2020-06-23, 22:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basselop
Ja det är löjligt likt. Tecknaren måste ritat av en bild på framförallt John. Frågan är varför?

Bilderna föreställer 1 person - den s.k Smith-sighting. Paret Smith som ligger bakom observationen har beskrivit mannen som ”mid-30’s” - John Podesta var 54 år när Madelaine försvann.. På fotot ni jämför med är han ännu äldre.

Och - som sagt - John Podesta var i Washington när Madelaine försvann.
Citera
2020-06-23, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Bilderna föreställer 1 person - den s.k Smith-sighting. Paret Smith som ligger bakom observationen har beskrivit mannen som ”mid-30’s” - John Podesta var 54 år när Madelaine försvann.. På fotot ni jämför med är han ännu äldre.

Och - som sagt - John Podesta var i Washington när Madelaine försvann.
Alla ser ju att det är framförallt John som är direkt avritad.
Frågan är varför? Visste poliserna mer än dom kunde avslöja?
Citera
2020-06-23, 22:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Alla ser ju att det är framförallt John som är direkt avritad.
Frågan är varför? Visste poliserna mer än dom kunde avslöja?
Trams. Det har gjorts mängder med bilder av gärningsmannen - att en av dem kan påstås likna John typ 15 år senare fast utan glasögon betyder ingenting, den liknar förstås tusentals män om man väljer rätt foto..
Polisen bestämmer dessutom inte hur bilden ska se ut, det gör vittnena..
Citera
2020-06-24, 00:12
Bannlyst
Citat:
Trams. Det har gjorts mängder med bilder av gärningsmannen - att en av dem kan påstås likna John typ 15 år senare fast utan glasögon betyder ingenting, den liknar förstås tusentals män om man väljer rätt foto..
Polisen bestämmer dessutom inte hur bilden ska se ut, det gör vittnena..
Alla ser det utom du tydligen.
Citera
2020-06-24, 00:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Alla ser det utom du tydligen.
Du ser det du vill se..

Och att en förövare nu gripits och inte var Podesta spelar förstås ingen roll?

Och att polisen släppt minst ett dussin andra skisser som inte ens påminner om dessa spelar förstås ingen roll?

Och att John Podesta var i Washington när Madelaine kidnappades spelar förstås ingen roll?
Citera
2020-06-24, 04:02
Bannlyst
Citat:
Du ser det du vill se..

Och att en förövare nu gripits och inte var Podesta spelar förstås ingen roll?

Och att polisen släppt minst ett dussin andra skisser som inte ens påminner om dessa spelar förstås ingen roll?

Och att John Podesta var i Washington när Madelaine kidnappades spelar förstås ingen roll?
Nej det spelar ingen roll.
Det är en tydlig signal, oavsett vad du tror.
Någon visste nåt som inte gick att gå ut med öppet.
Citera
2020-06-25, 13:30
Bannlyst
Citat:
Nej det spelar ingen roll.
Det är en tydlig signal, oavsett vad du tror.
Någon visste nåt som inte gick att gå ut med öppet.
...vilket är ett inte helt ovanligt fenomen...
Citera
2020-07-03, 07:26
Medlem
H-whites avatar
Jeffrey Epsteins respektive och misstänkta medhjälpare Ghislaine Maxwell har arresterats. Vi vet sedan tidigare att Bill Clinton flugit 26 gånger på Epsteins flygplan "Lolita express". Det som är intressant nu är att se vad som kommer hända med henne nu när hon sitter inspärrad, hon har möjligheten att avslöja väldigt mycket komprometterande om mäktiga personer, kanske till och med ge mer information om pizzagate.

Om jag vore henne skulle jag vara väldigt bekymrad över min egen säkerhet. Om något skulle hända med henne kommer jag tappa precis all tilltro till mänskligheten.
Citera
2020-07-07, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H-white
Jeffrey Epsteins respektive och misstänkta medhjälpare Ghislaine Maxwell har arresterats. Vi vet sedan tidigare att Bill Clinton flugit 26 gånger på Epsteins flygplan "Lolita express". Det som är intressant nu är att se vad som kommer hända med henne nu när hon sitter inspärrad, hon har möjligheten att avslöja väldigt mycket komprometterande om mäktiga personer, kanske till och med ge mer information om pizzagate.

Om jag vore henne skulle jag vara väldigt bekymrad över min egen säkerhet. Om något skulle hända med henne kommer jag tappa precis all tilltro till mänskligheten.

Nu kommer det fram. Stor eloge till SnakePlisssken som spenderat åratal i tråden med att försvara satanistiska pedofiler och barnamördare.

Ponera att eliten inte var inblandad, att Epstein agerade på egen hand, och Trump faktiskt hade åkt till Epsteins ö, hur hade nyheterna sett ut? Det hade varit live Dygnet Runt med vilda spekulationer och uttalande från "experter" om både det ena och det andra. Jämför med idag där det är locket på och allting är "allegedly" och "supposedly".

Det här är så jävla stort att det är svårt att greppa.
Citera
2020-07-07, 08:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemeiska-Lejonet
Nu kommer det fram. Stor eloge till SnakePlisssken som spenderat åratal i tråden med att försvara satanistiska pedofiler och barnamördare.

Ponera att eliten inte var inblandad, att Epstein agerade på egen hand, och Trump faktiskt hade åkt till Epsteins ö, hur hade nyheterna sett ut? Det hade varit live Dygnet Runt med vilda spekulationer och uttalande från "experter" om både det ena och det andra. Jämför med idag där det är locket på och allting är "allegedly" och "supposedly".

