande möbel, och ett sängbord med våtservetter, glidmedel, papper etc och fick veta att Elina strax skulle göra mig sällskap.

Jag satt, ganska nervös fortfarande, och väntade i ett par minuter, sen klev Elina in. Hon var riktigt snygg, väldigt lik bilderna på nätet och med ett vackert ansikte. Fina definierade kindben och hon såg lite "modellsnygg" ut. Hon var också ganska lång, jag är 185 och hon var inte jättemycket kortare än mig. Hon var klädd i svarta spetsunderkläder och snygga högklackade skor. Vi hälsade och hon frågade om jag hade varit där förr, på vilket jag svarade nej. Hon förklarade tillvägagångssätt (betalning här, de knackar när tiden nästan är ute etc) och frågade vad jag hade tänkt mig (hon pratade danska, förstås, men kommunikationen var inga problem alls. Hon var lätt att förstå). Jag sa att jag ville ha en timme och betalade 2000 DKK. Hon tog emot sedlarna och gled ut ur rummet. Jag tog av mig skorna och min långärmade tröja så att jag satt i byxor och t-tröja. Kändes lite smått awkward, visste inte riktigt hur jag skulle göra där. Men jaja.

Efter nån minut kom Elina tillbaka, nu endast iklädd svarta thigh highs och sina högklackade. Jag blev lite ställd då hon var helt naken i övrigt, men hon var riktigt snygg. Stora fina bröst och en riktigt tajt rumpa. Hon var kurvig men såg väldigt vältränad ut. Jag frågade om hon ville sitta i mitt knä, men hon rådde mig då att ta av byxorna först eftersom hon hade smort in sig med kokosolja. Då tänkte jag att, vafan, lika bra att ta av allting så det gjorde jag. Sen la vi oss på sängen och jag började smeka henne samtidigt som vi småpratade lite. Hon var öppen med att hennes bröst var opererade, men de var väldigt mjuka och "studsiga". Kändes inte alls så plastiga som opererade bröst kan göra.

Som nybörjare på det här med att köpa sex kan jag säga att hon var helt fantastisk, i början var det lite stelt mest för att jag var ganska nervös men jag kunde snart slappna av. Hon log och skrattade mycket och vi pratade om lite allt möjligt medan jag smekte hennes bröst och rumpa. Efter en stund la jag mig på rygg och hon började smeka min kuk. Tog inte lång tid innan jag blev riktigt hård, och Elina frågade om hon skulle suga av mig. Jag sa ja, och hon tog på mig en kondom. Jag satte mig på sängkanten och hon satte sig på golvet och började suga. Hon var riktigt duktig, men av nån anledning kände jag att min kuk inte riktigt ville. Vet inte om det var situationen, kondomen, eller vad men den gick från kanske 95% hård ner till typ 60%. Jag påpekade detta men Elina bara log och sa att det skulle hon nog kunna få ordning på. Jag la mig mer upp på sängen och Elina lade sig lutad över mig och sög mig igen. Jag började smeka hennes bröst, och då kom kuken till sans igen.

Efter ett par minuter bad jag henne rida mig, och hon satte sig grensle över mig. Hon var oväntat trång, klämde riktigt runt kuken när hon red mig och hon stönade lite lätt. Inte såhär överdrivet porrfilmsstönande, utan sansat och tystlåtet. Det kändes dock fortfarande lite småstelt, eller "mekaniskt" eller hur man ska förklara. Inte jättepåtagligt och jag gillade verkligen det, men det var något som var lite off helt enkelt.

Efter en stund ville jag ta henne doggy (min favoritställning) så hon ställde sig på alla fyra med rumpan ut över sängkanten och jag ställde mig på golvet. Jag greppade hennes höfter och hon ledde in mig i sig (hon hade en fin fitta förresten, inte helrakad men en såkallad "raggarsträng", ganska stora blygdläppar men det gillar jag). Tack vare två speglar på väggarna kunde jag se oss från flera vinklar, och jag kom riktigt i stämning där jag stod.

