2022-12-02, 13:38
Medlem
Hur gammal är han nu? Kommer han trilla av pin snart?
Citera
2022-12-02, 13:50
Medlem
Nilsbofinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeddyKazcinsky
Hur gammal är han nu? Kommer han trilla av pin snart?

54år gammal så lär ha många år kvar
Citera
2023-01-10, 22:40
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Den här mannen är ett äkta psycho, en av de värsta sexualsadister vi har i landet. Offret blev bajsad på, tvingades att äta avföringen, upprepade extremt grova våldtäkter, tortyr, misshandel osv osv. Att han får sänkt staff är riktigt uselt, fy fan.

Fy fan.
Vilken störd människa.

Varför ska ett sådant avskräde ens fortsätta att andas?
Han gör noll nytta i världen.
Citera
2023-02-16, 23:21
Medlem
David_Ss avatar
Att ingen klippt den här piss luffaren ännu är för mig obegripligt.
Dessa kvinnor måste väl ha någon man i sin omgivning som hade kunnat sätta aset på plats.
Jag skiter i vad alla säger: skulle någon göra detta eller ens i närheten av vad han utsatt kvinnorna för så skulle jag gra allt jag kan för att få lite ensam tid med aset!

Pannskott & nackskott är det enda dessa "människor " förtjänar!
Du skadar INTE kvinnor eller barn.
Citera
2023-02-20, 22:55
Medlem
PaoloRobertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telesto
Hovrättens dom

https://anonfiles.com/naS2Q6v7ya/Sk_ne_HR_B_800-22_Aktbil_45_DOM_-_Janken_Donnstedt_Jan_Er_pdf

Fyfan.. Jag läste domen och är traumatiserad av detta nu, hur kan han få denna välutbildade trevliga mamma med bra jobb och liv att på bara några månader få henne att protistuera sig, bli slagen och strypt varje dag, våldtagen analt otalt och vaginalt dagligen, bli tvingad att bli slickad av sin hund med sin son i rummet bredvid, lämna sina barn för att protistuera sig, ha sex med 11 män på en dag i en park utan skydd och fler sjuka händelser.

Det som chockar mig mest är att han gjort liknande med ett flertal andra kvinnor, han kan vara en av de mest manipulerande sexbrottslingar jag någonsin hört talas om.
Denna man måste avlivas han är enligt mig ingen längre att betrakta som människa utan en best som ska dö.

Kvinnan kommer aldrig komma över detta, hennes barn har förlorat sin mamma. Hon är levande men själen är död...
Citera
2023-03-01, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaquesChirac
Det mest ekonomiska vore att ställa honom fram en exekutationspatrull. Det vore mest ekonomiskt. Tänk vad kräkets rättegångar och vistelse i fängelse kostat. Åtskilliga miljoner. Tänk på offren. Tänk på det mänskliga lidandet. Skjut ihjäl Fanskapet!

Eller bara kremera dom levande, billigt plus att dom får lida lite.👍
Citera
2023-06-22, 20:33
Medlem
Har någon hovrättens dom men inte i annonsfiles????
Citera
2023-06-24, 15:40
Medlem
AlucardaLuciferas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obmud
Har någon hovrättens dom men inte i annonsfiles????

There you go.

https://pdfhost.io/v/3FNcsEQFK_Kristianstads_TR_B_3021_Dom_20220215pdf
Citera
2023-06-24, 15:43
Medlem
Jim är 100 procent psycho

Riktigt illa.
Citera
2023-06-24, 21:42
Medlem
AlucardaLuciferas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STRANDVAGEN15
Jim är 100 procent psycho

Riktigt illa.

Riktigt illa är att han fick en straffrabatt på 50 år och nån av kvinnorna som dömde honom har mage att påstå att 11 år är lång tid när han kommer att vara ute efter 7,5 år.
Citera
2023-06-24, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlucardaLucifera
Riktigt illa är att han fick en straffrabatt på 50 år och nån av kvinnorna som dömde honom har mage att påstå att 11 år är lång tid när han kommer att vara ute efter 7,5 år.

Bisart av domstolen
Citera
2023-06-25, 00:31
Medlem
AlucardaLuciferas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STRANDVAGEN15
Bisart av domstolen

Hur funkar den här processen egentligen? Om du har begått vålds och sexualsadistiska brott med ett samlat straffvärde på 60 år, hur kan du då bara få fängelse i 7,5 år? Särskilt då han tidigare blivit dömd till 14 år och man vet att han inte kan botas med hög risk att han kommer göra om det igen. Psykpatienter och livstidsfångar kan man ju hålla inlåsta hur länge man vill om man anser att det finns en risk för fortsatt brottslighet så det finns ju en vilja att skydda befolkningen i vissa fall men inte i andra. Bissarrt var ordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in