Miraklet Joe Biden
Med 43 varv runt solen inom politiken där han inte lyckats åstadkomma någonting har Joe Biden lyckats med det många trodde var omöjligt...
På valnatten efter att mörkret fallit och bookies'arna räknat ut Joe Biden med 13 i odds så sker något makalöst.
Han knappar in på Donald Trump som tidigare såg ut att enkelt plocka hem valet 2020.
När amerikanarna vaknar jublar dem som liggandes i deras säng, knappar på deras telefon och ser på CNN att Joseph Robinette Biden Junior har gjort det.
Han har passerat Donald Trump och kommer att vinna det viktigaste valet i mänsklighetens lilla värld år 2020.
Han har åstadkommit ett mirakel.
Joe Biden som under hela sin valkampanj gömt sig i sin källare från media, har gjort det. Det otroliga.
81M röster! Han spränger alla tidigare rekord och på något fantastiskt sätt har han lyckats vinna hela 15% av alla områden i USA!
Han vinner också makalösa 1/19 Bellweathers!
Förlorar säten i huset.
Förlorar Florida, Ohio, Iowa.
För att jämföra med till exempel den super populära, "älskade" Barrack Obama.
Obama 69 miljoner röster, 873 Counties, 18/19 Bellweathers, Vinner FL,OH,IOWA Vinner säten i huset.
Biden 81 miljoner röster, 477 Counties, 1/19 Bellweathers, Förlorar FL, OH, IOWA , Förlorar säten i huset.
Trump 74 miljoner röster, 2497 Counties, 18/19 Bellweathers, vinner FL,OH,IOWA, vinner säten i huset.
Efter att ha legat efter så mycket att till och med TV4s Marcus Oscarsson skruvade på sig så stängde man rösträkningen i nyckelstaterna
Och skyllde på saker som att det uppstått en vattenläcka, vilket inte var sant.
Efter att observatörer och media tvingats lämna lokalerna så fortsatte ett fåtal personer att räkna röster som man plockat fram underifrån ett bord separerat från alla andra röster. Allt fångades på övervakningskamera.
När personerna vid fyratiden på morgonen slutfört sitt uppdrag stod det klart att Biden gått om Donald Trump och en vertikal linje visa sig på NYtimes dataanalys.
Miraklet Joe Biden har gjort det.
Det är liksom inget snack om saken längre.
Analytiker har påpekat miraklet i diverse utredningar och kommit fram till att segern var närmast totalt omöjlig
och här om dagen rapporterade OAN att de fortfarande strömmar in bevis.
https://www.oann.com/election-fraud-...ert-attention/
Ingen rättsinstans har tagit upp fallen och inga utredningar görs från FBI.
Korruptionen är total och militären måste ta över rodret.
Jag tror att vi kommer se ett militärt övertagande av makten tills den här kommunist-soppan är utredd och den rättfärdiga presidenten kan tillträda.
Jag vet att ni kommer att spy galla på mig nu, men jag hoppas och ber att om, om jag har rätt och detta faktiskt inträffar så vill jag att ni släpper er stolthet och börjar inse vilka det är som faktiskt styr narrativen i västvärlden och vilken förödelse dessa herrar har skapat.
Det är herrar långt upp i hierarkin som skakat om burken med befolkningen i så hårt att vi nu håller på att falla samman i ett eller flera inbördeskrig.
Hur kommer västvärlden i fortsättningen att ställa om för att säkra sina val?
Skulle ett system med BankID verifiering fungera? Varför inte?
Vad för konsekvenser väntar Joe Biden och de övriga inblandade?
Kan vi rent av komma att få se benen dingla?