Det tog inte lång stund innan Elina började stöna lite högre och väsa lite dirty talk, fast på danska så jag förstod inte allting. Hennes rumpa var helt fantastisk, och hon kändes fortfarande lika trång. Allt eftersom jag körde på började hon stöna högre och högre, och då jag går igång väldigt på det kände jag att var nära att komma. Jag tänkte dock att jag inte hade nån koll alls på klockan, och ville hellre köra på hela timmen än att komma nu och sen behöva stressa fram ett sprut till. Därför bad jag Elina sakta ner, och när jag ändå kände att jag var nära drog jag mig ur henne och satte mig på sängen. Jag förklarade att jag inte ville komma än och ville därför ha en paus. Vi låg och smekte varann en stund och småpratade mer, hon smårunkade mig (utan kondom) samtidigt och frågade om lite allt möjligt. Det var faktiskt riktigt mysigt.

När jag kände att jag var redo att fortsätta lade jag mig på rygg igen och efter att ny kondom åkt på grenslade hon mig, så att hon liksom satt på knä. Nu kändes det som att vi hade kommit mer i fas med varann eller nånting och den tidigare "mekaniskheten" i hennes ridande var helt bortblåst. Hon smekte mitt bröst och mina armar och tittade mig mycket i ögonen, och det kändes som hon hade riktigt stor inlevelse. Efter en stund satte hon sig upp så att hon liksom satt på huk, och då jävlar började det kännas bra. I den ställningen lyfte hon upp sig mer och då kände jag igen hur trång hon var. Jag kunde också se hennes fitta mer, något jag går igång på. Hon började stöna igen och efter ytterligare en stund satte hon sig mer bakåt.

Vi knullade så ett tag och jag kände att jag började komma nära igen. Jag frågade om hon ville lägga sig på rygg och det gjorde hon. Jag satte mig i ställning och hon ledde in mig i sig igen. Jag började köra och smeka hennes bröst samtidigt och hon stönade högt och sa hur bra det kändes och liknande. Jag kände att jag höll på att komma och sa det till Elina, och då började hon stöna att jag skulle spruta i henne. Jag kom svinhårt (med kondomen på förstås), och lutade mig fram över henne. Hon började då smeka min rygg och stöna i mitt öra. Vi låg kvar så en liten stund, och efter att jag dragit mig ur henne hörde jag en knackning på dörren. Elina skrattade till och sa att jag hade bra timing.

Hon torkade av sig lite och frågade om jag ville ha vatten. Jag var rejält törstig då det hade blivit jävligt varmt i rummet så jag tackade ja. Hon gled iväg igen, och jag torkade av mig lite också sen satte jag mig på sängen och försökte hämta mig. När hon kom tillbaka med ett glas vatten var hon fortfarande naken. Jag frågade om tiden var slut men hon sa att det var en stund kvar, så vi lade oss ner på sängen och smekte varandra lite mer under tiden som vi fortsatte prata. Efter ungefär 10 minuter tänkte jag att jag kanske hade stannat för länge och inte fattade, så jag tackade Elina så mycket, fick en kram, klädde på mig och gick ut.

TL;DR: Elina var verkligen både snygg, snäll, och jättetrevlig, jag uppskattade att vi kunde prata och skämta så mycket som vi gjorde, efter den där första stelheten kändes det inte alls mekaniskt. Hon var också extremt snygg och tajt på alla sätt, och väldigt duktig på vad hon gjorde, men jag måste säga att jag uppskattade nästan hennes sätt mer än hennes kropp. Den tidigare gången jag köpt sex var det lite "löpande band"-känsla över det och det fanns verkligen ingen sån känsla med Elina. Hon rekommenderas starkt, 10/10 ståkukar!
Senast redigerad av Ixias 2017-02-03 kl. 18:25.
Citera
2017-02-03, 18:14
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
En vacker historia. Är det samma Elina som då finns med på Citygirls webbsida?
Citera
2017-02-03, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
En vacker historia. Är det samma Elina som då finns med på Citygirls webbsida?
Yes! Enda jag möjligtvis har att påpeka är att det på sidan står att hon är 22 och det tror jag inte på. Hon såg absolut inte gammal eller sliten ut eller nånting, men jag skulle nog gissa på 27-28 nånting.
Citera
2017-02-05, 01:26
Medlem
Idiadors avatar
Ja, jag har också varit med Elina, hon är helt fantastisk, precis som du beskriver TS. Fan alltså, när man läser här blir man jävligt sugen på att besöka citygirls igen.
Citera
2017-05-06, 14:20
Medlem
Jag var inne och lurkade runt på flashback och hittade denna tråden. Blev sugen på att slå slag i saken och testa. Ibland är jag en ganska impulsiv person så jag tog den första lediga dagen jag hade och åkte över. Överlag blev jag nöjd med upplevelsen och hur lätt och smidigt det ändå är att ta sig dit. Språkbarriären som jag var lite orolig över funkade också bra.

