Har sett mkt fetare bilder med dom.. kolla i UP i en av dom som dom intervjuar fame.. de är fiol, fri på en vägg och bong åh cunt på en.. dom är schysst!
Fiol har jag sett lite fet saker av faktist. Har för mig han hade några vackra saker uppe för två år sedan när jag rullade genom Gävle med tåg iaf!
Men det där ni la upp nu var ju verkligen inget att hurra för. Klumpiga och tråkiga new-school bokstäver utan något extra alls. Hade det vart en maträtt hade det var nudlar....
helt klart övervägande schyssta bilder! Vet itne om det var så mycket som var "väldigt mycket utöver det vanliga" men alltid trevligt med bilder, tack!
Hittade ett par när jag gick till bussen hem från skolan här om dagen men det är verkligen inget att jubla över men jag är lite schysst och fixar bilder om ni vill ha. Sorry om de är lite mörka bilderna.
Hittade ett par när jag gick till bussen hem från skolan här om dagen men det är verkligen inget att jubla över men jag är lite schysst och fixar bilder om ni vill ha. Sorry om de är lite mörka bilderna.