Dp?

2016-12-01, 04:22
Medlem
Milizers avatar
Jag fick ett mejl nyss från en KK som föreslår en DP. (KK = knullkompis. DP = Double Penetration, dvs tjejen få kuk i fittan och röven samtidigt).

Hon och jag känner båda honom. Han är en trevlig kille. Jag skulle kunna tänka mig att medverka, men är lite osäker på själva konceptet. och skulle behöva goda råd.

Har du erfarenhet av DP? Vad bör man tänka på?
Citera
2016-12-01, 04:56
Medlem
FashionMonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Jag fick ett mejl nyss från en KK som föreslår en DP. (KK = knullkompis. DP = Double Penetration, dvs tjejen få kuk i fittan och röven samtidigt).

Hon och jag känner båda honom. Han är en trevlig kille. Jag skulle kunna tänka mig att medverka, men är lite osäker på själva konceptet. och skulle behöva goda råd.

Har du erfarenhet av DP? Vad bör man tänka på?

Alltså det går väl ha en DP I form av oralsex + anal ELLER vaginalt sex också?
Det tycker jag iallafall är acceptabelt avstånd mellan männen, om du förstår.
Citera
2016-12-01, 05:17
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FashionMonster
Alltså det går väl ha en DP I form av oralsex + anal ELLER vaginalt sex också?
Det tycker jag iallafall är acceptabelt avstånd mellan männen, om du förstår.
Tror jag fattar det du menar med avstånd mellan männen. Jag har ingen kukskräck. Tänder bar inte på att gnugga kuk med en annan man. Men det lär vi inte behöva göra om vi tar var sitt hål hos henne.

Ja, det finns olika varianter att göra en DP på. Men hon vill göra den genom att bli fylld i fittan och röven samtidigt.
Citera
2016-12-01, 09:40
Medlem
valter-eggons avatar
DP är inget annat än analt och vaginalt.

De till att köra in kuken som ska in analt först för annars blir det nästan omöjligt. Med en kuk i fittan så blir det så himla bökigt att få in den andra i röven.

Ta det i ett lugnt tempo och försök köra växelvis.
Citera
2016-12-01, 13:51
Medlem
Tips på utförande är:
Du(förslagsvis) på rygg i sängen sedan hoppar tjejen upp på dig med ryggen mot ditt ansikte och knökar in din penis i röven sedan lutar hon sig bakåt och då kan den andre killen lätt komma in i det andra hålet. sedan ligger du still och skördar frukten av att vara i botten...
Citera
2016-12-04, 16:55
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Tror jag fattar det du menar med avstånd mellan männen. Jag har ingen kukskräck. Tänder bar inte på att gnugga kuk med en annan man. Men det lär vi inte behöva göra om vi tar var sitt hål hos henne.

Ja, det finns olika varianter att göra en DP på. Men hon vill göra den genom att bli fylld i fittan och röven samtidigt.

Min erfarenhet är att en DP är en betydligt skönare upplevelse för mig som tjej. Jag testade iof en trippel penetration, dvs både mus röv och oralt. Jag trivdes som fisken i vattnet och det gjorde även hanen som fick en gudomlig avsugning. De andra hanarna tycktes lida av att gnugga lår med varandra och känna hur pungarna krockade i takt med penetrationen. Hanen som sögs av sprutade betydligt fortare. De andra hanarna kom först efter att även dom, i tur och ordning, sugits av.
Citera
2016-12-04, 18:38
Bannlyst
kör doggy i röven bästa sätt att undvika den andre kuken (han ligger under)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in