Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-01, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Varför drog du upp dom, om dom inte är inblandade?

Det har pratats om att det kan vara han som är ägaren till fastigheterna och denna gård. Det vet jag inget om dock.
Citera
2017-02-01, 14:07
Medlem
Venators avatar
Nu blev det rörigt med Bo/BO etc...

Men det har ju kommit fram via media att det handlar om en släktgård vilket talar för att det rör sig om Bröndomevägen 369 som ju också många här hävdat. Ingen är skriven på fastigheten men enligt hitta.se bor den i tråden tidigare nämnda Gunnel O.där periodvis vilket också verkar stämma med information i tråden - dock är hon skriven i Göteborg. Åldern, 73 år, stämmer. Vem som är ägare av fastigheten är inte känt i dagsläget.

Var kommer Bo (Bosse för enkelhetens skull?) in i detta? Skulle det vara hans fru som är MGM eller är det bara allmän förvirring?

Men Bror Jakobs väg i så fall, men vägnummer för Bröndomevägen.
Citera
2017-02-01, 14:09
Medlem
Gillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unkownperson
Jag vill egentligen inte skriva några namn utan att vara 100% men jag tror kvinnan är B*rgstrand på Bröndomevägen.
Den kvinnan är gift. Hon skulle då i princip varit försvunnen hemifrån över natten då polisen tror att brottet kan ha begåtts redan på måndagen?
Nej, nu tycker jag att dina inlägg är snurriga.
Citera
2017-02-01, 14:13
Medlem
Flor-Idas avatar
Kan detta vara BO? Boende i Göteborg och Vallda som fritidsboende.
https://www.hitta.se/gunnel+olsson/g%C3%B6teborg/person/dgWCO1ocEa

Har hon en dotter? Mitt tips är att det är dottern som är GM. Någon som inte orkade vänta på arvet.
Senast redigerad av Flor-Ida 2017-02-01 kl. 14:19.
Citera
2017-02-01, 14:15
Medlem
tzjs avatar
GP har en uppdaterad artikel: http://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4stsverige/kvinna-anh%C3%A5llen-misst%C3%A4nkt-f%C3%B6r-kungsbackamord-1.4140197

Fler bilder där med nu.
Citera
2017-02-01, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Det trodde vi från början men tidigare skribent har förnekat detta till 100% så det kan inte var denna Gunnel som är BO.
Citera
2017-02-01, 14:21
Medlem
Gillas avatar
Citat:

Har hon en dotter? Mitt tips är att det är dottern som är GM. Någon som inte orkade vänta på arvet.
Det talar starkt för att det är G O med det som hittills framkommit.
Citera
2017-02-01, 14:26
Medlem
Fetisovs avatar
För tre timmar sedan skrev jag att adressen är Bröndomevägen 369.
Konstaterade också att BO (alltså brottsoffret) äger fastigheten och att hon är skriven på en adress i annan del av Västsverige (i detta fall Göteborg).
Möjligen brukar hon fastigheten som sommar- eller fritidsboende
Så - vad är egentligen problemet?
Citera
2017-02-01, 14:28
Medlem
Fetisovs avatar
Dessutom:
GO har inga egna barn.
Citera
2017-02-01, 14:30
Medlem
Skriv B.O och Bo så slipper vi missförstånd. Att det sedan finns svagbegåvade här inne och försöker leka CSI kan vi inte göra mycket åt.
Citera
2017-02-01, 14:31
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetisov
Dessutom:
GO har inga egna barn.
Ok. Då uppkommer frågan om hon testamenterat sina ägor till någon som inte orkade vänta. Med tanke på att polisen så snabbt kunde gripa en misstänkt, så borde det röra sig om något sådant. Alltså ingen random GM.
Citera
2017-02-01, 14:38
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ok. Då uppkommer frågan om hon testamenterat sina ägor till någon som inte orkade vänta. Med tanke på att polisen så snabbt kunde gripa en misstänkt, så borde det röra sig om något sådant. Alltså ingen random GM.
Eller så är det grannfejd? Tycker ff det är knepigt att det tar så lång tid med id av kvinnan..sönderslagen?
Senast redigerad av Lifeisnow 2017-02-01 kl. 14:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in