2016-09-21, 22:50
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Nja, ¨snarare ett svaghetstecken att "våga" spela sitt bästa lag mot Cagliari medan man valde att annat lag borta mot Inter.

Rimligen har Allegri lärt sig läxan och vågar spela offensivt framöver. För att spela allan ballan mot Cagliari är en sak, men I CL och borta mot Inter är en annan. Och han valde fel. Gjorde fel Och laget misslyckades.

För rimligen var det inte mot Cagliari man skulle spela som bäst?! Ett misslyckande...

Ett misslyckad strategi ifrån Allegris sida men enligt tabellen är Juve tillbaka på tronen igen.
Citera
2016-09-21, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Ett misslyckad strategi ifrån Allegris sida men enligt tabellen är Juve tillbaka på tronen igen.

Där de borde vara. Men Allegri visar svaghet. Något han normalt inte gör...

han toppar laget hemma mot Cagliari, medan han roterar borta mot Inter...

En upopenbar missbedömning som han sedan försöker dölja. Och försöket ökar tycligheten av hans missbedömning. Och resultatet ökar ytterligare på den missbedömningen. Ska vi kalla det en missbedömning elletr uppenbar inkompetens?
Citera
2016-09-21, 22:55
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Där de borde vara. Men Allegri visar svaghet. Något han normalt inte gör...

han toppar laget hemma mot Cagliari, medan han roterar borta mot Inter...

En upopenbar missbedömning som han sedan försöker dölja. Och försöket ökar tycligheten av hans missbedömning. Och resultatet ökar ytterligare på den missbedömningen. Ska vi kalla det en missbedömning elletr uppenbar inkompetens?

Enligt mig en missbedömning men vem vet?
Citera
2016-09-21, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Enligt mig en missbedömning men vem vet?

Äsch, jag överdriver efterom det gick ut över Cagliari. Men enligt mig hade dagens lag vunnit over Inter, och det lag som mötte Inter hade vunnit over Cagliari... Och så enkelt hade världen kunnat ha varit...

Men vafan i helvete, jag är ingen stjärntränare!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in