seeeg321 tog själv upp Schumer:
Citat:
Ursprungligen postat av
seeeg321
Verkar ha varit så att Trump tagit saken i egen hand efter att vita huset medarbetarna inte har pungkulor till något.
Först bilderna med Schumer och Pelosi
Sen att vita huset avlyssnat Trump
Jag svarade på Schumer:
Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Pungkulor?!? Nej, det är snarare så att administrationen till skillnad från sin chef inser att Schumer och Pelosi inte har haft något hemligt samröre med ryssarna.
Tycker du inte att ett fotografi från 2003 därtill taget i officiella sammanhang är lite tunt som bevis?
Då byter seeeg321 ämne och börjar skriva om ett annat fotografi
Citat:
Ursprungligen postat av
seeeg321
Handlar inte om det.
Nancy Pelosi sa timmar innan bilden publicerades att hon aldrig träffat ambassadören.
Jag svarar och försöker igen få besked om Schumers skuld:
Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Den bild som Trump twittrade,från 2003, föreställer Schumer och Putin.
Vad har Pelosi och ambassadören med saken att göra, menar du?
Du lever verkligen i en fantasivärld utan logik.
seeeg321 fortsätter med Pelosi och uppmanar mig att komma in i matchen:
Citat:
Ursprungligen postat av
seeeg321
Citat:
Ursprungligen postat av
tcfmog
Finns en bild där Pelosi är på middag med ambassadören.
Som alla kan se ignorerar seeeg321 mitt fråga om vilket bevisvärde ett fotografi från 2003 på Schumer och Putin har. Han försöker i stället att rikta fokus mot något annat.
Sanningen är ju att det öht inte finns några hemliga, olämpliga eller olagliga kontakter mellan Schumer och Ryssland.
Den ryske ambassadören ingick i en delegation som Pelosi tog emot 2010. Det finns inget som tyder på att Pelosi mer än bytt några artighetsfraser med honom.
Presidenten kräver en utredning. Tycker inte ni att det är lite genomskinligt?
Han har ju makten att beordra vilka undersökningar han vill. Finns ingen anledning för honom att kräva någonting. Sanningen är ju att presidenten vet att det inte finns något att undersöka och därför blir det ingen undersökning av Schumer och Pelosi.
Kom in i matchen, seeeg321 och tcfmog!