Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-08, 22:42
  #1
Medlem
Tjenare! Är en grabb på 17år (18 i maj) Har blivit väldigt intresserad av aktier, speciellt binära optioner. Hade tänkt att börja handla på sidan 24option.

Men som jag misstänkte måste man vara över 18 enligt deras regler. Min fråga är vad som kan hända om jag endån startar ett konto fastän jag är under 18? Fryser de mina pengar eller vad händer?

Låna identitet av t.ex föräldrar är inget alternativ. Tack på förhand!
Citera
2018-02-06, 15:37
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krispsked
Min fråga är vad som kan hända om jag endån startar ett konto fastän jag är under 18? Fryser de mina pengar eller vad händer?

Så länge du inte blir påkommen kan du registrera ett konto och ta ut eventuell vinst. Men skulle du, av någon förmodan, bli påkommen så fryser de garanterat ditt konto. Du skriver ju på ett avtal om dina uppgifter är sanningsenliga. Bättre att vänta tills du är 18.
Citera
2018-02-06, 17:56
  #3
Medlem
Att handla binera optioner utan kunskap är som spela på roulette. Så väldigt dålig idé. Sedan alla äkta reglerade kommer krävas ID / passkopia etc med. Annars ren scam.
Citera
2018-02-07, 18:59
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syserror
Att handla binera optioner utan kunskap är som spela på roulette. Så väldigt dålig idé. Sedan alla äkta reglerade kommer krävas ID / passkopia etc med. Annars ren scam.

Jag har handlat med detta åt ett barn, vad menar du?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback