Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Tjejen till höger har tagit andra roids sure. Men titta på hennes käke och nacke.
2) Titta på den här bilden,
https://www.instagram.com/p/BPD1tYpFR1O/?taken-by=megsquats hennes armar är bara lite mindre än mannens (och han har tagit massor med roids) men hennes quads är större. När du har större quads än en man som roidar vad tror du själv?
3) Dude jag är natty och jag passar i kläder för 10-12 åringar (den blå klänningen på min förra bild är för 12 åringar). Om en kvinna tränar och är större än en 15 åring (and that's pushing it) då roidar hon.
4) Inse att hon bara har hakat på trenden med att vara en fläskis som roidar och hon har inte ens vett att banta.
5) Om du tror att det är snyggt IRL kan du gå till ditt lokala gym och titta på kvinnor som roidar det är i princip samma kropp som en (roidad) man har. Om du känner att det rycker i baguetten då är du redo att switch teams.
Jesus kristus! Du ska inte ta bara en bild för givet.
Mannen på bilden är ju Matt Ogus. Hans armar ligger på runt 45cm i omkrets. Meg är inte ens i närheten av det, tro mig
Matt har blivit testad 6-7 gånger och aldrig testat positiv för anabola, + att han tävlar för en hårt testad organisation.
Hennes lår är större för att hon har betydligt mer fett på dom. Matt Ogus har ju i princip inget fett alls, så det är ju en väldigt stor skillnad där och har inget med roids att göra.
Alla vet ju att tjejer har mer fett än män, och att fläsket på kvinnor sätter sig på låren.
Nu trollar du igen antar jag? För du är väl inte seriös när du jämför dig själv med en brud som lever för sin träning? Inte för att va elak, men ni två ligger inte i närheten på samma nivå. Det kan jag säga utan att ens se en bild på dig. Dessutom kan du inte jämföra dig själv med nån annan heller. Vi är alla olika och så kommer det alltid vara.
Nu vet jag inte vad du gör när du gymmar, men jag spanar inte in andra folk. På gymmet är det träning som gäller, inte desperat glo på andras kroppar.