Citat:
Ursprungligen postat av
priz
Älskar swebbtv. Willgerts intervjuer känns som direkt från svt anno 1979. Jävligt seriösa faktiskt.
Jag håller med.
Men på senaste tiden tycker jag att Wilgert ängsligt har tassat på tå runt "Judefrågan".
Antingen kan man det som att han vill låta alla sidor komma till tals och hjälpa dom att framföra sina synpunkter.
Eller också kan man se honom som livrädd för konflikt, jamsande med den han råkar prata med just för stunden.
Kanske är han tvungen med Magnus Stenlund, Katerina Janouch och Aron Flam beträdande samma lokaler.
Det verkar som om judarna/muslimerna har lyckats skapa en frontlinje som spräcker SWEBBTV mitt itu.
Låt dom inte göra det!
Jag skulle vilja se en debatt i Swebbtv mellan Magnus Stenlund, Katerina Janouch och Aron Flam.
Det kanske skulle kunna bli ett bra tillfälle att göra reklam för, och demonstrera, SWEBBTVs självförsvarsspray.
https://butik.swebbtv.se/product/mycket-effektiv-sjalvforsvarsspray-med-menthol-fargad/
Om man vill ha fler tittare så tror jag en bra ide vore att göra lite konfronterande intervjuer med utomstående,
t.ex. a la Granskning Sverige. SWEBBTV har blivit lite för "snälla".
Hyr in Markus Allard och Christian Peterson!, eller gamla GS-gänget, eller lär av dom.
Gör något det slår lite mer gnistor om!