2017-02-12, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Dom här herrarna står bakom en lång rad bränslestölder och andra stölder. Håller man på och stjäl diesel från lastbilar så blir man inte SÅ populär bland åkarna...
Haha så de har gjort detta en längre tid. Bli ju så mycket roligare att de ändå inte verkar ha lärt sig något.

Citat:
Ursprungligen postat av Internethuliganen
Poppa popcorn och läs... https://www.facebook.com/groups/624755810964099/permalink/1019596354813374/?comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22O%22%7D
Har inte fejjan.
Citera
2017-02-13, 12:38
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Dom här herrarna står bakom en lång rad bränslestölder och andra stölder. Håller man på och stjäl diesel från lastbilar så blir man inte SÅ populär bland åkarna...

Måste vara ett stressigt jobb. Lätt hänt att man blir utbränd i förtid.
Citera
2017-02-13, 13:41
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Måste vara ett stressigt jobb. Lätt hänt att man blir utbränd i förtid.

Säkert. En av dem har till och med gått under jorden.
Citera
2017-02-13, 17:25
Medlem
veritatems avatar
Känner på nåt sett att denna tråden kunde bli minst lika rolig som den om Skywalkern Raffa och hans Gangland när hoten började hagla och fjortis brudarna började posta försvar, hoppas på förlängning av ömsarens äventyr.
Citera
2017-02-14, 20:27
Medlem
Hoppas vi kan hålla liv i tråden och få fram lite mer info om BBQ II. Måste finnas folk som vet vilka dessa nya ormungar är.

Undrar om det kommer öppnas ett Säffle Terrarium inom kort...

Skulle gärna höra lite inside info från Hallreöd-snoken...men risken är att han talar med kluven tunga...

Edit
Hon som heter Eld (herregud)..vem var det hon var släkt med? Den begravne?
Senast redigerad av Marikapsycho 2017-02-14 kl. 20:29.
Citera
2017-02-14, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donald-dick
Har inte fejjan.
det är inget krav för att läsa inlägget och dess kommentarer. klickar man på FB-länka är dom 1/3 av gångerna öppna för allmänheten.
Citera
2017-02-14, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
det är inget krav för att läsa inlägget och dess kommentarer. klickar man på FB-länka är dom 1/3 av gångerna öppna för allmänheten.
Funkar inte för mig. Jag kommer till sidan men när jag trycker på diskussioner så bara "pulserar" det där jag misstänker att det egentligen ska vara text.
Citera
2017-02-19, 15:37
Medlem
Undrar om "talangerna" är inblandade i detta?

"170218 kl 23:13 Åmål, inbrott
Securitas larmar polisen angående ett larm på Circle på Gustavsbergsgatan i Tösse. Det är två gärningsmän som varit inne i butiken och tillgripet tobaksvaror samt mediciner. Därefter lämnade de platsen i en vit bil. När polisen anländer till området säker de efter bilen och gärningsmännen. Tips inkommer om en vit bil vid vattentornet bredvid Dalslandsjukhus. Bilen är tom men hundpatrull ansluter till bilen. Kort därefter grips det tre personer som kan knytas till bilen och inbrottet. I bilen anträffas det gods som säkerligen kommer från inbrottet.
Alla tre är i 25 års åldern och grips för inbrott. Utredningen leds av polisen i östra Fyrbodal."
Citera
2017-02-19, 20:09
Medlem
Det här är ju helt absurt. Varifrån kommer sådana här typer? Allt det här påminner mig om avsnittet i TV-serien Karatefylla där de besöker just Säffle. När jag såg det verkade ju beskrivningen av hur WT alla är där aningen överdriven men här får man ju intrycket av att det verkliga Säffle är ännu värre.
Citera
2017-02-22, 20:14
Medlem
veritatems avatar
Inget nytt om Sir Väs och gänget?
Citera
2017-02-23, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Inget nytt om Sir Väs och gänget?

Dom kanske laddar upp inför Rövballebandet som spelar i Säffle i maj.

Såg delningar om det på facebook, kunde inte låta bli.

Är det någon som blir sugen på att satsa på en karriär som Säffleraggare iom den här tråden så finns det introduktion på NWT, nämligen reportage och klipp "Livet som Säffleraggare" "Så blir du en Säffleraggare". Tror journalisten var nominerad till något pris dessutom för artikeln. Orkar inte googla.

Sorry för OT.
Citera
2017-02-23, 10:23
Medlem
Champagneoclocks avatar
Är det någon som har personnummer på den inte så hårt grillade killen?
Åtal kommer väckas i Karlstads tr och då kan jag hålla koll när det kommer upp.
Jag hoppas jag närvara vid huf när den går av stapeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in