Citat:
Ursprungligen postat av
pelle_snusk
Trams. Vem är det som har slut på argument?
Och varför i hela friden tror du att du kan ge mig uppgifter?
Det är helt riktigt att positiva nyheter om Trump lyser med sin frånvaro. Det har jag inte förnekat. Varför skulle jag i så fall bemöda mig om att hitta någon? Du verkar med förlov sagt lite förvirrad.
Det jag fortfarande hävdar är att dina bevis för att mediia är kontrollerat av feminister saknar stöd.
Och jag läste din länk men eftersom du inte tror på det spelar det heller ingen roll.
Sådär. Färdigdiskuterat från mitt håll. För att jag ska vilja diskutera krävs respekt för motpartents kapacitet och argument - något jag inte har alltför mycket i det här fallet. (Jag behöver inte hålla med motparten men jag måste kunna respektera hans eller hennes argument.)
Så nu kan du sitta i ett hörn och tjura och säga "Jag har visst rätt! Jag har visst rätt!". Varsågod.
Citat:
Trams. Vem är det som har slut på argument?
Återigen kan du inte läsa. Jag skrev du. Du har inga argument överhuvudtaget.
Citat:
Och varför i hela friden tror du att du kan ge mig uppgifter?
För att din hjärna har storleken av en myra. Läs det som står!!
Citat:
Det är helt riktigt att positiva nyheter om Trump lyser med sin frånvaro. Det har jag inte förnekat. Varför skulle jag i så fall bemöda mig om att hitta någon?
Du har ingen som helst förklaring till att så är fallet. Istället bortförklarar du detta med totalt nonsens. Följ uppgiften. Om du inte klarar av den, vilket verkar vara fallet är det självklart att jag har rätt och du har fel.
Citat:
Du verkar med förlov sagt lite förvirrad.
Jag blir förvirrad av ditt bristande sätt att skriva svenska.
Citat:
Det jag fortfarande hävdar är att dina bevis för att mediia är kontrollerat av feminister saknar stöd.
Har inte lagt fram bevis så sluta hitta på. Jag har skrivit att det skulle vara karriärsmässigt självmord att som tidning hävda att de är kontrollerade av feminister. Vad är det som du inte förstår? Fattar du inte så läs om igen.
Citat:
Och jag läste din länk men eftersom du inte tror på det spelar det heller ingen roll.
Givetvis inte. Du har fortfarande inte läst så hur ska du ens kunna veta om ett bevis är framlagt eller inte.
Citat:
Sådär. Färdigdiskuterat från mitt håll.
Du har inte diskuterat. Du har svamlat.
Citat:
För att jag ska vilja diskutera krävs respekt för motpartents kapacitet och argument - något jag inte har alltför mycket i det här fallet. (Jag behöver inte hålla med motparten men jag måste kunna respektera hans eller hennes argument.)
Jag skiter i om du vill eller inte. Jag har tilldelat dig uppgifter som du inte följer. Ditt misslyckande får stå för dig.
Citat:
Så nu kan du sitta i ett hörn och tjura och säga "Jag har visst rätt! Jag har visst rätt!". Varsågod.
Varför ska jag tjura. Jag är inte en kvinna med känslor. Så länge du inte lyckas plocka fram en endaste artikel som är positiv och handlar om Trump har jag bevisligen rätt.