Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-27, 17:06
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Det du beskriver är definitivt ett personangrepp.

Viist kan man tycka men då jag rapporterat liknande för detta så anser inte moderatorn detta.
Och det är ju en smaksak.
Inget hot om att mörda mig ex. bara allmänt otrevligheter jag vill slippa sitta lägga tid att klicka på och läsa.
och jag tycker också att anläggare som ägnar sig åt detta bör få samma typ av varningar som om de gör det i trådarna.
2017-01-27, 17:07
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Det är alltså skillnader i valen mellan att rapportera PM och att rapportera inlägg. I PM är bara regler under 1 med, samt 2.03 Åldersgräns. I inlägg är även netikett (det som börjar på 0 med, 0.03 trams eller off topic t ex). Varför är det då inte samma valmöjligheter i PM som inlägg?

Precis....min åsikt..trams som trams.
2017-01-27, 17:07
  #15
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Det är alltså skillnader i valen mellan att rapportera PM och att rapportera inlägg. I PM är bara regler under 1 med, samt 2.03 Åldersgräns. I inlägg är även netikett (det som börjar på 0 med, 0.03 trams eller off topic t ex). Varför är det då inte samma valmöjligheter i PM som inlägg?
Man kan ju liksom per definition inte skriva ett offtopicinlägg i ett PM t ex. Det är ju också t ex rätt svårt att korsposta av samma skäl. Det finns ju en rätt klok anledning till att man inte kan rapportera PM för sådant som inte är tillämpningsbart.

Så nej, det kommer inte att ändras på.

admin4
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback