2017-05-04, 22:50
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Andra gången var det nog, har för mig att det blev ett par bengaler när ni vann cupen och att någon tjockis i er klack klagade, då hon fick skit i ögonen.

Edit: Hon klagade över att det drogs av bangers, då hon fick ont i öronen. Det var visst riktigt festligt nere i Malmö.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/article22765756.ab

OK, jag var inte på plats i Malmö, första gången på Rambergsvallen iaf.
Citera
2017-05-05, 07:39
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored

Bild? Var ju en som brände när de vann cupen men han blev väl utslängd, fick spö eller nåt sånt?
https://bandieras12.wordpress.com/#jp-carousel-934
Citera
2017-05-05, 21:33
Medlem
hobbykonsts avatar
Testade för skoj skull att gå på Brommapojkarna mot öster. Väldigt lam hemma publik. Inte mycket till känsla eller support. Borta laget öster hördes mest stundtals under matchen.

Alltid dålig glöd hos Brommapojkarna eller?
Citera
2017-05-05, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobbykonst
Testade för skoj skull att gå på Brommapojkarna mot öster. Väldigt lam hemma publik. Inte mycket till känsla eller support. Borta laget öster hördes mest stundtals under matchen.

Alltid dålig glöd hos Brommapojkarna eller?

Ja, de har ju nästan inga egna supportrar? Min bild av majoriteten som går på matcherna är AIK:are som gillar BP för att de spelat där. Jag har en (mycket äldre) bekant som är säsongskortsinnehavare på både AIK:s och BP:s matcher, där BP är mer av en rolig hobby att gå på för att man bor nära och spelade där som grabb på 60-talet, typ.
Citera
2017-05-05, 21:50
Medlem
hobbykonsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Ja, de har ju nästan inga egna supportrar? Min bild av majoriteten som går på matcherna är AIK:are som gillar BP för att de spelat där. Jag har en (mycket äldre) bekant som är säsongskortsinnehavare på både AIK:s och BP:s matcher, där BP är mer av en rolig hobby att gå på för att man bor nära och spelade där som grabb på 60-talet, typ.

Tror att publik siffran var runt 987 st. Väldigt få tycker jag när ettan möter 3an. Vet ej hur mkt det ryms där. Men var en bra match och underhållande att se. Som sagt inte mycket till publik anda
Citera
2017-05-06, 07:38
Medlem
1907.Skanes avatar
Hur många var Öster då? Det finns trots allt en charm med matcher där borta- och hemmasupportrar står blandat. Det gör att det kan hetta till nästan var som helst.
Citera
2017-05-06, 12:39
Medlem
hobbykonsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1907.Skane
Hur många var Öster då? Det finns trots allt en charm med matcher där borta- och hemmasupportrar står blandat. Det gör att det kan hetta till nästan var som helst.

Svårt att säga eftersom publiken var blandad men kanske mellan 50-80 st
Citera
2017-05-06, 14:08
Medlem
snurresnigels avatar
Bara 400 plåtar kvar till vår kortsida på behrn arena till imorn plus en del som kör långsidan. Blir tufft för kubanerna imorn Dom får spänna trumlädret extra hårt.
Citera
2017-05-06, 17:05
Medlem
powderfuckers avatar
lär bli roligt imorrn. första bortaresan på jävligt länge för mig
ska dela en gubbe meta imorrn med en dumjävel som köpt ÅBRO 7.3 Till en DIFmatch

åh vad härligt med goitoms skada nu mot hbk, hoppas hoppas att det är korsbandet
Citera
2017-05-06, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresnigel
Bara 400 plåtar kvar till vår kortsida på behrn arena till imorn plus en del som kör långsidan. Blir tufft för kubanerna imorn Dom får spänna trumlädret extra hårt.
Och ni ser till att koppla in en extra högtalare? Lafflaff
Citera
2017-05-06, 18:27
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
lär bli roligt imorrn. första bortaresan på jävligt länge för mig
ska dela en gubbe meta imorrn med en dumjävel som köpt ÅBRO 7.3 Till en DIFmatch

åh vad härligt med goitoms skada nu mot hbk, hoppas hoppas att det är korsbandet
Trodde "dela en gubbe meta" var bajens grej, och dessutom Åbro på detta? Identitetskrisen växer sig större och större på söder
Citera
2017-05-06, 19:07
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Trodde "dela en gubbe meta" var bajens grej, och dessutom Åbro på detta? Identitetskrisen växer sig större och större på söder
hahahahahaha den gick jag rakt in
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in