Det här är så jävla stort att det är svårt att greppa.

Vad är det som är stort? Vad är det för pedofiler och barnamördare du skriver om? Vad finns det för tecken på att ”eliten” var inblandad? Clinton var aldrig på ön, ingen är ens utpekad utöver Epstein, Maxwell och troligen prins Andrew - och ingen av dem påstås vare sig begått pedofila övergrepp eller barnamord.
Citera
2020-07-07, 08:49
Medlem
Citat:
Vad är det som är stort? Vad är det för pedofiler och barnamördare du skriver om? Vad finns det för tecken på att ”eliten” var inblandad? Clinton var aldrig på ön, ingen är ens utpekad utöver Epstein, Maxwell och troligen prins Andrew - och ingen av dem påstås vare sig begått pedofila övergrepp eller barnamord.

Så Clinton åkte med på planet 26 gånger utan att besöka ön? Jävlar, den snubben gillar verkligen att åka flyg.

https://www.washingtontimes.com/news/2016/may/14/bill-clinton-ditched-secret-service-on-multiple-lo/
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/01/23/24FBCB4600000578-2922773-Flight_logs_from_August_2002_show_Bill_Clinton_abo ard_the_plane_-m-7_142202 6613901.jpg

"The logs also show that Clinton shared more than a dozen flights with a woman who federal prosecutors believe procured underage girls to sexually service Epstein and his friends and acted as a "potential co-conspirator" in his crimes."

Menar du på allvar att Epstein, Maxwell och prinsen levde som några slags sociala eremiter och att ingen annan varken visste vad som pågick eller var inblandade? Flera offer har dessutom börjat prata, ljuger de allihopa? Alan Dershowitz är namngiven av Virginia Roberts.

"Epstein has reportedly settled lawsuits from more than 30 "Jane Doe" victims since 2008; the youngest alleged victim was 12 years old at the time of her abuse."
"one of six lists of massage girls Epstein kept in various locales, with a total of 160 names around the globe, many of them underage victims."

Vad som pågår i Hollywood är allmänt känt idag, se Corey Feldman, Isaac Kappy m.fl.
https://qanon.pub/data/media/c6d6c6c63a8174428af11ed14f02f00ded52004ac8ffe90911 535473abca9273.jpg

Tidigare VD för reddit:
https://pbs.twimg.com/media/EcOW2MPVAAEBynb?format=jpg&name=large
Citera
2020-07-07, 09:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemeiska-Lejonet
Så Clinton åkte med på planet 26 gånger utan att besöka ön?
Ja precis:

• Feb 9 2002 MIA-HPN Miami-New York (Westchester)

Rundresa USA-England-USA:
• Mar 19 2002 JFK-EGGW New York-London
• Mar 21 2002 EGGW-JFK London - New York

Rundresa i Asien:
• May 22 2002 RJTA-VHHH Atsugi/Japan-HongKong
• May 23 (x2) 2002 VHHH-ZGSZ-WSSS HongKong-Shenzhen-Singapore
• May 25 (x2) 2002 WSSS-VTBD-WBSB Singapore-Don Mueang-Brunei

• July 13 (x2) GMME-LPAZ-JFK Rabat-Azorerna-New York

Rundresa i Afrika:
• Sep 21 2002 JFK-LPAZ New York-Azorerna
• Sep 22 LPAZ-DGAA Azorerna-Ghana
• Sep 23 DGAA-DNAA Ghana-Nigeria

Rundresa Europa/Asien:
• Nov 4 2003 EBBR-ENGM Bryssel-Oslo
• Nov 5 2003 ENGM-UNNT Oslo-Tolmatjovo
• Nov 6 2003 UNNT-VHHH Tolmatjovo-HongKong
• Nov 9 2003 (x2) VHHH-ZUUU och ZUUU-ZBAA Hong Kong-Chengdu-Beijing

1 inrikesresa, 1 hemresa från Rabat och fyra rundresor alltså. Och inga besök på Epsteins ö

Källa: https://www.documentcloud.org/documents/1507315-epstein-flight-manifests.html

Citat:
Menar du på allvar att Epstein, Maxwell och prinsen levde som några slags sociala eremiter och att ingen annan varken visste vad som pågick eller var inblandade?

Ja det skulle verkligen vara förvånande om de INTE försökte dölja sina sexuella utsvävningar och övergrepp - tycker du inte?

Citat:
Flera offer har dessutom börjat prata, ljuger de allihopa? Alan Dershowitz är namngiven av Virginia Roberts.
Nej jag tror inte de ljuger allihopa - dock har jag fortfarande inte sett några offer vare sig anklaga Clintons eller Trump för övergrepp eller anklaga någon alls vare sig för pedofili eller barnamord.

Att Epstein och Ghislaine begått övergrepp är det väl ingen som har ifrågasatt – att omständigheterna runt prins Andrew ser extremt illa ut har i alla fall jag inte ifrågasatt heller..
Dershowitz har det varit så många turer runt i detta så jag törs inte uttala mig alls om honom.
Var Epstein fick sina pengar ifrån är minst sagt höljt i dunkel - men fortfarande ser jag ingen som helst anledning att peka ut vare sig Clintons eller Trump, eller anklaga någon alls för pedofili, barnamord och sataniska ritualer och liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in