2016-11-09, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Haha kul att Trump tar alla skitstater med små rester till elektorsröster samtidigt som Clinton tar alla stora
Öhh, Trump ser ut att ta hem Florida vilket är den största swing-staten med 29 electoral votes.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bergatroll1
De vill gå ur EU? De är som bekant inte för oreglerad invandring, de liknar Trump på väldigt många sätt. Skulle vilja säga att SD har mycket gemensamt med honom. ?? Som sagt vill höra bevis, enda jag bryr mig om.

Kan inte ta upp detta här i denna tråden, men de har sagt mycket och sedan så har de gjort tvärtom. Först var de emot TTIP nu är de för.

Först sade de nej till NATO och de lade ner sina röster vid värdlandsavtalet, det enda de hade behövt göra var att signalrösta nej även om det var förgäves. I politik så betyder signaler extremt mycket.

Sedan så är SD i linje med etablissemanget i samma NATO propaganda

https://www.youtube.com/watch?v=g7DrlWKIbkM

Och nej SD styrs inte av jimmie åkesson, han är bara ansiktet utåt
Medlem
sebno1s avatar
http://www.nytimes.com/elections/results/florida

Över 70% chans att Trump tar Florida!!! CNN dog ju nyss, låter som dom är på begravning nu. Jag tömde tyvärr bubblet vid 0100 för lite spännande var det ju ändå ett tag med CNN-hetsen
Medlem
HannaStjaernes avatar
När vet vi Florida?
Medlem
adolfbubblas avatar
SVT är ju underhållande att se på pga. hur vinklade de är.
"I småstaterna där bara lågutbildade bor röstar de på Trump medan i städerna där det bor högutbildade röstar man på Clinton". Väldigt mogen kommentar på statlig TV.

Drömmen är ju att få se nyllet på dessa PK-ister när Trump, Brexit, SD osv. vinner.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bezmenov
Trump tar Florida, de senare distrikten i Palm Beach var mer trumpvänliga

Några kvar dock men kan som mest se hillary knappa in 200k röster till i sina distrikt, och det räcker inte mot vad Trump har kvar...

..tror jag
CNN var inte lika övertygade tyvärr
Avslutad
Trump leder Florida, spännande.
Medlem
Historiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananchoc
Kan Herr administratör möjligtvis rensa bort alla intetsägande yttranden i denna tråd? Bör klassificeras som spam när gemene man fyller tråden med nonsens som till exempel "JAAAA Trump". Upphör detta omgående!

Jodå jag kan säga dig att han jobbar för fullt!
Han tog till och med bort ett inlägg från mig som var ontopic.
Men ja tänker inte tjaffsa för det.

Du ska bara veta hur fullt upp han har just nu med att ta bort OT inlägg och liknande.
Försvinner flera inlägg per minut nästan. Men jag förstår din tanke.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyDiggerNick
91% av Miami Dade är inte räknat. Det samma gäller w palm beach.

Låt oss se på det så här: Tänk om de mesta av de sista 9%:en är kvar att räkna i just dessa två countys....och att de i dessa countys har en fördel clinton 65%.

OK då ser det inte så bra ut för Trump! Men världen går inte under och jag lever fortfarande.
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Varför är Texas en Trump delstat?
Mer en Republikansk delstat
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av checkaspace
https://www.youtube.com/watch?v=De6PMhyKEjE

Någon linkade denna förut, den bästa och kolla på om du vill veta vad som verkligen händer, killen har koll!

Länkar igen.
Medlem
Oriamendis avatar
Trump har nu fått fler röster i Florida än vad Obama fick 2012. Oavsett hur det slutar visar detta att valdeltagandet är extra stort den här gången.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in