Elina på Citygirls i Helsingör
Varning, det här blev ganska långt och väldigt detaljerat. Finns en TL;DR längst ner.
Har varit sugen på att testa Citygirls ett tag, och idag fick jag tillfälle. Enligt schemat på sidan var det Elina och Emilie som skulle jobba och jag fattade tycke för Elina. Jag tog färjan över, ganska nervös (bara köpt sex en gång tidigare), och vandrade runt lite i Helsingör först för att "komma i stämning". Efter en stund traskade jag över till stället och ringde på.
Jag blev insläppt, sa att jag inte hade bokat tid och kvinnan där sa att det var ingen fara. Hon frågade om jag ville träffa tjejerna, men jag sa att jag bestämt mig för Elina redan. Jag blev invisad i ett rum med en säng, nån slags fåtöljpallliknande möbel, och ett sängbord med våtservetter, glidmedel, papper etc och fick veta att Elina strax skulle göra mig sällskap.
Jag satt, ganska nervös fortfarande, och väntade i ett par minuter, sen klev Elina in. Hon var riktigt snygg, väldigt lik bilderna på nätet och med ett vackert ansikte. Fina definierade kindben och hon såg lite "modellsnygg" ut. Hon var också ganska lång, jag är 185 och hon var inte jättemycket kortare än mig. Hon var klädd i svarta spetsunderkläder och snygga högklackade skor. Vi hälsade och hon frågade om jag hade varit där förr, på vilket jag svarade nej. Hon förklarade tillvägagångssätt (betalning här, de knackar när tiden nästan är ute etc) och frågade vad jag hade tänkt mig (hon pratade danska, förstås, men kommunikationen var inga problem alls. Hon var lätt att förstå). Jag sa att jag ville ha en timme och betalade 2000 DKK. Hon tog emot sedlarna och gled ut ur rummet. Jag tog av mig skorna och min långärmade tröja så att jag satt i byxor och t-tröja. Kändes lite smått awkward, visste inte riktigt hur jag skulle göra där. Men jaja.
Efter nån minut kom Elina tillbaka, nu endast iklädd svarta thigh highs och sina högklackade. Jag blev lite ställd då hon var helt naken i övrigt, men hon var riktigt snygg. Stora fina bröst och en riktigt tajt rumpa. Hon var kurvig men såg väldigt vältränad ut. Jag frågade om hon ville sitta i mitt knä, men hon rådde mig då att ta av byxorna först eftersom hon hade smort in sig med kokosolja. Då tänkte jag att, vafan, lika bra att ta av allting så det gjorde jag. Sen la vi oss på sängen och jag började smeka henne samtidigt som vi småpratade lite. Hon var öppen med att hennes bröst var opererade, men de var väldigt mjuka och "studsiga". Kändes inte alls så plastiga som opererade bröst kan göra.
Som nybörjare på det här med att köpa sex kan jag säga att hon var helt fantastisk, i början var det lite stelt mest för att jag var ganska nervös men jag kunde snart slappna av. Hon log och skrattade mycket och vi pratade om lite allt möjligt medan jag smekte hennes bröst och rumpa. Efter en stund la jag mig på rygg och hon började smeka min kuk. Tog inte lång tid innan jag blev riktigt hård, och Elina frågade om hon skulle suga av mig. Jag sa ja, och hon tog på mig en kondom. Jag satte mig på sängkanten och hon satte sig på golvet och började suga. Hon var riktigt duktig, men av nån anledning kände jag att min kuk inte riktigt ville. Vet inte om det var situationen, kondomen, eller vad men den gick från kanske 95% hård ner till typ 60%. Jag påpekade detta men Elina bara log och sa att det skulle hon nog kunna få ordning på. Jag la mig mer upp på sängen och Elina lade sig lutad över mig och sög mig igen. Jag började smeka hennes bröst, och då kom kuken till sans igen.
Efter ett par minuter bad jag henne rida mig, och hon satte sig grensle över mig. Hon var oväntat trång, klämde riktigt runt kuken när hon red mig och hon stönade lite lätt. Inte såhär överdrivet porrfilmsstönande, utan sansat och tystlåtet. Det kändes dock fortfarande lite småstelt, eller "mekaniskt" eller hur man ska förklara. Inte jättepåtagligt och jag gillade verkligen det, men det var något som var lite off helt enkelt.
