2016-10-04, 13:13
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Helt riktigt. Ställ inte grupper mot varandra. Blir ju en löjlig jämförelse. Tacka attsingen att flyktingar som flytt krig, hört bomber falla över sina hus, sett tortyr, förföljelse och våldtäker (många som barn). Modern som med tårögda barn som riskerar sina liv för en framtid och en liten skärva av vår välfärd. Tror ni övriga lilla "Asta" har varit med om det? Pensionärerna har sitt på det torra. Rymdkram
Helt fel analys av dig. Regeringen gör nämligen detta dagligen.
Sätter gruppen Svenskar mot gruppen invandrare.

Psykologisk krigsföring under många, många år!

Idag ser inte Svensken det.
De enda som ser är de man vill tysta.

Asta har byggt landet åt dig/mig inte åt idiotiska Afghanska män.
Deras pension räcker inte. Det har vår kära regering sett till.
I stort sett varenda pensionär har ca 9000- 10000 att leva på.
De får fortsätta ända tills de dör att ge pengar till staten men även nu försörja svin från Afghanistan som inte har den minsta droppe kärlek till vårt land.
De är enbart ute efter "fickpeng" ,plundra och våldta landet.
Får de inte det så gör de som hemma i Afghanistan mördar och hotar.
Sådana människor bör utvisas.
Varenda man från Afghanistan skall hem igen.
De har inget här att göra.
Sedan får du säga vad du vill.

Fickpengskram!
Citera
2016-10-04, 13:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av donaldtrump2016
http://malmo.lokaltidningen.se/hotade-tanda-eld-pa-boende-och-doda-personal-/20160927/artikler/160929685/1466

När ska svensken inse och sluta vara rasistisk mot den nya adeln? Klart som fan han skall ha fickpeng och ut och roa sig med svenska blondiner att impregnera. Eller?
Impregnera? Ska han göra dem vattentäta?
Killen har levt rövare förr och ska definitivt inte ha fickpeng. Här i Sverige drar man in veckopengen om man inte sköter sig. Hotar man att döda folk, tända eld på boendet och slår sönder saker så åker man in på ungdomsvårdsskola (om sådana fortfarande existerar?).
Beteendet bör även ligga honom i fatet för ett ev. uppehållstillstånd.
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Kan man inte bussa svenska blondiner till flyktingboendena?
Skicka med kondomer och rakblad, om skäggebarnen vill karva sönder svennehororna när de är färdiga med dem. För integrationens skull.
Nej tack.
Troligtvis dagens sämsta förslag.
Men offra du dina döttrar först, så får vi se hur många som hänger på.
Citera
2016-10-04, 13:59
Medlem
skuggplutonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Helt fel analys av dig. Regeringen gör nämligen detta dagligen.
Sätter gruppen Svenskar mot gruppen invandrare.

Psykologisk krigsföring under många, många år!

Idag ser inte Svensken det.
De enda som ser är de man vill tysta.

Asta har byggt landet åt dig/mig inte åt idiotiska Afghanska män.
Deras pension räcker inte. Det har vår kära regering sett till.
I stort sett varenda pensionär har ca 9000- 10000 att leva på.
De får fortsätta ända tills de dör att ge pengar till staten men även nu försörja svin från Afghanistan som inte har den minsta droppe kärlek till vårt land.
De är enbart ute efter "fickpeng" ,plundra och våldta landet.
Får de inte det så gör de som hemma i Afghanistan mördar och hotar.
Sådana människor bör utvisas.
Varenda man från Afghanistan skall hem igen.
De har inget här att göra.
Sedan får du säga vad du vill.

Fickpengskram!
Verkligen detta förbannade slödder från Afghanistan har inga som helst asylskäl.
Denna grupp med sina enorma problem är en tickande bomb som Sverige kommer få ett rent helvete att hantera.
Vuxna män som ljuger att dom är barn, inte flytt från någon krigszon utan bara kommit hit för att utnyttja våran välfärd. Detta förbannade slödder skulle skämmas och alla politiker som låtit och låter detta hända skall fanemej också skämmas.
Detta slödder rider på Syrienkriget och många dumma jävlar känner sympatier, detta slödder har inte varit i närheten av grymheterna som händer i Syrien och har dessutom tagit enorma resurser från verkliga flyktingar.
Hoppas verkligen någon har stake att få ut dessa vuxna män från Turkiet och Iran.
Citera
2016-10-04, 19:00
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Ja det var ju storsint av dig.

Tänkte på denna konversation jag haft med dig tidigare idag när jag läste att ikea-mördaren blivit misshandlad i fängelset. Jag blev spontant glad och sken upp. Jag kanske tar tillbaka min tidigare uppfattning
Citera
2016-10-04, 19:26
Medlem
Förstår inte dom som ursäkter sånt här beteende, helt oacceptabelt oavsett ifall man är jävligt olyckligt lottad med livet, lite hänsyn och respekt får man fan visa.

