Citat:
Ursprungligen postat av
Amecce
Två frågor kring det:
1. Är det bättre att ha ett Outlook mail eller Gmail vid jobbsökande?
2. Funkar det att ha ett mail med förnamnet och sen punkt och sedan endast första bokstaven av efternamnet eller måste det vara Förnamn.Efternamn@xxxxxx.com?
Exempel: om namnet vore Flashback Forum istället för Flashback.Forum@gmail.com
Funkar: Flashback.F@gmail.com
Flashback vore då förnamnet och Forum efternamnet bara som ett exempel.
Tack!
1. Ingen bryr sig.
2. Spelar ingen roll alls.
Du överanalyserar, fokuserar du på såna smågrejer så är du redan klar med ansökan. Skicka in den!