Elina och Sofia var där på förmiddagen. Hade egentligen tänkt köra med Elina men blev lite sen och det var Sofia som var ledig när jag kom så körde henne istället.
På eftermiddagen var det Mathilde och Anna som var där och även denna gången blev det mitt andra val Anna.

Jag tror jag åker dit igen nästa Söndag på kvällen där är det Mathilde och Jackie som jobbar och är riktigt sugen på bägge dom så då kvittar det om någon är upptagen.

Jag kör hela historien här under vet inte om det egentligen skall vara under recensions sub forumet men nu blir det här annars kan någon mod flytta den.

Detta var igår, fredag. Jag packade en ryggsäck med extra kläder och lite käk, nästa gång skippar jag detta, ville bara säkra upp eftersom jag visste inte hur smidigt allt skulle gå. Jag tog bilen och körde till Helsingborg även detta var en liten bom. Nästa gång blir det buss/tåg. Jag följde skyltarna mot färjan och då kom jag såklart dit man kör på med bilen men jag hade tänkt ställa den i parkeringshuset som finns i närheten men dit hade jag svårt att komma. Det var ombyggnationer och mycket bilar inne i staden så det var ett helvete rent ut sagt att komma till P-huset därför blir det att åka kommunalt nästa gång.

P-huset ligger direkt i anslutning till där man går på båten, även stationen är precis där så det är sjukt smidigt. Jag går till forex bank och tar ut 2400 DKK bara för att säkra upp igen sen går jag och tar lite mat på Donken. Jag går bort mot färjan och tänker jag ska ju tillbaka igen om några timmar så jag frågar om en tur och retur biljett och den kan användas i 3 månader så det var ingen stress att ta sig tillbaka direkt så jag köper en sådan och väntar på nästa båt. Båtarna går hela tiden typ var 15th minut. När jag är över i Helsingör är klockan runt 15:30 så jag traskar bort mot citygirls. Inte så värst mycket folk men det hade inte gjort mig något eftersom att oddsen jag hade mött någon jag hade känt där är minimala.

Jag går ner för trappan och ringer på. Det tar bara några sekunder sen kommer en lite äldre dam och öppnar dörren, släpper in mig och undrar om jag är dansk eller svensk på vilket jag svarar svensk. Hon pratar bra svenska och säger att det är bara Sofia ledig nu om det går bra. Hon säger att Sofia pratar engelska och undrar ifall det är några problem. Jag säger det går bra, hon visar mig till ett rum. Efter kanske 1-2 minuter knackar det lite försiktigt på dörren och en tjej stiger in. Hon har höga klackskor och bara röda underkläder på sig. Hon fryser lite. Hon frågar vad jag vill ha och jag tar en 1/2 time med flere udløsninger 1100,-. Jag betalar och hon går ut en liten stund och kommer tillbaka. Där är en rund säng som jag lägger mig på. Jag är lite nervös eftersom jag var oskuld. Hon trär på en kondom och börjar suga av mig. Efter någon minut börjar hon rida mig det är skönt, hon är ganska trång. Jag ville byta till doggystyle men vi fick inte till det hon verkade nästan lite som en nybörjare där också. Vi byter till missionären och jag pumpar på en liten stund. Sen hör vi knackningar. Jag tänker för mig själv det kan inte vara slut redan snart och vänder huvudet mot klockan. Jag ser att det bara har gått 10 minuter. Vi båda tycker det är konstigt. Jag lägger mig ner och hon byter kondom och börjar suga igen. 5 minuter senare knackar det igen. Jag säger detta kan inte vara rätt det har bara gått 15 minuter. Hon går ut 1 minut och snackar lite och det hade blivit något missförstånd så vi har 15 minuter till. Hon börjar suga mig igen sen byter vi tillbaka till missionären. Hon börjar stöna lite tyst och jag känner att nu börjar det bli dags. Jag juckar djupare och hårdare och hon stönar mer och mer samtidigt som hon klamrar mig fast med sina ben mer och mer. Jag känner att vi båda är på väg att komma och det gör vi. Jag lägger mig ner igen och hon torkar av både sig själv och mig med våtservetter sen vanliga servetter. Det knackar på dörren igen men då har det nästan gått en halvtimme så vi snackar lite sen klär vi på oss och tar farväl.

