2017-06-09, 15:12
Medlem
Kenneth.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlurryFace69
Finns det någon sida här ute på Flashback vilka som torskat senaste tiden inne på Flugis?

(FB) FUPPAR om Darknet och andra fall där IT-säkerhet är aktuellt
Citera
2017-06-13, 23:06
Medlem
Ladidas avatar
HUR kan man som drogförsäljare gång efter annan lyckas ha okrypterade datorer, jävla amatörer hela bunten!!
Sedan spara kunders adresser och namn två år efter gjord affär är ju så jävla dåligt att jag kräks! Äckelmänniskor, hoppas det kommer bli ett rent helvete för dessa när de väl ska krypa in, jag hoppas någon ser till att det blir ISOL hela straffet.

Jävla amatörer, skulle skämmas om jag var Urban, så till den milda grad....
Citera
2017-06-14, 15:47
Medlem
Hur torskade dom egentligen? Vad fick snuten dom på spåren s a s? Det var ju inte för att deras datorer var okrypterade. Gissar på övervakning av postlådor (i andra ärenden) eller att dom spårat dom via pengarna.
Citera
2017-06-14, 16:20
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doublelow
Hur torskade dom egentligen? Vad fick snuten dom på spåren s a s? Det var ju inte för att deras datorer var okrypterade. Gissar på övervakning av postlådor (i andra ärenden) eller att dom spårat dom via pengarna.
Det brukar väl alltid vara klassiskt spaningsarbete, lite tur med dålig säkerhet på datorer och span när försäljarna köper sina grejer
Citera
2017-07-01, 14:22
Medlem
Kenneth.Gs avatar
http://www.trelleborgsallehanda.se/trelleborg/tio-ars-fangelse-for-broder/

Citat:
På fredagen kom domen i det uppmärksammade målet om de två bröder i 40-årsåldern som misstänkts för att ha sålt knark över hela Sverige, värt miljontals kronor. Försäljningen ska ha skett från en villa i Anderslöv.

Bröderna döms av Ystads tingsrätt, mot sitt nekande, för grovt narkotikabrott till tio års fängelse. De ska även betala 1 175 000 respektive 750 000 kronor i skadestånd till staten.

Citat:
– Vi har lyckats få en unik inblick genom de mail som skickats mellan bröderna, det har varit en viktig del för den fällande domen, som jag ser som rättvis, fortsätter Anna Palmqvist.

Om någon sitter på dom tar jag gärna del av den!
Citera
2017-07-01, 16:27
Medlem
hum.by.666s avatar
Jag lade upp domen i annan tråd som jag trodde var den rätta:
TR:s dom:

https://minfil.org/G6w7R5bcbb/B_1038-16.pdf

Ystads tingsratt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera