2016-12-14, 10:23
Medlem
Rickuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Jag ska passa mig lite från att kasta dynga på MSM, jag har bara haft fördomen att dom inte bryr sig nu när rasismen är omvänd och dessutom mycket värre med mordhot och bombhot!

Men jag har faktist inte följt med alls, har inte konsumerat en minut av MSM, så vem är jag att uttala mig då??

Jag har istället en frågeställning till er som har tagit del av MSM, vilken uppbackning har de här ungsvenskarna fått efter allt hat som har riktats mot dem?
Media har inte skrivit ett enda ord, varken om bilden eller om muslimernas hat.
Citera
2016-12-14, 10:24
Medlem
Illuminati4Reals avatar
PK-ironi är effektivt och det för oss framåt. Mera sånt.
Citera
2016-12-14, 10:27
Medlem
Helt seriöst nu. Har läst igenom många kommentarer på facebook-flödet och det som är så förbannat sjukt är hur muslimernas hot aldrig lyfts fram eller diskuteras överhuvudtaget, som de inte existerar alls.

De skriver uttryckligen att de ska halsugga svenskar, våldta våra familjer, ta över vår värld etc etc. Hur kan dessa hot gå obemärkta förbi? Hur kan detta vara okej? Och det är inte en eller två personer, det är hundratals och då har ändå de flesta kommentarerna raderats. Helt orimligt är vad det är.

Jag vet inte vad agendan är för snittmuslimen men att SÅ många bär på dessa tankar, det är verkligen ett hot mot rikets säkerhet. Kan inte frågan åtminstoende lyftas upp så det är "officiellt" att dessa tankar faktiskt existerar och i en tämligen hög grad, hur hög grad går givetvis inte att besvara.
Senast redigerad av 223355 2016-12-14 kl. 10:30.
Citera
2016-12-14, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rickuz

Redaktionerna sitter i krismöte med genus/hbtq experter och försöker lista ut hur dom ska reagera på detta.
Islam trumfar ju allt men svårt att stödja kränkta muslimer som mordhotar ett ungdomsförbund.

Jobbigt läge MSM
Citera
2016-12-14, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 223355
Helt seriöst nu. Har läst igenom många kommentarer på facebook-flödet och det som är så förbannat sjukt är hur muslimernas hot aldrig lyfts fram eller diskuteras överhuvudtaget, som de inte existerar alls.

De skriver uttryckligen att de ska halsugga svenskar, våldta våra familjer, ta över vår värld etc etc. Hur kan dessa hot gå obemärkta förbi? Hur kan detta vara okej? Och det är inte en eller två personer, det är hundratals och då har ändå de flesta kommentarerna raderats. Helt orimligt är vad det är.

Jag vet inte vad agendan är för snittmuslimen men att SÅ många bär på dessa tankar, det är verkligen ett hot mot rikets säkerhet. Kan inte frågan åtminstoende lyftas upp så det är "officiellt" att dessa tankar faktiskt existerar?

Spännande att detta kommer som en överraskning för vissa.
Welcome to Swedistan
Citera
2016-12-14, 10:35
Medlem
mordaren2016s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frokensot
Sverigedemokraternas ungdomsförbund Ungsvenskarna har under förmiddagen lagt ut en teckning som avbildar profeten Muhammed som Lucia. Reaktionerna låter inte vänta på sig. Förmodligen kommer inlägget att spammas sönder av lite Jagärhär# -zombies om någon stund.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1766072623717558&substory_ind ex=0&id=1491422081182615

Vad är era åsikter om Ungsvenskarnas tilltag? Bra? Dåligt?

Mycket bra! Om alla ska få vara Lucia, till och med svarta män, så ska barnknullaren profeten mohammed också få vara Lucia!

Vänstern hade uppmuntrat detta om dom inte var hycklare. Vi såg precis samma sak med Sverigedemokraternas Pride-tåg för något år sedan (enligt vänstern så var Pride-tåget genom multikulturella förorter "islamofobiskt och rasistiskt", bara för att det var SD som ledde det hela).
Citera
2016-12-14, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gladtampong
Spännande att detta kommer som en överraskning för vissa.
Welcome to Swedistan

Det kommer inte som en överraskning men jag måste väl få yttra mig?
Citera
2016-12-14, 10:36
Medlem
guderis avatar
Fel
Senast redigerad av guderi 2016-12-14 kl. 10:49.
Citera
2016-12-14, 10:56
Medlem
Detta är ju genialiskt!
Gör detta på offentligt forum och alla som kommenterar med hot/våld plockas upp direkt av en speciellt tillsatt polisstyrka som enda uppgift är att utreda religiösa fanatiker.
Dags för folk att få stå för sina ord.

*echo echo* fan vad tomt det blev i förorterna 🤔

Vad skulle hända om vi massproducerade klisterlappar med muhammed på och slängde upp lite överallt? Take it up a notch! 😆
Senast redigerad av Powerfredde 2016-12-14 kl. 10:59.
Citera
2016-12-14, 10:57
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickuz

Ok, då var min fördom rätt!

En annan sak jag funderar över - Högst upp i hierarkin, där finner vi etablissemanget, hycklande och lögnaktiga till max! Och längst ner finner vi flashback! Inte för att flashback alltid har rätt, absolut inte, men här finns flest äkta och sanna röster!

Är det så att sanning/äkthet är en lågstatusmarkör? Hela Pk-eliten kanske bara flinar åt oss och tänker att vi lågintelligenta som skriker om sanning! Om hycklande och dubbelmoral funkar, varför då se saker nyktert om man ändå bara slutar som en tragisk flashbackare?

Att fördöma svenskar och inte andra är strategin som funkar bäst personligen, då är man kanske dum om man inte hakar på det? Det handlar inte om vad som är sant, det handlar om vad som funkar? Är det så enkelt för Pk-maffian?
Senast redigerad av Belavia 2016-12-14 kl. 11:02.
Citera
2016-12-14, 11:06
Medlem
RonHowards avatar
Det här tilltaget var ungefär lika nytänkande som lax på julbordet.

Bedrövligt.
Citera
2016-12-14, 11:18
Medlem
sjalvebastedrangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonHoward
Det här tilltaget var ungefär lika nytänkande som lax på julbordet.

Bedrövligt.

Allt som inte är "nytänkande" är alltså "bedrövligt"? Grattis till att lyckats kondensera det progressiva vansinnet ned till två futtiga meningar, varav en består av blott ett ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in