Sofia var snygg och ganska ung skulle tippa på att hennes ålder på profilen stämmer ganska bra även bilderna ser ut som verkligheten.

Jag går ut och klockan är runt 16:15. Jag funderar lite om man ska passa på och testa en tjej till det är ju ändå en bit till Helsingör man är inte där varje dag och jag tog ju ut tillräckligt med pengar så jag bestämmer mig ganska snabbt för att vänta till klockan blir 17 och gå ner igen. Jag går en liten runda och kommer tillbaka igen lite innan 17. Det är en ny värdinna som öppnar hon pratar bara danska. jag har lite svårt att förstå henne. Jag får vänta lite i ett rum bredvid och frågar om jag kan få en vatten. detta är väl precis i skiftbytet så det låter som att en del händer. Hon kommer tillbaka och säger att tjejerna är bokade och att jag ska komma tillbaka vid 18 ifall jag förstår henne rätt. Jag går till stationen för att se var jag ska gå på färjan sen sitter jag bara där inne och väntar med musik i öronen till 17:50 för att det har blivit lite kallt och duggregnar sen går jag tillbaka. hon öppnar och säger välkommen igen, säger att bara Anna är ledig om det går bra och jag säger visst. Hon leder mig in till det andra rummet det har mer en vanlig säng och speglar. jag slår mig ner och väntar på Anna.

Anna kommer in. Hon pratar svenska och ser riktigt MILFig ut. Hon är väl i 40 års åldern och har lagt på sig lite mage efter att bilderna togs men hon är ändå sexig.
Jag tar en halvtimme med henne också. Hon snackar lite mer än Sofia och är nog mer bekväm och erfaren. Hon tar på en kondom och börjar suga. Hon verkar redan kåt och vill hoppa upp för en åktur. Hon är inte lika trång som Sofia men man känner att hon rider med lite mer tyngd och kraft för att riktigt ta in hela kuken. Hon frågar om jag vill ta henne bakifrån och det vill jag. Hon ställer sig på alla fyra och leder mig in i hennes grotta. Jag frågar om jag kan hålla henne i brösten medan jag knullar henne bakifrån och hon säger visst men att det är nog lättare och bättre all hålla runt höfterna. Jag tar tag om brösten och känner att dom är så mjuka och sköna hon säger dom är äkta. Jag säger att dom är fina och sköna. Jag märker att det är lite svårt att hålla balansen när jag juckar samtidigt som jag håller i brösten så jag tar hennes råd och håller i höften när jag pumpar. Hon börjar stöna och be säga att jag ska komma djupt i hennes fitta. Bra dirty talk. Vi kör på en ganska bra stund. Jag är hård men jag känner att det inte direkt händer något så jag undrar om hon vill byta och testa på missionären, hon säger visst och vi byter. Detta var lite av en miss i denna ställningen verkade det som att hennes fitta öppnade upp sig ganska mycket så den stramade knappt åt runt kuken alls. Jag kör på en stund iallafall sen låtsas jag som att jag blir trött och lägger mig ner. Hon frågar om allt är bra. Jag säger det är bra men det händer inget. Hon testar att ta av mig kondomen och runka mig utan. Hon häller på någon olja och frågar om hon ska köra hårdare. Jag säger att hon kan testa. Hon runkar mig och masserar mina bollar en bra stund. Det känns som att jag är nära men jag kommer inte till skott så att säga. Det knackar, tiden är snart ute. Hon frågar ifall jag har druckit något vilket jag inte har så nej. Jag berättar att jag var där innan för typ 2h sen då säger hon att det är antagligen därför. Jag håller med. Hon går ut och klär på sig jag gör det samma, hon kommer in och hämtar mig, leder mig ut och säger att nästa gång ska jag komma till henne först. Jag säger vi får se och lämnar.

