Citat:
Ursprungligen postat av
Love.Thy.Neighbor.
Önsketänkande?
Making the Most of the Coming Biden Boom
När ska det hända? Vi väntar fortfarande.
Du pratar om prognoser(Och dess går disktuera sakligt), de och vi vuxna pratar om rena lögner och missrepresentation av fakta.
Men det visste du redan och trodde någon skulle gå på att rumpen inte är en patologisk lögnare mot ALLA även Joe.
Jag förstår det är pinsamt för dig med alla dessa lögner.
Och ja, Joe ljuger även han, men en liten hydda av lögner mot en skyskrapa som går till pluto, och du trodde vad?
Någon missat?
Citat:
Ursprungligen postat av
DRAVKCAB
Det komiska är att vi aldrig ens sett någon saklighet än mindre grund från dina inlägg. Att beklaga brist på saklighet utan saklighet är väldigt talande. Ingen levande kommer någonsin upp i den sakliga fakta som berättar om Joe Bidens kapacitet för lögn. Detta är vad vi brukar beskriva som patologiska lögnare vilket är en grundförutsättning för en man utan annan talang än att servera lögn på lögn för att överleva i sådan hög politisk position. Detta har ju varit känt i decennier och inte nåt som ens behöver diskuteras. Biden ljög runt redan på 70 talet, hur har du kunnat missa detta faktum som finns förevigat och dokumenterat för dom som inte riktigt tror på fakta? Jag vet inte riktigt vad du ville säga med ditt inlägg men du kanske vill göra ett nytt försök med mera saklighet och mindre fantasi?
Det finns ingen fantasi i den patologiskt ljugande rumpen.
Och jag berättade att alla politiker ljuger en del och även Joe.
Finns ingen när upp till redan denna dokumenterande nivå av lögner som vi redan har på föregående.
JAg förstår et är pinsamt, och Joe får ta ansvar för sina lögner och nått jag står bakom.
Och svaret vad du står upp för, ja, det är att trumpen aldrig någonsin ljugit.
Detta berättar allt vi behöver veta och med Joes extremt få lögner i jämförelsen, du vet saklighet.
Citat:
Ursprungligen postat av
seppolundgren
Är det något i hans presidentskap som du anser är fel?
Jag tycker att han kunde gjort ett bättre jobb med sin Afghanistan exit
Och att han kunde ha fått en bättre deal ifall han delade BBB i tre delar istället för ett monster paket.
Det jag mest ser fram emot är när treasury släpper loss 70 miljarder dollar för grön omställning, där svenska företag som ABB står redo att tillverka och exportera alla komponenter som efterfrågas.
Kongressen har redan beviljat pengarna så nu handlar det om att få delstatsguvernörer att tacka ja.
På GOP sidan vägrar de flesta eftersom det vore att ge president biden en win inför midterms. Direkt efteråt kommer pengarna att äskas och de GOP senatorer som i fallet med Missouris Roger wicker, har redan tweetat om de miljarder han hämtat hem till delstaten (trots att han röstade nej till förslaget)
De skäms svårt för så extremt mycket lögner, och tror en handfull i jämförelsen berättar något.