2016-10-27, 13:23
Bannlyst
Jag dricker i denna stund, men fortfarande är jag kontrollerbar, men jag tror det jag söker blir svårt, speciellt via kändisskap.
Citera
2016-10-27, 13:24
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Finns ingen korrelation mellan alkohol och att ligga hos kvinnor.
´
Jag vill hävda motsatsen. Men det är en annan diskussion.

TS, annars kanske whiskyprovningar eller vinprovningar skulle vara något. Då har man inte med absolutister att göra med samt att man får det där "finkulturella" med att man dricker och berusar sig för att det är gott, och inte bara dricker för att bli full.
Citera
2016-10-27, 13:25
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Jag är inte ute efter något olagligt, men man gör saker som man får göra. Vi kan prata en massa och ha trevligt ihop, litet privatliv. Sedan som du säkert vet på mitt namn så är jag kär i Rihanna och hon är väldigt festglad antar jag.

Hörde hon att har det lite jobbigt just nu, så kanske hon uppskattar om du ringer.
Citera
2016-10-27, 13:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Hörde hon att har det lite jobbigt just nu, så kanske hon uppskattar om du ringer.
Men det går inte.

Sedan är jag i min lilla fantasivärld där allting kan gå.
Citera
2016-10-27, 13:29
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Men det går inte.

Sedan är jag i min lilla fantasivärld där allting kan gå.

Jag tror det är bäst så. Även jag försöker klamra mig fast i en fantasivärld där allt är bra. Tänkte köra så resten av livet faktiskt.
Citera
2016-10-27, 13:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Jag tror det är bäst så. Även jag försöker klamra mig fast i en fantasivärld där allt är bra. Tänkte köra så resten av livet faktiskt.
Vore mysigt. I min värld finns det egentligen bara en brud och jag får inte välja någon annan hör jag röster säga till mig i huvudet.

Så har du inte för dig antar jag?
Citera
2016-10-27, 13:35
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Haha dagens: Jag skrattade som fan på detta.

Men supa är rätt och som saknar spärrar.
Ok, jag tycker bara det låter tragiskt men det är ju ditt liv. Kan man inte hitta såna trashbrudar på det lokala utestället?
Citera
2016-10-27, 13:36
Avslutad
Citat:
Vore mysigt. I min värld finns det egentligen bara en brud och jag får inte välja någon annan hör jag röster säga till mig i huvudet.

Så har du inte för dig antar jag?

Hör du röster? O. O metaforiskt eller riktiga?
Citera
2016-10-27, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jutt
Nja, du får nog utveckla dig lite.
Citera
2016-10-27, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jutt
Inga riktiga röster, men jag hör svaga ofarliga röster bara. Men jag gillar att lyssna på dem.
Citera
2016-10-27, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Finns ingen korrelation mellan alkohol och att ligga hos kvinnor. Finns massor av tjejer som gillar att festa men som inte ligger runt. Bara för att Paow och Saga pökade runt på PH så fanns det ju fortfarande massor av andr delatagare som inte knullade i TV. Anja var ju söt och gillade att festa, låg hon? Nej. Dra inte alla över en kam.

TS, sök dig till trogna festande överklasstjejer som behöver tänka på sitt rykte. De kan supa och ha roligt men inte ligga runt.

1+. Så gick jag tillväga
Citera
2016-10-27, 13:51
Bannlyst
Vad gör man inte för närhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in