Citat:
Ursprungligen postat av
-DaRude-
Det var en felskrivning av mig, men det är inte relevant om det var 2022 eller 2023. Det som är relevant är att Biden-administrationen är fascistoid i det att man framför sig diktatoriskt för att "skydda" demokratin, vilket är ett tidlöst knep för att hålla kvar makten. Detta stöds också av det faktum att man erkänt att Biden-administrationen fått draghjälp av etablerad massmedia och Big Tech för att styra information och censur inför det förra valet för att gynna Biden. Det är så diktaturer gör. Att man nu flera gånger försökt åtala den fd presidenten gynnar inte heller demokraterna, och tvärtom ökar Trump i popularitet ju mer snaran dras åt.
Nej, nu skrev du något helt saknar saklig grund, och istället ser ut som en svag projicering.
Och vad har du för saklig grund om det du säger om Joe?
Eller är det nu vi kommer på hat-youtubers och extrem-lögnar media som FOX och värre?
Och bara för att ni inte får förtala, det betyder inte censur, tror du får lära dig vad censur, för nu ser det bara ut som en lam och svag projicering.
Och inte heller ha Joe försökt sig på en statskupp, så bara en lamt dålig projicering riktat mot Joe.(Som jag misstänker att du inte ens tror på själv, och övertyga andra klarar du då inte av eftersom du inte ens tror på det själv.)
Och hur såg jag att du inte ens tror på det själv, jo, för ad hominem gick du till istället.
Och sen där skon klämmer, du vet redan att donalds är ett hot för demokratin och att problemet är att Joe så elegant exponerar detta hot som donalds representerar mot USA.(Och man kan påpeka att vi har två åtal just för saker som är ett hot mot demokrati, sen förtal på detta som berättar samma(som då valfusk osv...(Kommer ej bemöta detta i en diskussion om Joe, men måste nämnas pga det berättar att det faktiskt finns ett hot mot demokratin och som Joe belyste.)