2021-03-25, 19:30
Medlem
Hehe. Ska bli intressant att lyssna på Biden fan clubs USA-podd efter detta på SR. Hur ska de spinna detta? Ska försöka kolla amerikanska komiker också för här finns det en massa material.
Citera
2021-03-25, 19:33
Medlem
carminaburanas avatar
Asså herrergud, lyssna på idioten wolfgang hansson, hur han desperat försöker vädna och vrida på alla katastrofala svar. Patetiskt. Hade trump sagt exakt samma saker hade han blivit demolerad.

"Han är ju trots allt 78 år gammal"

jesus christ

"Stora stödpaket på 1.9 miljoner dollar" um kolla dina siffror igen.

"han har mycket på bordet, iom pandemin"

ja det hade ju inte trump... och det var ju för fan han som initierade operation warp speed.
Senast redigerad av carminaburana 2021-03-25 kl. 19:37.
Citera
2021-03-25, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Wow, han är helt trasig både mentalt och fysiskt, han kan ju knappt hålla tråden i 10 sekunder trots fusklappar. Man förstår varför de gömt honom.

Haha, undrar om det dröjer innan nästa framträdande?
Citera
2021-03-25, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Haha, undrar om det dröjer innan nästa framträdande?

Han sa ju att han suttit 120 år i senaten så han är nog död snart ändå
Citera
2021-03-25, 19:46
Medlem
carminaburanas avatar
Intervjuer med folk på gatan "vaccinet distribueras bättre nu under biden administrationen" det var ju för fan trumps agerande som gjorde det!

Sen för en vecka sen så sa han till alla immigranter "stanna hemma" och nu säger han "ingen under 18 kommer stå hungrig vid gränsen!"
Citera
2021-03-25, 20:01
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Du glömmer av en detalj och hur man skiljde föräldrar och barn och sen slarvade trumpen bort dom.
Och än idag är inte ens i närheten alla hittade.

redigerat
Slarvades de bort av Trump? Hur då? Det är rätt hemskt hur barn skickas, och blir placerade i baracker med galler. Pull-effekten av Bidens tidigare politik kan inte vara rätt väg att gå.

Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Intervjuer med folk på gatan "vaccinet distribueras bättre nu under biden administrationen" det var ju för fan trumps agerande som gjorde det!

Sen för en vecka sen så sa han till alla immigranter "stanna hemma" och nu säger han "ingen under 18 kommer stå hungrig vid gränsen!"

Distributionen av vaccin och apparaten kring själva vaccineringen sköts väl av delstaterna?
Citera
2021-03-25, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Du förstod inte mitt svar och du har uppenbarligen inte förstått problemet heller. Så vitt jag vet har inte Biden utlovat någon enkel lösning. Det gjorde däremot Trump.
Men du fortsätter envisas säga saker som att "jaja men vänta bara, han fixar biffen, ge det tid"... Nej, inte ett skit kommer hända, det vet jag och det vet även (om vi ska vara 100% ärliga och skippa allt den här bullshitten) även du! Det kommer vara SAMMA skit vid gränsen när det är dags för nästa val. Det är liksom inget mysterium.
Citera
2021-03-25, 20:12
Medlem
Presskonferensen var intressant! Biden annonserar en politik som bl.a. SVERIGEDEMOKRATERNA torgförde i Sverge för flera år sedan (och gör det fortfarande), nämligen "hjälp på plats"! Detta är i bjärt kontrast mot globalisternas och bl.a. MP:s föredragna lösning, om att "ÖPPNA GRÄNSERNA" och "låt oss importera så mycket skit vi bara kan".

Reportern säger att Biden sa att de vill förändra situationen på plats i de länder som människor flyr från. Men det kommer att ta tid. Hur ska de agera kortsiktigt?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/X8Jd6r/biden-brot-tystnaden--efter-64-dagar

Frågan är om Bidens sponsorer som Soros & Co kommer tolerera denna utlysta politk? Jag tror Bidens planer kommer skjutas ned direkt av etablissemanget om han försöker genomföra planen. Dock intressant att Biden inte brunmålas av kreti och pleti när han torgför denna politik, när SD blev det med besked.
Citera
2021-03-25, 20:13
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Men du fortsätter envisas säga saker som att "jaja men vänta bara, han fixar biffen, ge det tid"... Nej, inte ett skit kommer hända, det vet jag och det vet även (om vi ska vara 100% ärliga och skippa allt den här bullshitten) även du! Det kommer vara SAMMA skit vid gränsen när det är dags för nästa val. Det är liksom inget mysterium.

Ja speciellt om man som biden nu gjorde och uppmuntrade under 18 att komma till gränsen.
Citera
2021-03-25, 20:16
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIB3l
Slarvades de bort av Trump? Hur då? Det är rätt hemskt hur barn skickas, och blir placerade i baracker med galler. Pull-effekten av Bidens tidigare politik kan inte vara rätt väg att gå.

Distributionen av vaccin och apparaten kring själva vaccineringen sköts väl av delstaterna?
har du redan glömt av att man skiljde barn ifrån föräldrar och sen slarva bort dom genom man saknade koll?
Dessa är fortfarande de flesta helt borta och ej hittade.

Återkom gärna när man slarvar bort tusentals barn och skiljer dom ifrån föräldrar.
För det är först då vi pratar om nått.
Citera
2021-03-25, 20:23
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
har du redan glömt av att man skiljde barn ifrån föräldrar och sen slarva bort dom genom man saknade koll?
Dessa är fortfarande de flesta helt borta och ej hittade.

Återkom gärna när man slarvar bort tusentals barn och skiljer dom ifrån föräldrar.
För det är först då vi pratar om nått.
Jag visste inte om att de var bortslarvade. Det försvinn

Jag vet att en del barn ”försvann” då släktingar fick tag på dem. Sedan finns det fruktansvärd trafficking där barn försvinner. Annars så sattes de väl i ”burar” som de hette under Trumps regim, dvs samma baracker som Biden använder sig av.

Det försvinner väl barn fortfarande?

Har jag missat något?
Senast redigerad av BIB3l 2021-03-25 kl. 20:27.
Citera
2021-03-25, 20:26
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIB3l
Jag visste inte om att de var bortslarvade.

Jag vet att en del barn ”försvann” då släktingar fick tag på dem. Sedan finns det fruktansvärd trafficking där barn försvinner. Annars så sattes de väl i ”burar” som de hette under Trumps regim, dvs samma baracker som Biden använder sig av.

Har jag missat något?
Större delen av barnen som man skiljde ifrån föräldrarna försvann, då man inte hade den allra minsta koll på det och än idag är de flesta borta.
Så vart dom är vet jag inte, det får du fråga trumpen om, och Joe har inget med det att göra ens.

Skiljer man barnen ifrån föräldrarna?
Annars blir det konstigt att prata om det, men såklart kanske man är arg att det inte är det man sagt demokraterna vill och öppna gränser.
Nu har vi svaret INGA ÖPPNA GRÄNSER MED DEMOKRATER!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in