2016-09-27, 00:16
Avslutad

Det blir bara mer och mer uppenbart att det inte finns någon gud, Allah eller vad fan som helst. Inte för att jag trodde det, menar mer att islam av-slöjas för var passerande dag som den skit det är. Muhammed har hittat på skiten längs vägen eller som det passade honom och hans impulser eller kåthet eller törst efter makt. Om Muhammed hade varit hungrig en dag och ingen mat fanns tillgänglig, hade han "hört från Gud" att det är helt okej att börja festäta upp andra så länge de är krigsfångar.

Ett psykfall från 600-talet bestämmer över en miljard människor i dag. Fan vad lurade.
Citera
2016-09-27, 00:25
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottgreta
Muhammed plockade russinen ur kakan. Han tog grejer från andra religioner som han tyckte om och fick "uppenbarelser" när det passade honom. Ett exempel på det är efter ett slag så tog hans följeslagare fångar. Många av dessa var kvinnor och det var förbjudet att ha sex med gifta kvinnor. Då fick han uppenbarelsen från Allah att jo du FÅR faktiskt ligga med gifta kvinnor; om du tagit dem som slavar!

Detsamma gäller pilgrimsfärden till Mecka, att springa runt den där jävla stenen och försöka pussa på det var precis det som hedningarna i Arabien gjorde, så muslimer är med andra ord avgudadyrkare. Det är en jävla hittepå religion som gjorde att Muhammed fick total kontroll över sina undersåtar. När han senare dog blev det inbördeskrig och på den banan har det fortsatt.

Nä, ut med alla satans ökenreligioner från Europa så vi kan återgå till det normala.

Det är helt osannolikt att det inte kommer att ske.

Idag pratade jag med en kund jag inte sett på 5-6 år, en kvinna i +60-års åldern. Hon är en timid, blyg, ärlig kvinna av den gamla sorten. Hon har sedan början 2000-talet valt bort dator och hon skulle aldrig någonsin köpa en smartphone. Trots att hon sannolikt inte enkelt kan hålla sig uppdaterad i alternativmedia utbrast hon idag att galenskapen måste få ett slut. Muslimerna måste ut! Alla sa hon, alla runt mig som jag känner precis överallt säger samma sak. Muslimer går inte att ha i Sverige.

Jag tror det kommer bli åka av för parasiterna. De anar inte vad som stundar...
Citera
2016-09-27, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Det är helt osannolikt att det inte kommer att ske.

Idag pratade jag med en kund jag inte sett på 5-6 år, en kvinna i +60-års åldern. Hon är en timid, blyg, ärlig kvinna av den gamla sorten. Hon har sedan början 2000-talet valt bort dator och hon skulle aldrig någonsin köpa en smartphone. Trots att hon sannolikt inte enkelt kan hålla sig uppdaterad i alternativmedia utbrast hon idag att galenskapen måste få ett slut. Muslimerna måste ut! Alla sa hon, alla runt mig som jag känner precis överallt säger samma sak. Muslimer går inte att ha i Sverige.

Jag tror det kommer bli åka av för parasiterna. De anar inte vad som stundar...

Och vem ska göra det? Du?

Ut på gatorna och protestera. Visa din åsikt öppet och ta med dig den gamla damen och alla din anhängare.

Om du fegar ur, kom inte och klaga för att du är så djävla feg när sedan inget händer. Varför kan du inte hitta dina bollar och göra något i riktiga livet istället för att skriva på FB?
Citera
2016-09-27, 02:00
Medlem
Pungsvings avatar
Forskning visar att muslimer blir sjuka av "islamfientlighet".

Ja, och speciellt sjuka blir de när de är i hög koncentration och agerar helt naturligt, som i sina hemländer.
Citera
2016-09-27, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grottgreta
Muhammed plockade russinen ur kakan. Han tog grejer från andra religioner som han tyckte om och fick "uppenbarelser" när det passade honom. Ett exempel på det är efter ett slag så tog hans följeslagare fångar. Många av dessa var kvinnor och det var förbjudet att ha sex med gifta kvinnor. Då fick han uppenbarelsen från Allah att jo du FÅR faktiskt ligga med gifta kvinnor; om du tagit dem som slavar!

