2016-11-19, 17:03
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Helsant, och samma här. Men tror det är ganska många som tröttnat ordentligt både på jämställdhet och feminism, sedan de rabiata feministerna "tog över". Feministerna har skjutit hela "kvinnokampen" i foten, med sina idiotier. Påminner en del om att extremisterna har fördärvat den viktiga debatten och samhällsproblemet invandringen. Vett, sans och balans har försvunnit från Sveriges politik!
Det har varit min känsla ganska länge nu och jag tror det är bra att fortsätta påminna dem om vad som händer i den andra änden av pinnen de vill slå män med. Männen vänder dem helt enkelt ryggen och så får de stå där och brandsläcka sina egna eldar.
Citera
2016-11-19, 17:13
Medlem
Bluekeepers avatar
Denna jävla polishatande hen-fetto har alltså orsakat polisbevakning på museet i Kristianstad...

Naturligtvis vinklar GP artikeln för sina vänstersympatier där man gråter för kakmonstrets utsatthet.

http://www.gp.se/n%C3%B6je/polisbevakning-inf%C3%B6r-kakans-utst%C3%A4llning-1.3973123

Finns INGEN ursäkt för att skämta om döda poliser, och att försöka förminska efter flera år hjälper INTE!

ACAB i inlägg varje månad går inte heller att förklara bort...
Senast redigerad av Bluekeeper 2016-11-19 kl. 17:19.
Citera
2016-11-19, 21:09
Avslutad
Bra att feminister som märks i medierna är så uppenbart utvecklingsstörda. Det blir lättare för de svagbegåvade att genomskåda dyngan då. Fler kakor, tack!
Citera
2016-11-19, 21:36
Medlem
Gnomegirls avatar
Borde vara skottpengar på fläskiga vänsterfeminister!
Kakan har såvitt jag vet aldrig kommit med något vettigt inlägg någonsin. Bara "jag, jag, mig och jag" Typiskt vänstermuppar. De bryr sig egentligen inte ett skit om dem de vurmar för.
Deras största intresse är "likes" på fejan och ryggdukar från sina Bolsjevikpolare.

MVH/Gnomegirl
Citera
2016-11-19, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Kul att se henne svika sig själv och lägga sig platt på marken. Tack Kakan, den värmde!

Inget har ändrats dock, trodde du det? Hörs nästa gång du får ett uppdrag, din filur!
Tror du verkligen hon ligger platt på marken med den där magen???
Citera
2016-11-19, 22:44
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Ja, jag tycker lika egentligen. Men vad jag ville säga är att feminismen har "sabbat" jämställdheten.
Tror det var fler som var för jämställdhet förr, innan "feministerna" tog över/stal frågan.

Vad är "jämställdhet" egentligen? Jag hävdar att det inte är något annat än ett begrepp som vänstermaffian skapat för att så split mellan könen. Dessutom ett "slippery slope" mot den hönsgård Sverige är idag. "Jämställdhet" kan betyda vad som helst men det blir alltid vänstern som får tolkningsföreträde. Detsamma gäller begreppet "rättvisa".
Citera
2016-11-19, 22:56
Medlem
Jag tror Kakan är lite rädd o delta på invigningen på museet imorgon hen kan ju inte känna sig helt säker vid ett attentat mot henne i morgon, polis på plats kan ju vända ryggen till som tack för gammal ost.
Citera
2016-11-20, 03:54
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sazed
Det här är bara upprepning, hon har redan backat från uttalandet sen innan. Din analys haltar.
Uttalandet?

Det är en hel rädda bisarra uttalanden från människan. Hon är inte frisk. Det är katastrof att hon stöttats så länge med tanke på att hon uppmanar till kastrering och barnaga. Googla
Senast redigerad av Gertrud1 2016-11-20 kl. 03:58.
Citera
2016-11-20, 06:28
Bannlyst
Missfostret ber om ursäkt för att hen måste och inte för att hen ångrar sina uttalande. Stackars psykopat
Citera
2016-11-20, 08:22
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moral2000
Tror du verkligen hon ligger platt på marken med den där magen???

Ja fläsket flyter säkert ut när hon lägger sig ner med sin dallriga äckliga mage.
Citera
2016-11-20, 08:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mg57
Ja fläsket flyter säkert ut när hon lägger sig ner med sin dallriga äckliga mage.
Hon blir formad i vilken container man nu lägger henne i.
Citera
2016-11-20, 08:29
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensen1
Jag tror Kakan är lite rädd o delta på invigningen på museet imorgon hen kan ju inte känna sig helt säker vid ett attentat mot henne i morgon, polis på plats kan ju vända ryggen till som tack för gammal ost.

Nej våran polis skyddar alla. Även polishatande feminister och stenkastare likväl som mördare ,korrupta tidningsredaktioner och ibland även hederliga medborgare även om det hör till ovanligheten. Hakan har ingenting att frukta utom sin egen hjärna som nångång kommer göra henne väldigt väldigt ensam.

En människa med Hakans värderingar har förmodligen blivit utsatt för tråkigheter och nu vill hon skylla allt på den vita mannen även om det bara är i hennes hjärna hon varit utsatt.

Hennes pappa måste vara väldigt stolt över sitt missfoster till dotter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in