Citat:
Ursprungligen postat av
Q2000
Pedofiler sitter ju inte på Kumla
Alla som döms till över 4år passerar/hamna på Kumla.
Alla som är dömda till fängelse som är rullstolsburen hamnar på Kumla alt hall,endast dessa 2 anstalter som har "sjukhus avdelning" som man hamnar på,även om det bara är 3månader