Eftersom jag själv är otroligt trött på människor som inte uppdaterar när de fixat felet så kommer här en ihopknytning av tråden.
I dag när jag skulle iväg så såg jag att något stack ut under bilen i fronten. Så jag stack ner huvudet o kollade. Var en armerad gummislang som gått av. Försökte lokalisera vad den gick till eftersom den stack in i fronten. Gick inte så bra på en parkering så jag körde ner till verkstaden då jag själv inte varmkört bilen ordentligt o sambon knappast kan se en kokande bil fören den leker ånglok.
Nu blev det intressant. Inte ens Volvomeken kunde säga vad det var utan fick lyfta bilen. Väl där så såg man att slangen gick från en AC-detalj i fronten, kondensorn eller liknande. Meken i fråga hade aldrig sett denna skada förr vilket ursäktar alla här om inte heller ni har varit ute för detta.
Hur eller hur så lär jag fixa det i vår när bilen börjar bli varm. Får ett bättre förhandlingsläge mot den som kör den mest då då bara gasen är dyrare än hon vill lägga på kylan i en bil när det är nollgradigt ute