Efter en stund ville jag ta henne doggy (min favoritställning) så hon ställde sig på alla fyra med rumpan ut över sängkanten och jag ställde mig på golvet. Jag greppade hennes höfter och hon ledde in mig i sig (hon hade en fin fitta förresten, inte helrakad men en såkallad "raggarsträng", ganska stora blygdläppar men det gillar jag). Tack vare två speglar på väggarna kunde jag se oss från flera vinklar, och jag kom riktigt i stämning där jag stod.
Det tog inte lång stund innan Elina började stöna lite högre och väsa lite dirty talk, fast på danska så jag förstod inte allting. Hennes rumpa var helt fantastisk, och hon kändes fortfarande lika trång. Allt eftersom jag körde på började hon stöna högre och högre, och då jag går igång väldigt på det kände jag att var nära att komma. Jag tänkte dock att jag inte hade nån koll alls på klockan, och ville hellre köra på hela timmen än att komma nu och sen behöva stressa fram ett sprut till. Därför bad jag Elina sakta ner, och när jag ändå kände att jag var nära drog jag mig ur henne och satte mig på sängen. Jag förklarade att jag inte ville komma än och ville därför ha en paus. Vi låg och smekte varann en stund och småpratade mer, hon smårunkade mig (utan kondom) samtidigt och frågade om lite allt möjligt. Det var faktiskt riktigt mysigt.
När jag kände att jag var redo att fortsätta lade jag mig på rygg igen och efter att ny kondom åkt på grenslade hon mig, så att hon liksom satt på knä. Nu kändes det som att vi hade kommit mer i fas med varann eller nånting och den tidigare "mekaniskheten" i hennes ridande var helt bortblåst. Hon smekte mitt bröst och mina armar och tittade mig mycket i ögonen, och det kändes som hon hade riktigt stor inlevelse. Efter en stund satte hon sig upp så att hon liksom satt på huk, och då jävlar började det kännas bra. I den ställningen lyfte hon upp sig mer och då kände jag igen hur trång hon var. Jag kunde också se hennes fitta mer, något jag går igång på. Hon började stöna igen och efter ytterligare en stund satte hon sig mer bakåt.
Vi knullade så ett tag och jag kände att jag började komma nära igen. Jag frågade om hon ville lägga sig på rygg och det gjorde hon. Jag satte mig i ställning och hon ledde in mig i sig igen. Jag började köra och smeka hennes bröst samtidigt och hon stönade högt och sa hur bra det kändes och liknande. Jag kände att jag höll på att komma och sa det till Elina, och då började hon stöna att jag skulle spruta i henne. Jag kom svinhårt (med kondomen på förstås), och lutade mig fram över henne. Hon började då smeka min rygg och stöna i mitt öra. Vi låg kvar så en liten stund, och efter att jag dragit mig ur henne hörde jag en knackning på dörren. Elina skrattade till och sa att jag hade bra timing.
Hon torkade av sig lite och frågade om jag ville ha vatten. Jag var rejält törstig då det hade blivit jävligt varmt i rummet så jag tackade ja. Hon gled iväg igen, och jag torkade av mig lite också sen satte jag mig på sängen och försökte hämta mig. När hon kom tillbaka med ett glas vatten var hon fortfarande naken. Jag frågade om tiden var slut men hon sa att det var en stund kvar, så vi lade oss ner på sängen och smekte varandra lite mer under tiden som vi fortsatte prata. Efter ungefär 10 minuter tänkte jag att jag kanske hade stannat för länge och inte fattade, så jag tackade Elina så mycket, fick en kram, klädde på mig och gick ut.
TL;DR: Elina var verkligen både snygg, snäll, och jättetrevlig, jag uppskattade att vi kunde prata och skämta så mycket som vi gjorde, efter den där första stelheten kändes det inte alls mekaniskt. Hon var också extremt snygg och tajt på alla sätt, och väldigt duktig på vad hon gjorde, men jag måste säga att jag uppskattade nästan hennes sätt mer än hennes kropp. Den tidigare gången jag köpt sex var det lite "löpande band"-känsla över det och det fanns verkligen ingen sån känsla med Elina. Hon rekommenderas starkt, 10/10 ståkukar!
Senast redigerad av Ixias 2017-02-03 kl. 18:25.