Angående fickpengar i allmänhet så kan jag tycka att dom kan få det, fast väldigt små summor. Vad fick man själv när man var liten? Typ veckopeng vilket inte var mycket. 100kr i veckopeng eller liknande låter väl rimligt.
Citera
2016-10-04, 20:06
Medlem
Gameresss avatar
Nu kommer jag inte ihåg om det var "rymdkram"-kommunisten eller någon annan som pratade om den fiktiva "Agda" som inte ha kunnat har haft det svårt i livet som svensk under hennes uppväxt i Sverige kontra en "tycka-synd-om" hazard från Afghanistan.

Ja om detta må ni berätta om, era kommunistjävlar. (för nu är jag duktigt arg)

Min farmor föddes sent 30-tal. Min farmors biologiska mor hade inte råd att behålla henne. Så då sålde/adopterade bort min farmors mor henne till två makar som ägde ett hotell i Jämtland. Medans min farmors adoptivmor utnyttjade henne till bristningsgränsen på hotellet, så våldförde sig hennes adoptivfar på henne, samtidigt som hon gick i skolan. Utan klagomål från hennes sida, what so ever, så genomled hon slavarbete/våldtäkter samtidigt som hon gick i skolan. Tillslut så skaffade hon sig ett arbete på västkusten och kom ifrån den tortyren som hon växte upp med. Hon har jobbat i hela sitt vuxna & tidiga vuxna liv och tagit ansvar för sig själv. Idag så vägrar hon hemtjänst iochmed att hon vet om hur jävla dålig den är. Hon anser att så länge hon kan röra på sig någorlunda, ha den ekonomin som hon har (farmor är väldigt ekonomiskt lagd) samt att hon har sina barn/barnbarn så vill hon inte citat: "Tära på Sveriges välfärd."

Samtidigt som det for in unga utländska män som parasiterar på vår välfärd. Sånna som vi ska "tycka synd om" för att dom har upplevt (om det nu är sant, det betvivlar jag) hemska saker. Dom får boende, mat, sjukvård och en form av "lön" betald utav oss hederliga skattebetalare. Medans min farmor i unga dar var under slavlika förhållanden, som vissa rymdkrams-kommunister hävdar är "lycklig lottade för att vara födda i Sverige. Går ingen nöd på dom" Jo, det har visst gått nöd på dom och det gör det fortfarande. Dom har en viss stolthet till skillnad från Mohammed & Co som bara kommer hit som ekonomiska flyktingar.

Slutsatsen av denna texten är en motreaktion till dom som ser lätt på hur de gamla människorna (som har byggt upp Sverige) behandlas i samhället i kontra "stackars" skäggbarn som kräver & får det dom vill ha utan någon motprestation.
Citera
2016-10-04, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Tänkte på denna konversation jag haft med dig tidigare idag när jag läste att ikea-mördaren blivit misshandlad i fängelset. Jag blev spontant glad och sken upp. Jag kanske tar tillbaka min tidigare uppfattning
Det är såhär oavsett hur ondskefull och elak du än är finns det alltid någon som är värre
och straffar dig.
Citera
2016-10-04, 23:09
Medlem
digitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Vi får vara tacksamma att mannen så tydligt aviserat sina planer; nu blir det lätt att skicka hem honom. Det är värre med de som beter sig nästan normalt och som när de väl fått PUT påbörjar sin brottsliga bana.

Lol skicka tillbaka den var rolig,
Citera
2016-10-04, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gameress
Nu kommer jag inte ihåg om det var "rymdkram"-kommunisten eller någon annan som pratade om den fiktiva "Agda" som inte ha kunnat har haft det svårt i livet som svensk under hennes uppväxt i Sverige kontra en "tycka-synd-om" hazard från Afghanistan.

Ja om detta må ni berätta om, era kommunistjävlar. (för nu är jag duktigt arg)

Jaja. Hon hade inte granater exploderande i sitt hem, inte tortyr och förföljelse pga politisk åsikt. Dock röstade "Asta" för rasbiologi. Studien såldes till nazisterna i form av ariska rasens ultimata utveckling. Skallmätning av judar/samer så du kunde växa upp på bekostnad av andras lidande. Jag är inte kommunist, (F!/MP). Tacka attsingen vi är skyldiga till att ta hand om dom som flyr. Nu har "Asta" villa/brf samt skydd av en generös välfärd. När jag bestämmer bistånd i kommunen kan du lita på mig, mest behövande får bistånd. Nu måste vi ta hand om nya svenskar. Vår framtid. Rymdkram.
Senast redigerad av praktjakt 2016-10-05 kl. 00:28.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in