Detsamma gäller pilgrimsfärden till Mecka, att springa runt den där jävla stenen och försöka pussa på det var precis det som hedningarna i Arabien gjorde, så muslimer är med andra ord avgudadyrkare. Det är en jävla hittepå religion som gjorde att Muhammed fick total kontroll över sina undersåtar. När han senare dog blev det inbördeskrig och på den banan har det fortsatt.

Nä, ut med alla satans ökenreligioner från Europa så vi kan återgå till det normala.
Glöm ej när frugorna kom på honom ha sex med sin kristna sexslav Mary och Aicha blev oglad och han tvingades göra Mary haram för sig själv. Strax därefter kommer en uppenbarelse som beordrar honom att inte avsäga sig sin gudomliga rätt till Mary. Så vad skulle han göra liksom.
Muhammeds sexliv var minst sagt av intresse för skaparen av hundratals miljarder (eller fler) galaxer.
Citera
2016-09-27, 08:45
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajesticTwelve

Ut på gatorna och protestera. Visa din åsikt öppet och ta med dig den gamla damen och alla din anhängare.

Om du fegar ur, kom inte och klaga för att du är så djävla feg när sedan inget händer. Varför kan du inte hitta dina bollar och göra något i riktiga livet istället för att skriva på FB?

Jag lovar, jag ska inte söka upp dig och klaga på att inget händer för att jag är så djävla feg.

Jag är en kille som sitter bredbent förutom när det är festligheter. Jag vet exakt var jag har mina bollar och när det är läge att inte visa dem.

Puss på dig
Citera
2016-09-27, 10:30
Medlem
YP4XQs avatar
Endast hjärnspöken, personliga tycken och masspsykos som talar, ingenting annat. De är _inte_ nödvändiga på något vis konkret och i realiteten.
Citera
2016-09-27, 17:29
Medlem
grey.eagles avatar
Snacka om provocerande uttalande, som naturligtvis journalisten släpper igenom.

Har Europa utvecklats utan muslimer?

Tror ja vill svara JA på den frågan.
Citera
2016-09-27, 18:47
Medlem
tumbleeweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Ska vi inte då se kopter eller buddhister eller skelögda revisorer som absolut nödvändiga?

Vad fan är det för jävla resonemang, vadå nödvändiga? Viktigt med folk som tror på Allah och har Mohammed som förebild? HUR

Jo Islam är ju bland det första man tänker på när man tänker på Norge. Har hört att scientologerna har en kyrka och församling i oslo. Således är med samma logik scientologin och scientologer helt central och nödvändiga i det norska samhället.
Citera
2016-09-27, 21:13
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajesticTwelve

Gatuaktivism funkar rätt dåligt i dessa tider, eftersom media givetvis hårdvinklar till att är högerextremister som är ute på stan för att bråka (inklusive den gamla damen). Om något blir du ett exempel på hur "de mörka krafterna" avancerar i landet.

Så visst, du "gör något" när du går ut med plakat på stan, men det är föga effektivt.
Citera
2016-09-27, 23:04
Medlem
volvo 240s avatar
Vad är det här för ett hjon? Släpp ut Breivik och låt honom lösa problemet.
Citera
2016-11-25, 09:35
Medlem
Ördögs avatar
Antalet muslimer (eller egentligen medlemmar i muslimska trossamfund) i Norge har ökat med 33 procent på fyra år. Som en jämförelse har hela befolkningen vuxit med 4,5 procent.

Idag finns det 148.000 registrerade muslimer i landet.

Muslimske trossamfunn vokser kraftig i Norge
http://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2016/11/25/195259023/muslimske-trossamfunn-vokser-kraftig-i-norge
Senast redigerad av Ördög 2016-11-25 kl. 09:37.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in