Då detta blev ett sjukt långt inlägg sparar jag er från detaljerna om hemresan men allt gick bra. Nu tänkte jag avsluta med lite betyg.

Sofia
Hon var riktigt snygg. Hennes avsugning var helt ok. Sexet var ganska bra, hon var ganska trång och lite oerfaren kanske hade varit bra om man hade tagit mer kommando, ridningen gick ok, bakifrån gick inte alls men missionären var riktigt bra gillade att hon kramade åt mig med benen och stönade lite nätt så att jag verkligen kände att hon ville att jag skulle komma i henne. Kommunikationen gick bra då hon kunde ganska bra engelska.

Anna
Söt i ansiktet, lite hårdare sminkad och såg milfig ut om man gillar det så var hon snygg. Hade lagt på sig lite mage en bilderna men inte så farligt. Brösten var lite hängande men inget konstigt för en kvinna i 40 års åldern. Hon gav en bättre avsugning riktigt bra faktiskt hon lekte lite med bollarna och hon sög lite djupare och mjukare. Sexet var ganska bra också det hade sina + och -. Ridningen var helt ok. Doggy funkade bra tyckte jag men i missionären kändes fittan lite slapp. Runkningen på slutet var ok. Det var schysst att hon körde utan kondom då men den blev lite väl mycket olja och kanske att hon körde lite för hårt och mekaniskt.

Slutsats. Det var overall en bra dag/kväll. Jag borde ha tagit för mig lite mer och varit lite snackigare. spelat med lite mer då hade det nog blivit mindre stelt.

Det kommer definitivt att bli fler besök men det är tveksamt att jag skriver såhär detaljerat om ens alls. Kanske att jag betyg sätter tjejerna jag träffar lite eftersom att jag själv har tyckt det varit informativt att läsa lite här.
Citera
2017-05-07, 21:25
Medlem
Bra recension. Vad gäller DKK brukar jag beställa via Forex på nätet så slippet jag stå i kö vid färjeterminalen.
Citera
2017-07-29, 10:41
Medlem
Idiadors avatar
Mathilde

Besökte den här slynan igår, hon är under all kritik, så dålig att man knappt tror det är sant. Kommer in, jag beställer 30 min, efter 15 min blev allting så weird och hon var så ovillig att göra nånting överhuvudtaget att man knappt ville röra henne. Hon sa dessutom att hon gör inte nånting om hon inte får ordentligt betalt? WTF liksom? 1100 för lite vanlig doggy räckte inte för henne...... så en stor varning för den här tjejen, gå aldrig till henne, och det roliga av allt är att hon inte ens är så snygg...

Betyg: 0/10.
Citera
2017-07-30, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idiador
Mathilde

Besökte den här slynan igår, hon är under all kritik, så dålig att man knappt tror det är sant. Kommer in, jag beställer 30 min, efter 15 min blev allting så weird och hon var så ovillig att göra nånting överhuvudtaget att man knappt ville röra henne. Hon sa dessutom att hon gör inte nånting om hon inte får ordentligt betalt? WTF liksom? 1100 för lite vanlig doggy räckte inte för henne...... så en stor varning för den här tjejen, gå aldrig till henne, och det roliga av allt är att hon inte ens är så snygg...

Tack för infon. Tar gärna emot fler recensioner från detta syndens näste på andra sidan sundet.
Citera
2017-07-30, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idiador
Mathilde

Varför bokade du henne om "hon inte är så snygg!!"
Citera
2017-07-30, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrle
Tack för infon. Tar gärna emot fler recensioner från detta syndens näste på andra sidan sundet.

När får vi läsa din första recension om ett besök på Citygirls!
Citera
2017-08-02, 12:22
Medlem
Idiadors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Varför bokade du henne om "hon inte är så snygg!!"

Jag bokade inte, jag besökte stället spontant och det var hon som dök upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in